Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lipsa putere, grafic dyno

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa putere, grafic dyno

    Va salut!
    Masina in cauza este MB C Klasse w204, C250 CDI, anul fabricatiei 2009 , c.v. manuala 6+1, tip motor om651, biturbo, 140mii km. In teorie, acest motor dezvolta 204CP si 500Nm.

    Ocazional, la accelerari bruste am sesizat o lipsa a puterii la ~1800 rpm, 2800 rpm si 3800rpm, asa cum puteti vedea in pozele atasate. As spune ca la 2-3 din 10 accelerari bruste, motorul are lipsa de putere in plajele de turatii indicate mai sus. Nu se accelereaza cursiv, liniar. De asemenea, am sesizat ca nici acul turometrului nu urca liniar. Face pauze (in concordanta cu lipsa de putere...)
    Am fost in cateva service-uri si ateliere unde au verificat diversi parametrii, folosind STAR C3 si C4. Nu au gasit nicio eroare stocata in ECU si au concluzionat ca totul functioneaza in parametri normali. La rugamintea mea au fost verificate furtunele de vacuum, tubulatura/furtunele de admisie, sistemul de injectie ( inclusiv injectoare) si cele 3 capsule de vacuum ale turbinei. Nu au gasit nimic anormal. Mentionez ca toate verificarile s-au facut static, niciun mecanic nu a fost disponibil pentru a testa in mers. Nici macar la reprezentanta....
    Filtrele (combustibil, aer) si uleiul de la motor - schimbate recent.
    Am folosit diverse tipuri de motorina de la diverse benzinarii.
    Problema persista.
    Desi este o scadere mica de putere, intermitenta, vreau sa depistez si sa remediez cauza pentru a ma bucura pe deplin de masina.
    Va rog sa observati si graficul atasat.

    Unde ar putea fi problema? Ce ar trebui verificat amanuntit?
    -turbina?
    -sistemul de injectie?
    Sunt deschis oricarei sugestii.
    Multumesc!
    Attached Files
    http://www.w204.ro

  • #2
    Eu cred ca doar modelele Hybrid sau electrice pot avea o crestere liniara.
    Chiar și benzinarele actuale au diverse regimuri de funcționare.

    Pe lângă faptul ca cei 500Nm se întâmplă numai în zona 2000rpm la 250 ( găsești pe aici sau pe google graficul oficial MB), trebuie sa iei în calcul și managementul celor doua turbine care se combina între ele diferit funcție de sarcina.
    Turbolag, valve care se inchid/deschid... care pierd timp, mai ales în cazul tău unde tot controlul este vacumatic.


    Mai mult decât atât, gândește-te ca poziția volanului sau înclinarea mașinii este luata în calcul de motor. Ai observat probabil ca în timpul unei accelerării, dacă virezi brusc primești instant o lipsa de putere...
    Attached Files
    Last edited by cl600; 10-18-2017, 09:57 AM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Va multumesc pentru raspunsul detaliat si pentru informatiile valoroase oferite si in attachment.

      Originally posted by cl600 View Post
      .... gândește-te ca poziția volanului sau înclinarea mașinii este luata în calcul de motor. Ai observat probabil ca în timpul unei accelerării, dacă virezi brusc primești instant o lipsa de putere...
      Da, am sesizat lucrul acesta. De asemenea am mai observat ca in timpul accelerarii bruste decupleaza compresorul de AC. Sau in momentul in care masina pierde aderenta pe sosea, pe langa faptul ca nu se mai accelereaza, pornesc automat avariile iar trapa se inchide (daca este deschisa in acel moment).
      Problema semnalata se manifesta si in accelerari in linie dreapta. A survenit si in timpul testarii pe dinamometru. Am vazut alte grafice (diverse marci/modele, inclusiv MB) care erau cursive. Nu prezentau acele "deflexiuni" care se regasesc in graficul generat in urma testarii masinii mele(pozele din primul post).
      Vreau sa identific cauza lipsei de putere (chiar daca aceasta survine ocazional) si voi incepe prin a verifica amanuntit turbina si anexele acesteia. Va multumesc inca o data pentru pont. Daca aveti si altele, le astept cu mare interes.

      PS Exista vreo motalitate prin care se poate verifica turbina fara a fi demontata de pe masina(verificaredpdv mecanic/electronic/vacuumatic)?
      In cazul unei valve " Turbo Boost VACUUM" ( cod de refeinta A0091533128) care nu functioneaza in parametri normali, nu ar fi obligatoriu sa genereze un cod de eroare?

      Multumesc!
      http://www.w204.ro

      Comment


      • #4
        In conditiile unui soft original, graficul dyno indica, dupa mintea-mi de ne-mecanic, o certa problema. As sui un C4 a cote de moi in masina si as urmari valorile in timp real. Presiune turbo, combustibil etc.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Nu e nevoie,.... Mașina face singura teste în mers, chiar destul de complexe.
          Chiar dacă pierde putina presiune pe la oringurile de la intercooler - recalculează și compensează, tine cont și de încărcarea filtrului de aer ( are senzor în zona), tine cont de încărcarea dpf, de istoria dpf-ului chiar și nu în ultimul rand are o harta f complexa a valorilor de adaptare ale debitmetrului
          ( numara și calculează între intervalele de revizie - de aia după doua trei revizii în fata blocului apare eroare de adaptare) , ale injectoarelor(are o harta f amănunțită prin care tine sub control detonatiile funcție de temperatura, presiune și mai ales cerinta) , etc.

          In timp ce cobori o vale, de exemplu - cuplează blana compresorul și alternatorul, se joaca un pic cu clapeta de accelerație și cu egr -ul astfel încât reușește sa determine pierderile de presiune și astfel recalculează și adaptează.

          Dacă reviziile s-au făcut corect - cu resetarile necesare, daca km nu sunt manipulați ( parametru fatal pt valorile de adaptare ale sondelor Lambda și ale injectoarelor) și daca bineînțeles software-ul este cel oficial și la zi, abia atunci merita făcută o diagnoza profesionala.

          Acest tip de motor permite diagnosticare f complexa și este aproape imposibil sa nu te prinzi.

          Dpf off, egr off, filtre Mann sau sport, încurcă complet orice diagnoza pt acest model.

          Concluzia, alta decât legata de problema distribuției sau cuzineților care se învârt ( expusa aici pe forum f bine), este ca, Da - acest motor nu se poate tuna nici cu experienta nici cu pasiune.


          Late edit,

          Manualele știu întotdeauna în ce viteza se afla cutia ( după turație, viteza/ESP, senzor pedala și senzor schimbător) și bineînțeles ca motorul are strategii diferite pt aproape fiecare viteza selectata.
          De ex: in viteza 1 sau 2 nu o sa atingă 500Nm nici dacă tragi un Boeing după tine,...
          Last edited by cl600; 10-18-2017, 20:58 PM.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Nu stiu daca are relevanta insa am omis sa specific ca in urma cu 4 ani pe cand masina avea 90mii km, am dat curs invitatiei primita de la Autoklass Sud pentru campania aceea de schimbare a injectoarelor. Au schimbat ECU si au montat noul tip de injectoare, cele cu retur. Doar la reprezentanta pot afla daca exista un update valabil pentru softul ECU?
            http://www.w204.ro

            Comment


            • #7
              Confirm cele spuse de ALIN. Motorul asta nu poate fii modificat si credeti-ma am tot incercat si cu chiptuning si powerbox de calitate. Pur si simplu este mult prea evoluat si prea putin cunoscut pentru a fi modificat. In afara de timpul si banii pierduti am avut ocazia sa cunosc oameni extraordinari si poate acesta este marele castig : Roby (Anarchy TM), Alex-Autoperform, Dan Onutu Boost Service si bine inteles ajutorul lui CL600, care de altfel din luna mai m-a averizat ca nu voi ajunge la nici un rezultat, pentru nu am cum. Masina este stock acum. sa vedem probabil va merge catre vanzare, nu inainte de a primi un update consistent pe partea Multimedia.

              Comment


              • #8
                Originally posted by gicu View Post
                Confirm cele spuse de ALIN. Motorul asta nu poate fii modificat si credeti-ma am tot incercat si cu chiptuning si powerbox de calitate. Pur si simplu este mult prea evoluat si prea putin cunoscut pentru a fi modificat. In afara de timpul si banii pierduti am avut ocazia sa cunosc oameni extraordinari si poate acesta este marele castig : Roby (Anarchy TM), Alex-Autoperform, Dan Onutu Boost Service si bine inteles ajutorul lui CL600, care de altfel din luna mai m-a averizat ca nu voi ajunge la nici un rezultat, pentru nu am cum. Masina este stock acum. sa vedem probabil va merge catre vanzare, nu inainte de a primi un update consistent pe partea Multimedia.

                Masina nu este modificata, are softul original. Deci graficul dyno este facut cu softul original.
                http://www.w204.ro

                Comment


                • #9
                  TCM Bucuresti
                  http://www.w204.ro

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF