Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum functioneaza termocupla?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum functioneaza termocupla?

    Am un mercedes 300GD cu motor de cobra 300D(OM 617),care a inceput sa faca unele probleme.Se incalzeste pana aproape de fierbere,iar termoupla de la ventilator nu vrea sa cupleze decat cand are ea chef,adica daca opresc motorul iar apoi il pornesc porneste si ea,dar nu tot timpul,daca este cald afara porneste de la start chiar daca masina a stat 2-3 ore oprita.

  • #2
    Sfatul meu .. da-o dracu de termocupla ca te lasa cand iti e lumea mai draga si trage niste fire daca nu dute la un nenea electricianu sa iti puna un buton sa o pornesti cand ai chef.. De obicei daca radiatorul e destul de maricel....nici de elice nu e nevoie dar la semafor daca termocupla e sexoasa si atunci nu ii arde de cuplat se apuca de copt..gandestete ca esti in coloana si se incalzeste la 120 de grade ce faci te poti opri ? Nu ca te linseaza astia...Sunt aici cativa care sunt patiti...
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      cu scuzele de rigoare

      Cred ca am gresit termenul,este vorba de vascocuplajul de la elice

      Comment


      • #4
        Hehe si la asta am solutie. Daca vrei sa ei vasco nou .. e destul de scump. Eu am facut la cineva altfel. Am blocat termocupla si se invarte elicea la fel tot timpul si gata treaba.
        Last edited by sovieticool; 07-07-2009, 10:32 AM.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Pe chiuloasa masinii este o termocupla, cu 2 picioruse, sau cu 3, daca masina are AC. Pe acea termocupla scrie si temperatura la care declanseaza. Cand apa ajunge la temperaura respectiva, termocupla deschide si elicea de la ventilator se lipeste de corpul de pe motor, acesta avand un electromagnet, care o atrage. Acesta este principiul de functionare a termocuplei si a elicei. Ca sa o identifici mai usor (termocupla), urmareste fiferele care ies din spatele elicei si vezi unde duc. Scoti mufa si faci un strap intre cele 2 picioruse (gauri de fapt) si astfel vezi daca elicea cupleaza sau nu (cu contactul pus). Daca elicea se lipeste, inseamna ca e sonda de vina, daca elicea nu se lipeste, inseamna ca e eletroventilatorul, vasc, sau ce denumire o avea si asta. Ii pui firele de mai multe ori si vezi daca se lipeste-dezlipeste. Elicea trebuie sa se lipeasca pe toata suprafata corpului din spatele ei. Daca nu mai merge elicea, nu se mai lipeste, poti sa o sudezi si va merge continuu, ca la Dacia, daca e sonda, recomand sa o schimbi, deoarece costa pana in 50 de lei. Si ansamblul elicei, il poti lua din dezmembrari cu mai putin de 100 de lei. Bafta!!!

          Comment


          • #6
            Multumesc de ajutor,o sa incerc solutiile sugerate si o sa va tin la curent,ce va pot spune este ca ansamblul elicei costa infima suma de 2.000 ron.

            Comment


            • #7
              Fix aceeasi problema am si eu cu viscocuplajul de pe un motor 104. Dumneata, avand motor de cobra, o rezolvi mult mai ieftin. Sper sa fie acelasi ansamblu si pe G. La un parc de dezmembrari cred ca dai maxim 100 de RON pe un viscocuplaj bun. Sau, incearca sa blochezi elicea pe ax.

              Cu respect,

              Andrei

              Comment


              • #8
                Blocheaza elicea ca e sfant si si ieftin!
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Nu va mai grabiti cu sfaturi de a bloca vascul '' ca e sfant''. Chiar asa de bou o fi neamtul ala care a pus vascul ala acolo sau am descoperit noi in 2009 roata.
                  Nu se blochiaza vascul pt ca: da trepidatii la motor si zgomotul de ventilator supraturat.
                  Daca intrii in apa ce ating palele ventilatorului iti zboara toate palele si furtunasele din jurul lui.
                  Stiu 3 cazuri in care ventilatorul a smuls fagurii radiatorului si au zburat si palele ventilatorului si asta la viteza iarna.
                  Iarna iti i-a mult mai mult timp sa incalzesti motorul decat ai avea vascul bun.
                  Eu unu recomand blocarea doar temporara pana la schimbarea acestuia.
                  Last edited by rommy20005; 08-29-2009, 23:44 PM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF