Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

DIY - Test de etanseitate admisie CDI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DIY - Test de etanseitate admisie CDI

    Prezint, pe scurt, propria modalitate de testare a etanseitatii traseului turbo-galerie de admisie la motorul cdi detinut (W210, 2001, OM611, 143cp).
    Materiale necesare:
    - dop de damigeana (cauciuc) care sa se pupe pe intrarea silencerului in turbo (8 lei);
    - valva janta (2 lei);
    - compresor cu aer.
    O gaura mica in dop, se introduce valva in gaura respectiva.
    Se desface silencer-ul de pe turbina (2 suruburi sus, 2 jos, pozitie cam incomoda). Eu nu l-am desfacut pentru ca il am pe cel vechi, schimbat recent, deci m-am mufat direct cu el pe furtunul spre intercooler. Dopul cu valva deja introbagata se mufeaza pe silencer.
    Se desface busonul de ulei.
    Se baga presiune, usurel, pana se umfla furtunul care intra in EGR / galerie. Se asculta cu atentie eventuale scapari.
    La mine e etans.
    Si pozne (n-am avut timp de bibilit la fiecare poza, va dati seama ce si cum).
    Attached Files
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

  • #2
    Salut si multe multumiri pentru informatii. Eu intreb insa pentru ca nu stiu: ce inseamna silencer adica ce face ca engleza inteleg
    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

    Comment


    • #3
      Sincer nu stiu care e denumirea exacta a piesei respective, in EWA ii zice "charging air line". De la colegul Luxian aflai si eu ca i-ar zice si silencer. O fi ala, n-o fi, n-are importanta pentru prezentul topic.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Asa da, o solutie conform procedurii oficiale...

        Cred ca se poate aplica cu succes pana la CDI6!

        Pune si link-ul pt dop.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Pai dopul de damigeana e luat de subsemnatul din piata...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            silencer - amortizor zgomot, suierat, etc turbina
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Alin, vad ca-n procedura evocata de ASRA se pune motzuloiu' ala special pe furtunul care iese din cutia filtrului de aer spre turbo. Deci se antreneaza si turbina? Cum trece aerul pompat, daca n-are vacuum (motorul e oprit) sa traga de actuator?
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Originally posted by cutaresku View Post
                Alin, vad ca-n procedura evocata de ASRA se pune motzuloiu' ala special pe furtunul care iese din cutia filtrului de aer spre turbo. Deci se antreneaza si turbina? Cum trece aerul pompat, daca n-are vacuum (motorul e oprit) sa traga de actuator?
                Actuatorul variaza geometria turbinei pe partea 'calda', adica paletutele din evacuare, partea rece e la fel si cu geometria trasa sau lasata...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  In momentul cand sufli direct dinspre filtrul de aer spre turbina si ulterior intercooler, afli si daca ai lagarele axului cu paleti uzate, aerul s-ar duce spre ecavuare.
                  "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF