Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

G class pentru armata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • G class pentru armata

    Am auzit ca G Klasse ar fi cele mai robuste off-road si multe alte kestii de bine.
    Fapt e ca asta vara am stat 2 luni in Norvegia in granita cu Rusia si vedeam mereu trupe de graniceri ; masina armatei era G class.

    Cine a condus sau reparat sau cunoaste mai multe despre aceasta masina postati aici si pentru noi profanii

  • #2
    Din pacate nu am avut ocazia decat cu binoclu de departe..sa vad asa ceva.

    Dar oricum un amanunt care spune tot:

    Acum nu multi ani Canada avea nevoie de 20 000 de masini pt armata. Batalia se dadea intre Humvee si G-Wagon. Canadienii au preferat G-u...si presupun ca armata nu se ia dupa firma sau dupa tot felul de zvonuri...or fi facut teste serioase...

    Comment


    • #3
      Mercedes-Benz G-Class e cel mai Mercedes, deoarece acest autovehicul este : Super Militar, Super Luxos, Super Sfant, Super Sport, Super Fiabil, Super Off-Road castigator, apreciat si dupa 35 de ani de productie neintrerupta nici azi.
      Scurt istoric...
      Anul 1972 – Mercedes-Benz G – Realizat in colaborare cu Steyr-Puch, primul Mercedes de teren s-a “nascut” la ideea sahului Iranului, Mohammed Reza Pahlavi.
      Acesta, fiind actionar la firma germana, s-a hotarat sa-si doteze armata cu astfel de automobile, insa militarii iranieni nu au apucat sa guste din farmecul tehnologiei germane pentru ca sahul a fost inlaturat de la putere de fudamentalistii islamici. Modelul a fost construit initial conform unui caiet de sarcini militar, autovehiculul fiind extrem de robust si avind capacitati aproape nelimitate in strabaterea terenurilor accidentate. Insa, Mercedes G a devenit repede apreciat pentru calitatile sale off-road, productia sa continuand si astazi. (Articol din Turatii.ro)
      Au trecut 35 de ani de cand legendarul off-roader Mercedes G-Class se afla in productie. Este construit de Mercedes-Benz in uzina Magna Steyr din Graz, Austria, fabrica ce se dedicase productiei de razboi. Intre anii 1972-1978 a fost construit doar in versiune militara, iar primele versiuni pentru civili au aparut in 1979. Caroseria are 3 versiuni, clasica (ampatament scurt sau lung) sau cabrio de lux, cu soft top-ul actionat hidroelectronic. Toate cele trei versiuni au acelasi standard de echipare. Chiar daca nu mai este de mult un model cu un concept de ultima ora, acest automobil este foarte apreciat de cei care isi doresc un 4x4 clasic, de calitate. Iar periodic, Mercedes il actualizeaza, din punct de vedere al tehnologiei. (Sursa: AutoNews)
      Clasa G de la Mercedes Benz este un SUV care a fost candva (si a ramas) autoturism de teren veritabil. Deoarece G Klasse a fost un vehicul militar la momentul lansarii sale, iar destinatia initiala este suficienta pentru a intelege ca off-road nu a fost niciodata doar o eticheta de marketing. Robust, eficient, deosebit de rezistent, Mercedes G ar merita sa-si dispute titlul de rege 4X4. (Articol din SaptamanaFinanciara)



      Mercedes G-classe serveste trupele armatei Germane pe timp de pace si rezboi in toate colturile lumii.
      Mercedes G-classe a servit in razboaie purtate in tari precum Iraq si Afganistan, sub steagul unor tari precum Canada, Danemarca si Germania. Chiar si Marina Americana a inrolat cateva asemenea vehicule pentru a le folosii in misiuni de recunoastere. (Articol din Askmen)



      Mercedes G...autovehicul de LUX
      Am fost cateva zile la Moscova. Moscova este un oras cu 82,000 de milionari (oficial). Mie mi s-a parut ca toti "instaritii" din Moscova au doua lucruri in comun: bodyguarzii si Mercedes-ul G-Klasse. In fata fiecarui restaurant scump (asta insemnand fiecare colt de strada) vezi o intreaga flota de G-uri si palcuri-palcuri de bodyguarzi si soferi care isi asteapta "stapanii".
      In Moscova toate lucrurile sunt mari… bulevarde cu 16 benzi (8 pe sens), cladiri cel putin impunatoare (inclusiv cele noi). Masinile respecta aceeasi reteta, iar cele mai des intalnite sunt Mercedes S Klasse negre, geamuri negre, urmate indeaproape (si ca numar) de G Klasse negre, geamuri negre, pline ochi de bodyguarzi, fireste. Bodyguarzii nu sunt nici ei stilul Bruce Lee, mici si agili… nici pe departe. Deci, la o privire mai atenta, exista o coerenta si o logica specifice locului…
      (Articol din CarBlog)




