Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turometru w201 2.0d om601

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turometru w201 2.0d om601

    Am gasit acest film :http://www.youtube.com/watch?v=iSLWW2ePaDg&NR=1
    stie cineva sau a montat turometru motor pe 190d 2.0?

  • #2
    Se poate asa ceva.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by sovieticool View Post
      Se poate asa ceva.
      Stie cineva sa monteze turometru pe 2.0 d?

      Comment


      • #4
        Salut,


        Si la mine turometrul nu este legat, am gasit ceva scheme pe net cum ca sar putea lega la alternator, dar intrebarea este cum, alternatorul meu este Bosch, pleaca 3 fire din el, daca near putea ajuta cineva cine stie sa ne explice ca la prosti iasi ramane indatorat, motor 2000 cm 190D `93,

        Multumesc si eu anticipat,

        Alin Arad.

        Comment


        • #5
          A mai fost o discutie undeva pe forum : turometru pt diesel

          Last edited by Eugen Gaftoneanu; 06-18-2010, 22:45 PM.

          Comment


          • #6
            Daca ai cutie automata ia pulsul pentru turometru de la cutie. Daca e manuala poate sa ia puls de pe volanta exact langa electromotor...sau de pe fulia e la viblochen. Are un cui pe ea si trece prin fata unei bobine. Se creaza un puls..acel puls e decodat, integrat dat cu smantana, iaurt,carnat de un montaj si transmis la turometru. Eu am schema la montaj ..dar integratul principal lipseste. Nu il gasesc nicaieri. E LMI... ceva, ma uit la servici ce serie are exact si va zic.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Salut,

              Eu am turometru de benzinar, intrebarea ar fi nu se poate in nici un fel a se lua de la un diesel impuls asemanator cu semnalul de aprindere de la benzinar? eventual un senzor piezoelectric montat pe injector? a incercat cineva? sau nu are nimeni o schema electrica cum as putea modifica acest turometru sa-mi ia semnal W de la alternator.


              Respect,

              Alin Arad

              Comment


              • #8
                Tradu cu Google translate si e mura in gura ... Eu as face dar nu am W-ul pe curu la alternator. Daca ai W esti norocos

                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Nici eu nu am W-ul ăla pe alternator, dar am citit undeva, nu mai ştiu unde, dar am copiat atunci un fragment, care sună aşa :" in alternator exista un punct de cositor care era legat la o faza, am luat semnalul de pe masa si acel punct si functioneaza, perfect. Pentru cei care mai sint in situatia mea, alternatoarele straine daca au o borna care este notata "W" aceasta borna este pentru turometru, daca nu se poate lua semnal de pe faza si masa." Recunosc că mă depăşeşte, pt. mine e în chineză, însă i-am arătat la dl. electrician, iar el mi-a scos un fir din alternator, şi cu ocazia asta s-a mişcat turometrul (care-i de benzină), dar cu motorul în ralanti acul stă dat peste cap la maxim, iar când se turează motorul, o ia la vale total haotic, nu funcţionează cum trebe.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Pai vezi in tutorialul asta pus de mine ca este o schema acolo .. un condesator ..rezistente .. uitate atent.
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sovieticool View Post
                      Pai vezi in tutorialul asta pus de mine ca este o schema acolo .. un condesator ..rezistente .. uitate atent.
                      Oi fi eu mai prost, dar am rămas undeva în urmă ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #12
                        Salut,
                        Voi incerca sa-mi modific turometrul de benzinar, sigur se poate dupa cum spune neamtu, ce am retinere este cu terminalul W de la alternatorul de benzinar, dar il scot eu si pe el, daca voi reusii voi face un tutorial pe topicul acesta, informatiile sunt foarte vagi si pe google

                        Comment


                        • #13
                          Salut,

                          Avand in vedere linkul lui Neamtu postat mai sus, am luat problema in mana, am desfacut turometrul si am schimbat condensatorul nepolarizat ce era unul mare si galben exact cum a spus neamtu , valoarea initiala a fost de 220 NF si l-am schimbat cu unul de 34 NF, am scos de pe o faza era numerotata cu II un fir de la alternator, am alimentat turometrul cu + i-am dat masa - la intrarea TD ma bagat firul ce l-am scos din alternator W cica ii spune si am pornit masina, dupa cum se poate observa in fisierul atasat merge zic eu foarte bine, are o rezistenta reglabila si dupa ce se incalzeste motorul de acolo cu o surubelnita mica se pot face mici ajustari, daca nu se doreste schimbarea condensatorului, se poate pune o rezistenta reglabila ce initial este de 22k una de peste 500 k (cu cat mai mare cu ata mai bine) si sa se faca reglarile relantiului de acolo, chestia chiar functioneaza, condensatorul daca se pune sa se puna unul ce tine minim 100v, binenteles filtrul lui neamtu din link se poate face si el, eu l-am facut, dar diferente majore nu am observat in acul turometrului, maine il montez pe masina,

                          Alin Arad

                          Comment


                          • #14
                            Wow, asta DA. Felicitări. Recunosc, eu sigur nu pot să-l fac că-mi prind urechile printre fire, dar acum am ceva concret să-i arăt la domnu' electrician, dacă nu altceva - să înveţe el ceva. S-a demonstrat că se poate. Mersi.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Il dai cu capul de monitor pana invata

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF