Salut,
De 2 luni am un GL320 (X164, fabricat oct. 2007) cu probleme (clasice, din ce-am citit pe alte forumuri de profil) la schimbarea vitezelor.
Cea mai deranjanta problema a fost downshift 2-1. Concret, la orice franare pana la oprire, downshift-ul 2-1 se facea cu soc. La acest model nu exista buton de confort al cutiei.
Dupa multe pagini citite pe net (afara, la noi sunt putine informatii despre GL) azi dimineata am gasit o pagina in care se vorbea despre un update de soft ce elimina acest ultim downshift pana cand masina nu este stationara.
Am fost la reprezentanta, s-au gasit 2 update-uri de soft (unul pentru cutie si unul pentru motor), s-au aplicat si, asa cum citisem deja, nu se mai face trecerea in viteza intai cat timp masina merge.
Rezultatul este spectaculos, deoarece au fost eliminate complet acele socuri enervante.
In concluzie, pentru cei care va loviti de aceasta problema (din ce-am citit, se pare ca e des intalnita la ML si la GL), nu strica sa aplicati acest update. Dupa cum am fost sfatuit, rezerva este ca nu este garantat ca va adresa problemele tututor, acestea putand avea si alte cauze (adaptarea shift-urilor sau de natura mecanica).
Am dorit sa postez aceasta informatie pentru ca altii sa scape de multele saptamani de citit si sapat pe Internet, asa cum am facut eu
Mai am de verificat urmatoarele:
- upshift-ul 2-3 cu ea inghetata maine dimineata, deoarece si acela este (era?
) ingrozitor
- schimbarea pilotului automat de la 110Km/h la 130Km/h daca mai duce la un 7-6 si, aproape imediat, la 6-7 (nu ii inteleg sensul acestei duble schimbari de treapta pentru o secunda). I-am cerut 130, nu 130 fix in acest moment.
De 2 luni am un GL320 (X164, fabricat oct. 2007) cu probleme (clasice, din ce-am citit pe alte forumuri de profil) la schimbarea vitezelor.
Cea mai deranjanta problema a fost downshift 2-1. Concret, la orice franare pana la oprire, downshift-ul 2-1 se facea cu soc. La acest model nu exista buton de confort al cutiei.
Dupa multe pagini citite pe net (afara, la noi sunt putine informatii despre GL) azi dimineata am gasit o pagina in care se vorbea despre un update de soft ce elimina acest ultim downshift pana cand masina nu este stationara.
Am fost la reprezentanta, s-au gasit 2 update-uri de soft (unul pentru cutie si unul pentru motor), s-au aplicat si, asa cum citisem deja, nu se mai face trecerea in viteza intai cat timp masina merge.
Rezultatul este spectaculos, deoarece au fost eliminate complet acele socuri enervante.
In concluzie, pentru cei care va loviti de aceasta problema (din ce-am citit, se pare ca e des intalnita la ML si la GL), nu strica sa aplicati acest update. Dupa cum am fost sfatuit, rezerva este ca nu este garantat ca va adresa problemele tututor, acestea putand avea si alte cauze (adaptarea shift-urilor sau de natura mecanica).
Am dorit sa postez aceasta informatie pentru ca altii sa scape de multele saptamani de citit si sapat pe Internet, asa cum am facut eu

Mai am de verificat urmatoarele:
- upshift-ul 2-3 cu ea inghetata maine dimineata, deoarece si acela este (era?

- schimbarea pilotului automat de la 110Km/h la 130Km/h daca mai duce la un 7-6 si, aproape imediat, la 6-7 (nu ii inteleg sensul acestei duble schimbari de treapta pentru o secunda). I-am cerut 130, nu 130 fix in acest moment.
Comment