Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

vito probleme pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vito probleme pornire

    Vito 115 CDI.
    Eroare pe senzor arbore cotit- Semnal invalid
    Masina porneste la prima cheie de cele mai multe ori, daca nu la a doua, odata pornita merge perfect.

    Am inlocuit 3 injectoare+rescris coduri
    Am inlocuit senzorul cu altul nou OE, plus alti 3-4 folositi dar buni
    Am inlocuit cablajul senzorului de la alta instalatie inclusiv cu pinii din ecu si mufa
    Am inlucuit ECU+instrumente/ceasuri+contact+motoras deblocare coloana
    Am inlocuit volanta cu una noua
    Am inlocuit senzor axe came cu alti 3 senzori folositi, buni.

    Dupa ce am schimbat toate cele de mai sus(in ordine), pornirea e aceeasi(greaie), si eroarea pe cranckshaft sensor-INVALID SIGNAL persista.

    Am facut cu testerul(star) un test de conpresie, si am primit valori total aiurea, si nu se repeta, turatia citita pe cilindrii nu este aceeasi +-8 rpm cat spune. De cateva ori a arata si 0rpm pe cilindrii 1 si 4, in general pe cil1 arata diferit.
    Last edited by cl600; 09-10-2015, 20:32 PM.

  • #2
    Nu sunt f priceput la modelul tau (nici nu m-am prins ce generatie este), insa de multe ori senzorul crank citeste pe langa volanta cumva...
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Nu citeste pe langa, si distanta dintre el si volant e buna.

      Comment


      • #4
        Curata mufa, verifica garnitura din interiorul mufei ( fara ea posibil sa joace crank-ul in mufa), strange pinii mufei, verifica instalatia acestuia. Spor la treaba.
        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

        Comment


        • #5
          Revin cu update- Am inlocuit un surub de la borna de plus la cutia ECU, care era aproape rupt, am strans pinii in mufele spre senzor. Dupa asta a dat bine si turatia la testul de compresie.

          De atunci nu a mai facut probleme, nu-mi explic de ce merge, ca eu am inlocuit tot firul senzorului. Poate de la borna plus.....dar totusi..

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF