Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

RK motor 110 (2800)?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RK motor 110 (2800)?

    Masina este un G280, 1987, benzina. Din cauza consumului exagerat de ulei (peste 3l/1000km) s-a purces la schimabarea semeringurilor de supape si, surpriza:
    se pare ca cel mai fiabil benzinar are probleme majore. Dand jos chiuloasa (sper ca asa se scrie) am observat vreo 2-3 cilindrii zgariati si cateva resturi metalice lipite de pereti. In rest motorul arata OK, fara uzura vizibila (se pare ca masina a mers destul de putin).
    Trebuie desfacuta baia de ulei si vazut ce s-a intamplat inauntru, dar solutia data a fost alezare + pistoane noi + segmenti. Problema a devenit grava cand am aflat cat costa un piston: 1100RON!!! Asa ca am incercat sa ma gandesc la ceva solutii alternative:
    1. o alta "sursa" de pistoane
    2. un alt motor de 2800, dar, cum nu se mai fabrica de ceva ani, e cam loterie si risc sa ma intorc de unde am plecat, dupa ce am cheltuit ceva banuti.
    3. sa profit de ocazie si sa ma arunc la un motor mai mare (3.8, 4.5, ...), dar, pe langa dezavantajele de la pct.2. mai vin si probleme de adaptare si gasirea mecanicului (al meu nu vrea sa auda de "bricolari").

    Pe de alta parte, am inteles ca daca-l fac pe al meu, voi avea un motor "ca nou", care ma va tine indefinit.
    Precizez ca vreau sa tin masina (foarte) multi ani.

    Mai sunt si alte variante? Alte sfaturi?

  • #2
    Motoare de 2.8 s-au pus pe mai multe modele de Mercedes cum ar fi w126 si w140 dar cu puteri diferite. Acum vezi pe tine ce te aranjeaza mai bine ca bani pt ca daca i-ai schimba motorul nu are rost sa mai pui tot 2.8 benzina pt ca e gurmand si s-ar merita un 300td de w124 sau mai bun de w140 . Daca schimbi motorul trebui omologat, itp la RAR, spagutzele de rigoare si costa mult prea mult........sa faci din 2 motoare unu bun..nu prea gasesti in mintile lor si toata lumea stie ca 2.8 si 4.2 nu au fost motoarele alea geniale scoase de mercedes......Asa ca nu-ti ramane decat sa cumperi pistoane dar sigur daca te apuci de motor mai gasesti 2-3 galeti de piese de schimbat...distributia...pompa de ulei....are si ea niste ani. Ori te inarmezi cu rabdare si cauti un w126 2.8 in mintile lui prin germania la bani putini. Ai mule obtiuni dar toate costa al dracu de mult timp si bani.
    Bafta si spor la treaba.

    Comment


    • #3
      Multam Rommy.
      2.8-ul de pe 126 pare putin diferit de ce am eu pe masina. Al meu are CP mai putini (150 sau 156), alta baie de ulei (sa nu loveasca in puntea fata si sa unga bine si pe inclinatii) si or mai fi si alte diferente. Unii spun ca si motorul este diferit, alte pistoane, biele, etc (aici nu pot verifica pt. ca nu ma pricep). In conditiile astea probabil ca tot la omologare RAR ma incadrez.
      Eram tentat de un motor mare pe benzina, pus "neoficial". Ma tentase cineva cu un motor de 4.5L de pe un SEC mai vechi, anii '80, adus din State.

      Exista pe net o baza de date cu preturi la piese MB?

      Comment


      • #4
        Pai si ala cum o sa mearga, si iti dai seama cat o sa consume si cat costa piesele la el cand iti cade ceva, s-o pupa pe cutia ta....si motor de 450 am impresia ca e de SL si e V8 (are Doktotu).Asa sa pui neoficial ,pui un 300td si iti faci masina de merge si peste 30 de ani si cu siguranta vei gasi piese la el si peste 40 de ani dar ce faci cu actele..(ITP)?
        Daca e sa cauti baza de date cu piese noi la Mercedes, sunt sigur ca te rupe la bani si nu se merita, parerea mea.
        Cauta sau intreaba pe net ce tip de motor e compatibil cu cel al tau pt ca sigur s-au mai lovit si altii de problema asta. Motor de 2.8 are si ''ochiosul'' model mult mai nou decat cel al tau........95-96....un motor mai sprinten ca al tau si gasesti piese mult mai ieftine si mai repede. (daca vrei sa pui ''neoficial'') dar stiu ca 2.8 pe ochios consuma in jur de 20% daca mergi mai sportiv iar cu economie sub 17% nu-l scoti in oras si nu rupe asfaltul la putere.
        Eu cred ca ar trebuii sa cauti sa vezi daca e acelasi tip de motor(pistoane si ce mai ai tu stricat) cu motorul de 2.8 w126 acelasi an si sa gasesti unu afara in mintile lui. Nu cred ca te duce mai mult de 4-5 sute de euro motorul.
        Cerceteaza tu sau intreaba pe cineva care se pricepe bine sau a vazut ca nu se potriveste de pe 2.8 w126 pe 2.8 de G acelasi an.(varianta sa-l repari pe al tau). Tu trebui sa pastrezi decat blocul motor cu seria de pe el, restul sunt piese de schimb.
        Chiar sunt curios cum o sa-ti rezolvi problema si te rog sa ne ti la curent cu alegerile tale.
        Bafta !
        Last edited by rommy20005; 10-01-2009, 14:07 PM.

        Comment


        • #5
          De la mecanic citire, pistoane doar de la Mercedes si doar pentru tipul meu de motor. Cica ar fi mici variatii in dimensiuni, dar esentiale. Intre motoarele de pe G si cele de pe S cica ar fi ceva diferente, importante in off-road, ca racire, ungere, baie de ulei.
          Cu cercetatul pe net poate fi riscant, eu n-am schimbat niciodata un bec la masina, d-apai sa ma apuc de combinat motoare! Am vazut pe net niste G-uri cu 5.6L si m-am aprins. Apoi am vazut aici tot felul de dieselari de cobre si alte chestii si m-a gandit ca ar fi posibil si la G. In teorie mi-ar place un motor mai mare, benzina. Consumul e mare si acum, iar masina nu va merge prea mult in oras.

          Pana la urma cred ca refac motorul cu piese noi.

          Comment


          • #6
            Incearca la dezmembrari la Timisoara: masinisipiese.ro . S-ar putea sa aiba motoare pt G-uri. Merita sa incerci. Acum daca tot bagi bani in masina, grupa mare, considera-l ca pe un tunning.
            Last edited by Aris 600 SEL; 02-04-2010, 21:56 PM.

            Comment


            • #7
              La Mercedes merg puse motoare de capacitati diferite pe acelasi sasiu. Nu e ca la japonezi. Asa s-ar putea sa gasesti motor pt G-ul tau la aproximativ 1000euro si eventual cu garantie.

              Comment


              • #8
                Cum e la japoneze ca nu inteleg ce vrei sa spui?

                Comment


                • #9
                  La masinile japoneze nu merge sa pui motoare diferite pe acelasi sasiu. La Mercedes merge. E vorba de latimea batiului motorului.

                  Comment


                  • #10
                    Exemplu:
                    Toyota Hilux (90'-98')se poate pune motor de :2.4 D, 2.8 D, 3.0 TD.
                    Toyota LC (85'-99') J6 ,J7,J8, J10 etc. se pot pune toate motorizarile care au fost scoase din fabrica.
                    Pe aceeasi caroserie s-au scos mai multe motorizari de-a lungul timpului ,deci se poate pune orice motor a fost pus ca la Mercedes.
                    Nu ai cum sa pui motor de pe Yaris pe Corolla cum nu poti pune de pe A Classe pe S Classe .Deci sunt lafel.
                    Last edited by rommy20005; 02-05-2010, 22:40 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Ce cod de motor ai la G? Este un motor M110, cu doua axe cu came si bujiile afundate intre ele? Daca da, nu s-a pus in veci pe W140 ci pe caroseria mai veche de W126, dar nu pana in ultimul an de fabricatie. Mai poate fi gasit si pe W114, W123, W116, etc.

                      Pentru omologare te intereseaza primele 6 cifre din seria lui, adica: 110 ***........
                      Cifrele 4, 5 si 6 nu vor fi aceleasi daca scoti motorul 110 de pe altceva decat de pe G!! Rezulta pila la rar sa nu inceapa aia sa abereze cu teste dinamice, etc.

                      Nu as vrea sa fiu in pielea ta, un 110 bun nu am mai vazut de multa vreme (acum multi ani lumea le cam arunca pentru ca nu avea unde sa le vanda, toti cereau "dizel cu impozit mic"

                      Parca nici nu as repara motorul, (vei ajunge sa platesti masina din nou, parerea mea, cred ca esti constient ca nu numai pistoanele iti vor trebui, ia fa un total.. ) daca esti perseverent gasesti ceva "bun" pana la urma si poate nici nu iti pasa ca nu e omologat. Motor 110 scos de pe G (cu baia de ulei care trebuie, etc etc) ma indoiesc ca vei gasi prea usor la noi, iar afara... nici nu vreau sa ma gandesc cat vor cere pe el.

                      De asemenea nu as pune diesel. Cei de aici care au G spun ca e mult prea puturos, eu am mers 1km cu un 250GD si imi venea sa alerg pe langa el.

                      Bafta, ce pot sa zic...

                      Comment


                      • #12
                        Intre timp am facut RK la motorul meu. Schimbat pistoane, segmenti, etc. Probabil ca sunt caz unic.

                        M-am gandit la un motor mai nou/puternic/putin poluant dar mi-e sila de RAR. Daca in alte tari esti incurajat sa pui motoare mai putin poluante, la noi esti blocat pentru ca apoi sa te jumuleasca ca distrugi natura....

                        Comment


                        • #13
                          Cat te-a costat toata treaba?Mai exact ce piese ai schimbat?Ce preturi la piese/manopera?

                          Comment


                          • #14
                            Dar daca puneai un motor , spre exemplu , euro 3, cat costa si catalizatorul sau catalizatoarele ? La noi se percepe taxa de mediu , dar guvernul nu face nimic de banii astia , doar ii aduna.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vladcons View Post
                              Intre timp am facut RK la motorul meu. Schimbat pistoane, segmenti, etc. Probabil ca sunt caz unic.

                              M-am gandit la un motor mai nou/puternic/putin poluant dar mi-e sila de RAR. Daca in alte tari esti incurajat sa pui motoare mai putin poluante, la noi esti blocat pentru ca apoi sa te jumuleasca ca distrugi natura....
                              Este de bon ton ca cineva care a apelat la sfatul colegilor, dupa ce a rezolvat problema, sa ne spuna si noua cat au costat piesele ,manopera si unde a executat lucrarea.
                              Draga vladcons, personal iti doresc sa fi reusit lucrarea si sa te bucuri de masina cat mai multi ani.
                              Te-asi intreba daca ai alezat blocul motor sau ai folosit camasi?
                              Numai bine!.
                              Ps: nu esti caz unic, intreba-ma pe mine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF