Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

GL 420... ii dau foc?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GL 420... ii dau foc?

    Salutare, spuneti-mi voi... o mai tin? Sau ii dau foc?

    Masina a inceput sa treaga dreapta si sa uzeze anvelopa dreapta-fata pe exterior. Am mers linistit sa ii fac o geometrie si a iesit perfect.

    Apoi am mers la service, la Mercedes, si a venit surpriza, un deviz de piese de 10000 EUR, manopera de 2000 EUR care includ:

    - clapeta egr drepta
    - pompa servo
    - bascule fata
    - bara stabilizatoare fata
    - amortizoare fata, amortizoare spate, perne spate, compresor airmatic
    - magazie cd-uri (cica are unitatea de citire deplasata???)

    Problema si mai mare este ca ei sustin ca este normal ca la o masina "cu vechimea asta" sa se faca o asemenea investitie.

    Daca asa stau lucrurile, ii dau foc, fac si un gratar si imi cumpar un fiat...

    Ati avut experiente similare? Asta e normalitate la Mercedes pentru o masina care a costat peste 120000 EUR?

  • #2
    Incearca totusi si la un meserias bun, s-ar putea sa ai factura la maxim jumatate. Din pacate, perne, compresorul - nu cred ca gasesti aftermarket, poate second.
    Contacteaza-l pe userul cl600, aici pe forum.
    Ce an de fabricatie are, de curiozitate?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      2007 e anul de fabricatie
      Last edited by cutaresku; 05-23-2013, 19:32 PM. Reason: Nu mai cita un mesaj imediat anterior.

      Comment


      • #4
        Fa-i si presiunea la roti.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sofermercedes View Post
          Fa-i si presiunea la roti.
          La 120000 EUR... ce presiune sa ii mai faca?!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Originally posted by sofermercedes View Post
            Fa-i si presiunea la roti.

            Comment


            • #7
              Nasol. Reparatii de 2000 de euro la trenul de rulare al unui G klass. Doar sa o fi lovit sau ceva altfel ma mir...

              Comment


              • #8
                Originally posted by sofermercedes View Post
                Reparatii de 2000 de euro la trenul de rulare al unui G klass. Doar sa o fi lovit sau ceva altfel ma mir...


                2000 il costa toata manopera...scrie clar si explicit!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Pardon 12000 euro.

                  Comment


                  • #10
                    Ne dai si noua niste detalii , masina o ai de noua sau sh? Km cati are ?Sunt reali ?

                    Acum ,la reprezentanta preturile la piese oem ,sunt uriase , banuiesc ca stiai la ce te inhami cand ai luat un Mercedes.
                    Electronica din ziua de azi produce multe batai de cap.

                    Revin , la reprezentanta se schimba piese , nu se repara ca de aia e "service autorizat".
                    Tu ce probleme ai reclamat la masina ?La ce dealer ai fost?
                    Last edited by cutaresku; 05-23-2013, 21:00 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Colegu b97dmt nu ai citit mai sus ce reclama?tocirea cauciucului.Stiu ca G e o masina scumpa dar 12 000 euro la masina din 2007 asta e HOTIE.Mai cereti si o alta parere.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by b97dmt View Post
                        Ne dai si noua niste detalii , masina o ai de noua sau sh? Km cati are ?Sunt reali ?

                        Acum ,la reprezentanta preturile la piese oem ,sunt uriase , banuiesc ca stiai la ce te inhami cand ai luat un Mercedes.
                        Electronica din ziua de azi produce multe batai de cap.

                        Revin , la reprezentanta se schimba piese , nu se repara ca de aia e "service autorizat".
                        Tu ce probleme ai reclamat la masina ?La ce dealer ai fost?
                        Masina are 150.000 km. A fost cumparata de noua din Romania, intretinuta si exploatata in conditii extrem de civilizate.

                        Nu vreau sa mentionez dealerul care mi-a facut devizul, nu vreau sa ii discreditez in vreun fel.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by victorsa View Post
                          Daca asa stau lucrurile, ii dau foc, fac si un gratar si imi cumpar un fiat...

                          Ati avut experiente similare? Asta e normalitate la Mercedes pentru o masina care a costat peste 120000 EUR?
                          Fiatului ii dai foc fara sa apuce sa traga dreapta. Dupa ce te urci prima data in el.

                          In general, intretinerea unei masini cam e proportionala cu pretul ei de noua.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Siegfried View Post
                            Fiatului ii dai foc fara sa apuce sa traga dreapta. Dupa ce te urci prima data in el.

                            In general, intretinerea unei masini cam e proportionala cu pretul ei de noua.
                            Sunt de acord cu tine. Mi-am asumat pana acum costurile de intretinere fara sa comentez.

                            Pe de alta parte, dupa o investitie de genul asta parca nu te astepti sa-ti "cada" masina dupa 6 ani.

                            Pana la sfarsitul anului ce sa astept? Cutie noua, motor nou? Sa inceapa sa-mi cada elemente de caroserie?

                            Comment


                            • #15
                              Eu nu prea mai cred orbeste in reperele de fiabilitate si in miturile de "masini indestructibile".
                              Am busit si eu si casete de directie si cutie, la masina luata de noua, intretinuta ca la carte si cu nume in fiabilitate, nu fiat.
                              Motorul nu pica, in principiu nici cutia; un cunoscut cu un GL320 a avut probleme la cutie dar s-au rezolvat.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF