Salutare dragi impatimiti.
De ceva vreme cochetez cu idea de imi lua o masina de hobby si astazi am reusit sa si vad una.
Este vorba despre un G class din Dec 1991, 300GE. Masina la vanzare aici.
Cum am zis, azi am reusit sa ajung la parcul auto care o are la vanzare cam asa arata in realitate.
Optiuni:
Ca optiune sta bine: Aer conditionat, webasto, scaune incalzite, 4 geamuri electrice, trapa.
Plusuri
- Rugina destul de putina pentru ani ei.
- Destule optiuni.
- Geamurile electrice spate merg.
- Trapa merge.
Probleme
Doar ca starea ei generala evident ca lasa de dorin ( de unde si pretul)
In afara de coltul din spate stanga si ceva urme de rugine pe la chederul de la parbriz nu am indentificat urme de rugina. Masina a fost rulata numai in Olanda, iar dupa cum arata pare a unui fermier.
Printre probleme remarcate ar fi:
1. Interiorul necesita ceva atentie asa ca va va intreb cat de usor sunt de gasit elemnte te interior? Germania e aproape de mine, aveti cumva idee de ceva centre de dezmebrari pentru G class?
2. Geamul pasagerului din Dreapta nu merrge.
3.Geamul soferului se ridica foarte greu, chiar trebuie ajutat ca altfel nu se inchide.
4. Nu am reusit sa probez instalatia de aer conditionat. Sincer nu stiu care e rolul butonului de lanaga selectorul rotativ de aer conditionat, Recirculare sau cupleaza compresorul?
Partea cea mai ingrijoratoare pentru mine este mecanica.
5. Am incercat sa blochez diferentialele (am inceput cu cel din caseta de tranfer - centralul) si nu s-a intamplat absolut nimic. NU s-au aprins nici macar ledurie portocali.
6. Scurgeri importante de ulei la motor, nu stiu cat de bine se poate cedea in pozele facute de mine.
7. Pornire - am fost martotul si unei porniri la rece. nu a pornit la prima cheie, a luat-o la a doua si nu a scos nici un pic de fum ( la 344.xxx km ma asteptam la putin fum albastru). Pornirea greaoaie a parut ca lipsa de combustibil.
Este primul meu contact in pe pipaite cu un G asa ca nu stiu la ce sa ma astept. De explemu usa din spate mi se pare greoaie, acum nu stiu daca "asa fac toate" sau modelul asta e mai chinuit.
In consecinta as ruga detinatorii de G 300GE sa isi dea o parere, cum vis e pare proiectul asta? Cat de accesibile sunt aceste reparatii? etc
Multumesc frumos,
Emil
De ceva vreme cochetez cu idea de imi lua o masina de hobby si astazi am reusit sa si vad una.
Este vorba despre un G class din Dec 1991, 300GE. Masina la vanzare aici.
Cum am zis, azi am reusit sa ajung la parcul auto care o are la vanzare cam asa arata in realitate.
Optiuni:
Ca optiune sta bine: Aer conditionat, webasto, scaune incalzite, 4 geamuri electrice, trapa.
Plusuri
- Rugina destul de putina pentru ani ei.
- Destule optiuni.
- Geamurile electrice spate merg.
- Trapa merge.
Probleme
Doar ca starea ei generala evident ca lasa de dorin ( de unde si pretul)
In afara de coltul din spate stanga si ceva urme de rugine pe la chederul de la parbriz nu am indentificat urme de rugina. Masina a fost rulata numai in Olanda, iar dupa cum arata pare a unui fermier.
Printre probleme remarcate ar fi:
1. Interiorul necesita ceva atentie asa ca va va intreb cat de usor sunt de gasit elemnte te interior? Germania e aproape de mine, aveti cumva idee de ceva centre de dezmebrari pentru G class?
2. Geamul pasagerului din Dreapta nu merrge.
3.Geamul soferului se ridica foarte greu, chiar trebuie ajutat ca altfel nu se inchide.
4. Nu am reusit sa probez instalatia de aer conditionat. Sincer nu stiu care e rolul butonului de lanaga selectorul rotativ de aer conditionat, Recirculare sau cupleaza compresorul?
Partea cea mai ingrijoratoare pentru mine este mecanica.
5. Am incercat sa blochez diferentialele (am inceput cu cel din caseta de tranfer - centralul) si nu s-a intamplat absolut nimic. NU s-au aprins nici macar ledurie portocali.
6. Scurgeri importante de ulei la motor, nu stiu cat de bine se poate cedea in pozele facute de mine.
7. Pornire - am fost martotul si unei porniri la rece. nu a pornit la prima cheie, a luat-o la a doua si nu a scos nici un pic de fum ( la 344.xxx km ma asteptam la putin fum albastru). Pornirea greaoaie a parut ca lipsa de combustibil.
Este primul meu contact in pe pipaite cu un G asa ca nu stiu la ce sa ma astept. De explemu usa din spate mi se pare greoaie, acum nu stiu daca "asa fac toate" sau modelul asta e mai chinuit.
In consecinta as ruga detinatorii de G 300GE sa isi dea o parere, cum vis e pare proiectul asta? Cat de accesibile sunt aceste reparatii? etc
Multumesc frumos,
Emil
Comment