Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turometru diesel w126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turometru diesel w126

    Salut,
    Ma poate ajuta cineva care a facut conversie de la benzina la diesel si a reusit sa faca si turometrul sa mearga?
    Mentionez ca am turometru diesel de 126 dar conectat la pinul W al alternatorului sta la 4000 de ture si creste de acolo.

  • #2
    Dacă dădeai o căutare "turometru diesel", găseai topicul acesta: http://www.clubmercedes.ro/turometru...01-t15480.html . Mai sunt şi altele, dar în acesta găseşti cele mai multe informaţii.
    Va trebui să schimbi şi tu condensatorul, la fel cum am făcut şi noi. După mai multe încercări şi câteva pachete de ţigări, vei nimeri condensatorul care să-ţi coboare acul ...
    Spor !
    Last edited by Levi; 03-04-2015, 07:21 AM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Originally posted by Levi View Post
      Dacă dădeai o căutare "turometru diesel", găseai topicul acesta: http://www.clubmercedes.ro/turometru...01-t15480.html . Mai sunt şi altele, dar în acesta găseşti cele mai multe informaţii.
      Va trebui să schimbi şi tu condensatorul, la fel cum am făcut şi noi. După mai multe încercări şi câteva pachete de ţigări, vei nimeri condensatorul care să-ţi coboare acul ...
      Spor !
      A fost primul lucru pe care l-am facut, numai ca nu m-am lamurit foarte tare postul fiind din 2010 iar link-urile din el nu mai exista...

      Asa ca daca mi se permite as vrea sa continui postul.
      Am atasat poze cu circuitul. ce condensator ar trebui schimbat?
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Inca o poza
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Salut!
          Ultima poza e de la cablajul ceasului. Nu ai ce umbla pe acolo! Condensatorul rosu poti sa incerci cu valori mai mici sa-l inlocuiesti si sa incerci sa reglezi din rezistenta semireglabila de langa acel condensator. Mai ai 2 rezistente la intrare (cele care se exfoliaza deja!) care au rol de divizor... Ai putea sa le inlocuiesti cu valori cu 10-20 la suta mai mari. Pentru inceput incearca sa modifici turatia aparatului din semireglabil (daca esti sigur ca turometrul e de diesel), si pe urma daca nu poti cobora turatia treci la modificari... Etalonarea o faci in paralel cu un alt turometru deja etalonat, la relanti si pe urma din 1000 in 1000 de ture!
          Salve!

          Comment


          • #6
            Nu am zis-o din răutate ... doar că puteai să continui pe topicul celălalt, era inutil să deschizi unul nou ... Astfel erau toate datele într-un singur loc, doar atât ...
            Eu am schimbat condensatorul cel mare şi roz (vezi în ultimele poze ale acelui topic), dar nu am reuşit pe deplin cu operaţia: la ralanti îmi indică perfect, dar la turaţii mari trece de 4000, ceea ce nu e o indicare corectă. De aceea am zis că e pe încercate, muncă de chinez bătrân, până le nimereşti. La vremea respectivă a săpat şi eu tot netul în speranţa de a găsi o "reţetă" universală, dar toţi la care am găsit o asemenea conversie, au făcut-o prin multiple încercări, cu condensatori de diferite valori. Noroc că nu-s scumpe ...
            Bine zice colegul adicucu, ce zice mai sus, cu precizarea că doar din reglajul manual nu vei reuşi.
            Spor, şi aşteptăm veşti !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Salut,

              Dap dap, nu am mai intrat de mult pe acest forum din pacate pentru mine (m-au blocat astia saitul la lukru ca prea mult stateam pe clubmercedes ).

              Cum a spus si Levi, la mercedesurile astea este pe incercate treaba cu turometrul, s-au facut atatea modele pentru diferite capacitati cilindrice si combustibili folositi de nu are sens si nu exista o reteta universala din pacate, mi-ai spus ca mai ai un turometru de benzina daca da si daca este pentru 4 cilindri te-ai scos din prima deoarece si turometrul modificat de mine este de benzina 4 cilindri si ti-asi da exact ce trebuie schimbat, pune o poza si cu acela daca se poate. In mod sigur daca asta vrei vei reusii trebuie doar sa vrei si un pic de rabdare, tot odata am inteles ca iti sta pe la 4000 de ture? daca da esti pe drumul cel bun! Ar fi bine daca s-ar unii topicurile sa fie toate datele intrunul pentru viitorii doritori .

              Respect!
              Last edited by entty; 03-04-2015, 19:46 PM.

              Comment


              • #8
                O sa pun maine si poze de la turometrul de benzina dar este tot de 126, deci 6 sau 8 cilindri.
                Va multumesc pentru raspunsuri si o sa tin cont de sfaturi. Daca mai aveti si altele le astept.

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Initial am avut si eu un turometru de benzina de w201, dar nu am reusit sa-l fac sa indice corect... Am avut ocazia sa fac rost de un bord de golf 2 turbodiesel si am luat de acolo montajul turometrului care cu mici ajustari l-am strecurat in interiorul ceasului. Am pastrat si ceasul pe acelasi cadran asa ca a fost un pic chin cu calibrarea corecta. Ceasul turometrului de golf are indicatii de aproape 300 de grade, pe cand cel de merc are indicatii in jur de 180 de grade... Calibrarea am facut-o la o statie itp cu turometrul lor digital in paralel.
                  Salve!

                  Comment


                  • #10
                    Am atasat poza cu turometrul de benzina intr-un final.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Pariez a te focusa pe condensatorul albastru de langa integrat treaba asta ca nu merge un turometru de pe o masina pe alta este tocmai datorita faptului ca integratul nu stie sa splituie iinformatia de la sursa de semnal, evident turometrul asta este de la 4 cilindri in sus, i-ai dat semnal misca ceva acul? ce valoare are condensatorul albastru ce scrie pe el?
                      Last edited by entty; 03-23-2015, 10:15 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by entty View Post
                        Pariez a te focusa pe condensatorul albastru de langa integrat treaba asta ca nu merge un turometru de pe o masina pe alta este tocmai datorita faptului ca integratul nu stie sa splituie iinformatia de la sursa de semnal, evident turometrul asta este de la 4 cilindri in sus, i-ai dat semnal misca ceva acul? ce valoare are condensatorul albastru ce scrie pe el?
                        Pe condensatorul albastru e scris 10nS. turometru se misca dar la relanti sta la 4000 rpm.

                        Comment


                        • #13
                          Ala albastru sigur nu scrie 10 ns...! uita-te antent, eu asi creste valoarea lui cu 50% si dupa asi vedea cum sta acul...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by entty View Post
                            Ala albastru sigur nu scrie 10 ns...! uita-te antent, eu asi creste valoarea lui cu 50% si dupa asi vedea cum sta acul...
                            Asta scrie pe el...
                            Ma gandesc ca e de 10 nf (S-ul nu stiu de la ce e)

                            Comment


                            • #15
                              Salut, incearca cu unul de 15 nf vezi cum sta acul atunci euzic ca esti pe drumul cel bun , mie nu mi se misca acul deloc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF