Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

GL 420... ii dau foc?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ideea ca mecanici de la dealer ,incep cu chestii de genul : curge un amortizor , l-am lasat asa , am sters pe acolo si ce sa vezi dupa 3 ani nu curge nimic , era murdar...dar aia ma puneau sa cumpar 2 amortizoare.La fel la discuri , am 3 schimburi de placute , gata ,trebuie schimbate discurile.

    Eu stiu ca nu se face geometrie daca elementele de la suspensie au joc.
    Pe de alta parte masina este grea si de aici uzura accentuata a elementelor de directie, care ma repet sunt foarte scumpe ,numai o sticla de la oglinda 300euro , pai cat sa fie un egr , o pompa de servo ?
    Dupa 100.000 km cam orice marca de masina rulata in Ro , are probleme.
    Sunt 2 dealeri in Bucuresti : Autoklass si Tiriac, mai fa o intrebare sa vezi ce zic sau la un service multimarca.
    Sper sa rezolvi problemele.
    Last edited by b97dmt; 05-24-2013, 08:09 AM.

    Comment


    • #17
      7G pica, intreaba la reprezentante...
      @initiator: trimite-i, cum te-am sfatuit, devizul si lui cl600, s-ar putea sa iesi bine.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #18
        Salutare

        Probleme asemanatoare GL420CDI / 2008 /160.000Km:
        -anvelope noi vara ,geometrie facuta cand s au schimbat ,dupa 6000km uzura interioara vizibila punte fata ,verificat geometrie si este intacta,singurul lucru care l am facut a fost sa mai dau jos din presiune de la 2.8 la 2.4 e posibil ca asta s a fie motivul( inca nu am elucidat motivul uzurii)
        -problema la tractiune ,vinovat principal EGR-ul (dreapta) ,am fost si le am curatat pe amandoua ,rezultat uimitor a functionat 1 an fara sa faca figuri acum e blocat iar si sta martorul in bord aprins ,nu trage de nici o culoare,cand le am curatat cei din service nu au reusit sa scoata EGR-ul de pe partea dreapta si anume cel care facea figura de ramanea blocat si l au curatat cum au putut,
        -cutia de viteze 7G-tronic ,ireprosabila ,desi unii au intampinat probleme cu tipul asta de cutie ,problema manifestata lamine este cand aceasta face down-shift in special la trepta 2-->1 ,''zmuceste" destul de tare si nu cred ca e sanatos pentru transmisie la ce fel se simte,sevice-ul MB spune ca exista un update de soft pentru aceasta problema ,acum nu stiu ce sa fac ,astept feed/backde la cei care au probleme asemanatoare ,nu prea ma coafeaza umblatu asta in softul masinii mai ales ca stim cu totii ce fel se serviseaza la noi chiar si in reprezentanta.
        -problema 3 ar fi ca am un zgomot infundat tip (clank-clank)in partea dreapta-fata cand rulez pe drum denivelat si e ridicata garda la sol,service-ul nu a gasit absolut nici un joc la nici un element al suspensiei/directiei,sunetul imi suna a pivot sau cap bara,orice sfat e binevenit,ce as mai putea verifica si unde!
        -problema 4 ,martor bujie aprins in bord in special la pornirea la rece,se stingea duba 15-20 secunde,o singura data s a aprins in mers la drum intins dupa ore de functionare a motorului si nu s a stins pana nu am oprit si repornit motorul, am mers la service si au decis ei ca ar fi o bujie defecta si au schimbat-o,acum dupa 1 saptamana se aprinde iar martorul bujie (o fi releul?!).

        Merci.

        Comment


        • #19
          Salutare

          - am rezolvat cu directia mult mai simplu decat credeam. Dupa ce am refuzat sa platesc atitia bani la MB, m-am oprit la prima vulcanizare, mi-au indreptat rotile... si gata... 450 ron

          - am curatat EGR la un service prin Vitan - 600 ron

          - de magazia de CD-uri nu m-am ocupat dar am vazut sh la 600 ron

          - martorul de bujii este de la releu

          - am aceeasi problema cu 7G. Schimba foarte agresiv in primele doua trepte. Exista un service foarte bun pe 7G in Bucuresti la care am de gand sa fac o vizita. Am sa postez in curand unde este si cum se numeste, nu am acum la indemana...

          - probleme aparute intre timp: pierd antigel, trebuie sa completez cam o data la 2 saptamani, am schimbat un burduf de planetara, am schimbat perne aer + amortizore spate (dupa ce am gasit masina inclinata in parcare), trebuie sa schimb un simering la diferential

          Revenind la topicul initial, am cateva indoieli cu privire la fiabilitatea acestei masini.

          Comment


          • #20
            referitor la pernele de aer,cand mergi la spalatorie ridic o maxim si pune oamenii sa curete bine pernele cu jet de apa ,eu zic ca nu ar trebui sa ai probleme cu pernele daca ai grija sa fie curate mereu ,praf,nisip,etc astea duc la uzura lor,pentru cutie am vb.cu cl600 sa vedem ce si cum ,sper sa fie doar soft reglajul,cu fiabilitatea ce sa zic ,tine si de noroc stii f.bine ca poti avea probleme s au nu cu o masina indiferent de brand (vezi articolul cu proprietarul unui OOOO-A7 care a schimbat in 25.000k 3 cutii de viteze 7G si multe alte accesorii) asta nu inseamna ca e o masina slaba calitativ ,

            Comment


            • #21
              Litera mare si punctuatie!

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #22
                Originally posted by halogenx View Post
                Salutare

                Probleme asemanatoare GL420CDI / 2008 /160.000Km:
                -cutia de viteze 7G-tronic ,ireprosabila ,desi unii au intampinat probleme cu tipul asta de cutie ,problema manifestata lamine este cand aceasta face down-shift in special la trepta 2-->1 ,''zmuceste" destul de tare si nu cred ca e sanatos pentru transmisie la ce fel se simte,sevice-ul MB spune ca exista un update de soft pentru aceasta problema ,acum nu stiu ce sa fac ,astept feed/backde la cei care au probleme asemanatoare ,nu prea ma coafeaza umblatu asta in softul masinii mai ales ca stim cu totii ce fel se serviseaza la noi chiar si in reprezentanta.
                releul?!).

                Merci.

                Update-ul care se face in reprezentanta , il face fabrica-online/live.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by b97dmt View Post
                  Update-ul care se face in reprezentanta , il face fabrica-online/live.
                  Esti sigur ca asa se face? Din ce am inteles eu se face un reglaj soft in reprezentanta dupa care se face un test la drum cu noile setari si tot asa pana decizi ca e ok.
                  Nu reusesc sa dau de capat la reglajul geometriei rotilor,pe unde am fost nu au datele modelului asta si le regleaza dupa model ML. o idiotenie care ma costa acum uzura cauciucurilor noi,reprezentanta "Autoklass-Bucuresti" nu face geometrie sau cel putin la GL.
                  Azi am curatat EGR-ul stanga si dreapta,au functionat 30km ,acum am iar eroarea in bord si nu mai trage,solutia ar fi inlocuire cu unele noi, auch.
                  Daca stie cineva unde pot face geometria sa imi lase un PM.

                  Si poza cu EGR-ul.

                  Comment


                  • #24
                    Am facut la w204 , un update si s-a facut online la server-ull MB .
                    Geometria , mai bine la reprezentanta , acolo sigur stiu ce/unde trebuie reglat.
                    Acum am citit...cum sa nu faca geometria reprezentanta ??? Poate ai un joc la suspensie....
                    Sunt 4 dealeri in Bucuresti , sigur se face.

                    Comment


                    • #25
                      Ai schimbat uleiul de transmisie?
                      Schimbarea agresiva a vitezelor se poate datora si prajirii placilor din cutie.

                      Originally posted by victorsa View Post
                      Salutare

                      - am rezolvat cu directia mult mai simplu decat credeam. Dupa ce am refuzat sa platesc atitia bani la MB, m-am oprit la prima vulcanizare, mi-au indreptat rotile... si gata... 450 ron

                      - am curatat EGR la un service prin Vitan - 600 ron

                      - de magazia de CD-uri nu m-am ocupat dar am vazut sh la 600 ron

                      - martorul de bujii este de la releu

                      - am aceeasi problema cu 7G. Schimba foarte agresiv in primele doua trepte. Exista un service foarte bun pe 7G in Bucuresti la care am de gand sa fac o vizita. Am sa postez in curand unde este si cum se numeste, nu am acum la indemana...

                      - probleme aparute intre timp: pierd antigel, trebuie sa completez cam o data la 2 saptamani, am schimbat un burduf de planetara, am schimbat perne aer + amortizore spate (dupa ce am gasit masina inclinata in parcare), trebuie sa schimb un simering la diferential

                      Revenind la topicul initial, am cateva indoieli cu privire la fiabilitatea acestei masini.

                      Comment


                      • #26
                        Mie mi-au spus la reprezentanta ca nu se poate schimba perna de aer fata decat impreuna cu telescop, 6500 ron piesa + manopera. Am cumparat-o separat de pe pernedeaer.eu , ultracivilizat, 1850 ron ( au si la 1350 ron ), a ajuns in 24 de ore , un an garantie. Montaj 250 ron la un atelier foarte bun. Rezultat, 25 % cost fata de reprezentanta

                        Comment


                        • #27
                          Nu am mai scris de ceva vreme pentru ca aproape am si uitat ca am GL.

                          Intre timp:
                          - inlocuit caseta de directie
                          - inlocuit compresor airmatic + nu stiu ce calculator/valve compresor
                          - defect un senzor pe un amortizor spate deci inlocuit senzor + amortizor (nu se poate doar senzorul)
                          - inlocuit ceva elemente directie

                          Iar acum cireasa de pe tort:
                          Scriam acum ceva timp ca pierd lichid de racire.
                          Dupa indelungi verificari, cei de la Mercedes au concluzionat ca totul este perfect desi eu pierdeam lichidul in 150 km de rulare.

                          Ma aflam in Chisinau cand nu am mai suportat si i-am rugat pe cei de la Mercedes (Grand Premium se numeste dealerul) sa faca orice dar sa rezolve problema.
                          Au folosit un senzor cu o fiola cu un lichid care se ataseaza la vasul de expansiune. Lichidul isi schimba culoarea daca sesizeaza gaze de motor in vas.
                          Concluzia a fost ca lichidul se pierde in motor.
                          (Cei din Romania nu au facut acest gen de testare).
                          Mi-au spus, deci, ca poate fi de la chiuloase.
                          Le-am dat unda verde, au demontat.
                          Garniturile erau impecabile, au concluzionat ca trebuie sa intre mai adand in motor sa vada unde se pierde. Am dat ok.
                          Au demontat tot motorul. Mi-au spus ca au gasit ceva (nu am intrebat ce).
                          Ieri m-au sunat sa-mi spuna ca masina e gata si ca ma pot duce sa o ridic.
                          Cand i-am intrebat ce au gasit defect mi-au spus ca nu stiu exact ce era, dar masina e in regula acum.

                          Deci:
                          demontat + montat motor, planare chiuloase, garnituri de chiuloasa + zeci de mii de piese (am un deviz pe 8 pagini cu surubele, garnituri, etc) aprox 5000 EUR pentru o defectiune pe care nimeni nu a identificat-o precis.

                          I love GL, abia astept sa-mi iau modelul nou

                          Comment


                          • #28
                            Mai bine ii dadeai foc! (fara suparare)

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by victorsa View Post
                              Nu am mai scris de ceva vreme pentru ca aproape am si uitat ca am GL.

                              Intre timp:
                              - inlocuit caseta de directie
                              - inlocuit compresor airmatic + nu stiu ce calculator/valve compresor
                              - defect un senzor pe un amortizor spate deci inlocuit senzor + amortizor (nu se poate doar senzorul)
                              - inlocuit ceva elemente directie

                              Iar acum cireasa de pe tort:
                              Scriam acum ceva timp ca pierd lichid de racire.
                              Dupa indelungi verificari, cei de la Mercedes au concluzionat ca totul este perfect desi eu pierdeam lichidul in 150 km de rulare.

                              Ma aflam in Chisinau cand nu am mai suportat si i-am rugat pe cei de la Mercedes (Grand Premium se numeste dealerul) sa faca orice dar sa rezolve problema.
                              Au folosit un senzor cu o fiola cu un lichid care se ataseaza la vasul de expansiune. Lichidul isi schimba culoarea daca sesizeaza gaze de motor in vas.
                              Concluzia a fost ca lichidul se pierde in motor.
                              (Cei din Romania nu au facut acest gen de testare).
                              Mi-au spus, deci, ca poate fi de la chiuloase.
                              Le-am dat unda verde, au demontat.
                              Garniturile erau impecabile, au concluzionat ca trebuie sa intre mai adand in motor sa vada unde se pierde. Am dat ok.
                              Au demontat tot motorul. Mi-au spus ca au gasit ceva (nu am intrebat ce).
                              Ieri m-au sunat sa-mi spuna ca masina e gata si ca ma pot duce sa o ridic.
                              Cand i-am intrebat ce au gasit defect mi-au spus ca nu stiu exact ce era, dar masina e in regula acum.

                              Deci:
                              demontat + montat motor, planare chiuloase, garnituri de chiuloasa + zeci de mii de piese (am un deviz pe 8 pagini cu surubele, garnituri, etc) aprox 5000 EUR pentru o defectiune pe care nimeni nu a identificat-o precis.

                              I love GL, abia astept sa-mi iau modelul nou

                              Si zici ca ai dat 5000 euro la reparatie , dar nu stii ce a avut ??

                              PS: o gramada de propietari de mB , clienti de reprezentanta lasa masina la dealer si asteapta sa-i sune aia ( Cat costa ? ) asta este intrebarea magica , in rest nu ii intereseaza....Dupa aia se plang ca sunt pacaliti , ca nu merge si ce masina proasta...
                              Last edited by b97dmt; 09-01-2014, 07:39 AM.

                              Comment


                              • #30
                                Ce ar trebui sa faca un proprietar care nu are o pregatire tehnica si este, de exemplu, medic sau profesor de limba romana? Trebuie sa ia lectii de mecanica ca sa inteleaga ce defect a avut masina?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF