Prezint, pe scurt, propria modalitate de testare a etanseitatii traseului turbo-galerie de admisie la motorul cdi detinut (W210, 2001, OM611, 143cp).
Materiale necesare:
- dop de damigeana (cauciuc) care sa se pupe pe intrarea silencerului in turbo (8 lei);
- valva janta (2 lei);
- compresor cu aer.
O gaura mica in dop, se introduce valva in gaura respectiva.
Se desface silencer-ul de pe turbina (2 suruburi sus, 2 jos, pozitie cam incomoda). Eu nu l-am desfacut pentru ca il am pe cel vechi, schimbat recent, deci m-am mufat direct cu el pe furtunul spre intercooler. Dopul cu valva deja introbagata se mufeaza pe silencer.
Se desface busonul de ulei.
Se baga presiune, usurel, pana se umfla furtunul care intra in EGR / galerie. Se asculta cu atentie eventuale scapari.
La mine e etans.
Si pozne (n-am avut timp de bibilit la fiecare poza, va dati seama ce si cum).
Materiale necesare:
- dop de damigeana (cauciuc) care sa se pupe pe intrarea silencerului in turbo (8 lei);
- valva janta (2 lei);
- compresor cu aer.
O gaura mica in dop, se introduce valva in gaura respectiva.
Se desface silencer-ul de pe turbina (2 suruburi sus, 2 jos, pozitie cam incomoda). Eu nu l-am desfacut pentru ca il am pe cel vechi, schimbat recent, deci m-am mufat direct cu el pe furtunul spre intercooler. Dopul cu valva deja introbagata se mufeaza pe silencer.
Se desface busonul de ulei.
Se baga presiune, usurel, pana se umfla furtunul care intra in EGR / galerie. Se asculta cu atentie eventuale scapari.
La mine e etans.
Si pozne (n-am avut timp de bibilit la fiecare poza, va dati seama ce si cum).
Comment