      Mercedes G autovehicul sfant,...Papamobil - G 500 Cabrio
      Papa Benedict al XVI-lea se va prezenta în faţa pelerinilor din piaţa Sf. Petru într-un nou vehicul Mercedes G Class, de culoare albă. Noul „Papamobil” a fost dezvoltat timp de doi ani, în strânse consultări cu Vaticanul.
      Această nouă maşină oficială a fost comandată de Vatican pentru a fi folosită pe vreme frumoasă, fiind dezvoltat de Mercedes-Benz plecând de la modelul G 500. Noul „Papamobil” este echipat cu acoperiş decapotabil, şi, precum predecesorii săi, finisarea exterioară este de culoare albă „Vaticanmystic”.
      Sfântul Părinte continuă lunga tradiţie cu noul Papamobil de la Mercedes-Benz... (Articol din InformatiiAuto)


      .
      Mercedes G castigator si dupa 35 de ani de la intrarea in productie, si 28 de ani de la lansare in versiune civila.
      "Cititorii revistei "Off Road" au votat,...Mercedes Clasa G a fost declarat pe 2007 castigator la categoria "Autovehicule de teren clasice", se arata intr-un comunicat al DaimlerChrysler." (Articol din Masini.ro, 02/2007)



      Mercedes Super-Sport "BRABUS G-V12"
      Singurul SUV din lume dotat cu un motor V12, putere de 610 cai putere, 449 kW, si un cuplu de 1.006 Nm.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        Am vazut in oras un g55 amg.. n-am cuvinte sa descriu cat de bizar arata o asemenea masina accelerand in asemenea hal

        Comment


        • #5
          Masini de iubit
          În lumea cunoscătorilor de maşini de teren, un model întruneşte aprecierea generală: Mercedes G Class. Un model atat de popular încat constructorul este nevoit să-l fabrice aproape neschimbat de aproape trei decenii. Cu motoare ce dezvoltă puteri între 156 şi 476 CP, G Class poate fi în acelaşi timp un model de teren ideal şi o limuzină.
          Împleteşte excelent spiritul aventurier cu luxul şi confortul, fiind exemplul ideal de robusteţe şi fiabilitate. Apreciat pe şosele, şantiere, exploatări forestiere şi chiar în războaie, G Class face cinste oricărei colecţii ale şeicilor bogaţi. (Sursa; Gandul)
          Versiunea blindată a modelelor din „G-Klasse”. Dat fiind că acest model de teren intră sub incidenţa legii privitoare la controlul armamentului de luptă, fiecare client este verificat de Ministerul de Externe german. (Sursa; FINANCIARUL.RO)

          Lista complecta a tarilor care au in dotarea armatei Mercedes G-klasse :
          Australia
          Austria
          Bulgaria
          Canada
          Croatia
          Denmark
          Netherlands
          Estonia
          Finland
          France
          Germany
          Greece
          Hungary
          Luxembourg
          Norway
          Serbia
          Singapore
          Switzerland
          United States
          Last edited by orca; 01-14-2008, 19:45 PM.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Superb !

            la superlativ Super masina

            Comment


            • #7
              dar scumpa...din pacate

              Comment


              • #8
                Raritate : Mercedes AMG G-klasse ExtraLang


                Tuning Mercedes G-klasse










                Imaginez un Mercedes Classe G 280 de 1985, tout terrain emblématique qui n'a pas peur d'aller souiller son pare-choc dans la boue, croisé avec une classe E. Le simple fait de toucher aux lignes intemporelles est une hérésie (la classe G n'avait pas été modifiée en profondeur depuis 20 ans), mais de là à peindre le tout dans une couleur que Vincent Vaillant qualifierait de "Gerbante". Pour ne pas faire de jaloux, l'intérieur défraîchi a même aussi eu droit à sa petite touche de laideur. La bonne nouvelle, c'est qu'elle a été vendue $13500...sur eBay
                Last edited by doktor4carz; 01-15-2008, 16:04 PM.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  Ce urat ii sta

                  Ce e cu botul ala de E class pe G ??? Masina patratoasa cu bot rotunjit. E ca o baba cu prea mult ruj pe bot.

                  Comment


                  • #10
                    g

                    sa va spun povestea si parerea mea ca posesor de g si e (g400 cdi de vanzare 39500e si e320 benzina 4 matic -nu e de vanzare)

                    pana sa merg cu g-ul eram inebunit dupa masina,sa recunoastem ca are o prezenta tulburatoare-cu formele ei patratoase,si am ajuns sa imi cumpar una.
                    primele luni inebunit nevoie mare ,dar am constatat cu parere de rau ca nu era ce mi se potrivea mie si o sa va spun si de ce:
                    -in primul rand este un diesel(variantele pe benzina te nenorocesc la consul,un 320 consuma si 30 in oras,asta consuma 16-17-18-19 in functie de trafic),si eu unul nu sunt fan diesel dar doar pe asta l-am gasit de vanzare atunci si la un an mai rezonabil 2002 pt ca cele mai vechi sunt varza in interior,eu am un condus mai sportiv usor si pana si zgomotul de diesel ma enerveaza(no offense catre posesori de diesel),in interior nu se aude nimic-cand deschizi geamul e putin enervant,motorul toarce super,e normal
                    -pozitia de condus -este super la drumuri lungi ,vezi ca din camion toata soseaua,faci depasirii fara problema,dar in oras parca stau prea sus si daca iau curbe mai in forta(eu asa conduc) am senzatia ca ma rastorn,in e sunt lipit de sosea senzatia e mult mai misto si pana si in grand cherokee al sotiei senzatia e mai misto.
                    -masina nu este destul de stabila.variantele amg,brabus cred ca sunt mai stabile,am vazut brabus 6.3 si era mai lasat si cu jante mult mai late
                    -parerea mea ,ca posesor este ca inainte sa iti iei anumite masini trebuie sa faci o tura sau sa cunosti problema si dupa sa iti iei,pentru pasionatii de off-road este o super masina,dar pt basinosii care si-o iau de fite -mai bine sa ramana la ml,touareg,range si alte suv.g-ul nu este suv .masina e incredibila mai ales cand cuplezi diferentialul are o forta si iesi de oriunde,acum cand a nisn ma chinuiam sa derapez si nu puteam,dar eu nu prea am folosit-o si nici nu o voi folosi cu adevarat pt ceea ce este facuta pt.ca nu am unde,nu am acest lifestyle de off-roader si nici de basinos sa ma etalez cu ea,de accea o si vand,pt cineva pasionat e super,pt mine nu a fost chiar asa pt ca nu am unde sa ma bucur de calitatile ei
                    o sa pun si niste poze cu masina
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by orca View Post
                      Mercedes-Benz G-Class e cel mai Mercedes, deoarece acest autovehicul este : Super Militar, Super Luxos, Super Sfant, Super Sport, Super Fiabil, Super Off-Road castigator, apreciat si dupa 35 de ani de productie neintrerupta nici azi.
                      alt mit dezvoltat in jurul unui mercedes. G militar este un super IMS, pana si scaunele de vinilin verde sunt la fel. pasagerii stau ca la inchisoarea corectionala in ea, soferul la fel. confort ZERO. nu foarte super fiabil, daca nu ai habar ce sa faci cu el risti sa crapai motorul, in general subdimensionat, cand crapa o curce cardanica te pregatesti de 800e pt un cardan nou...


                      o masina draguta una peste alta, nerusinat de scumpa. 8000e un 230GE de la armata elvetiana, cu canistrele si lopetile si toate cele la locul lor, 65.000km.

                      am zis evident pas.

                      pana si vanzatorul austriac (din orasul natal al G-ului de altfel) ranjea la gandul adaosului incredibil pe care il pusese si recunostea ca sunt vehicule supraevaluate. deh, avea trei de vandut.
                      Last edited by Danny_bb; 02-17-2008, 16:33 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Si cam cat ai vrea sa dai pe o masina de genul asta ?
                        Inteleg ca cererea e mai mare decat oferta.. dar cam astea sunt preturile... uita-te si la un land rover de exemplu, sa vezi la ce preturi se vinde.

                        Comment


                        • #13
                          as fi dat 4000. mai mult oricum nu aveam. mai mult oricum nu as fi dat luand in calcul ca de la austrieci pleci cu numere de Zoll si cam atat, deci in tara te cam uiti la ea. probabil e pretul cu care pleaca de la elvetieni, dar sa mergi acolo sa licitezi direct la armata iar e poveste lunga... deci oricum o dai nu prea e bine.

                          poate altadata...

                          Comment


                          • #14
                            Super alea de ramata, da 8000......
                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment


                            • #15
                              Sunt un mare fan al G-ului mai ales ca acum vreo 10 ani am mers(pasager) in unul 3L diesel,dar cel tunat de mai sus....sa incerci sa schimbi ce Mercedes nu a schimbat de 30 de ani dupa cum am aflat si eu citind postul dlui Orca,tre' sa fii maaaare gao--r scuzati-mi expresia.Gusturile nu se discuta dar parca-i un taxiu' londonez din fata.
                              Last edited by dog; 05-24-2008, 21:45 PM.
                              Stefan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF