Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transplant motor W210 la w124.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transplant motor W210 la w124.

    Am de mult in cap o chestie, si nu ma las pana nu reusesc sa o duc la capat. As vrea sa cumpar un w124 coupe (CE) , sa reconditionez caroseria si interiorul, dar motorul de pe el sa fie un 2,2cdi (de pe w210).
    M-am mai sfatuit si cu colegul Cristian c. si mi-a spus ca posibil este, dar ca o sa am multe batai de cap. Ce mai exact are nevoie un motor CDI pentru a functiona pe o alta caroserie?
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

  • #2
    Era la Cluj parca un w123 verde combi ce avea 300td 177cp,era de vanzare.Poate mai are cineva numaru de tel sa iei legatura cu el.
    Deci se poate,dar sunt convins ca e dificil.
    Varianta 250Turbo 113cp nu te-ai gandit?Asta ar fii usoara de tot.
    Numai bine!
    Attached Files
    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

    Comment


    • #3
      Corect ce zice Gogul, e mai usor sa adaptezi un 250 TurboD 113 cp pe caroseria asta, decat un 2.2 cdi. Ce mi se pare si mai interesant, pe langa aspectul tehnic, e sunetul scos de motorul in 5 cil, fata de cel in 4 al 220 cdi-ului. Parca e putin... altfel.

      Trecand de aspectul tehnic si de feeling, importanta e si omologarea RAR, pornind de la premisa ca vrei sa faci totul in regula si legal. Ca sa-ti omologheze 2.2 cdi w210, care e alt model, pe w124... cred ca e cu bataie de cap destul de mare. Intereseaza-te si de aspectele legale, inainte sa te apuci.

      Iar impozitul si asigurarea la 2.2 sau 2.5 sunt apropiate(asigurarea cred ca e fix la fel, intre 2000 cc si 2599 cc, dar nu bag mana in foc).

      P.S. Ca sa-ti raspund si la intrebarea ta, cred ca, in afara de caroserie, cam ai nevoie de tot: motor, piese(ECU, parte electrica, electromotor, turbina, etc... de regula motoarele se vand fara piese si accesorii, asta daca nu iei direct o masina donatoare), cutie, grup, etc... plus, foarte probabil, o gramada de adaptari. Eu zic ca daca nu ai tu un garaj sau un service in care sa poti lucra+ multa rabdare, sa o lasi la stadiul de idee, ca vei ajunge la niste sume considerabile, vorbind de transfer motor w210 pe w124.

      In concluzie, mi se pare mai buna ideea lui GoguL.

      Comment


      • #4
        Am acasa un W210 cu volan pe dreapta. Eu sunt innebunit dupa caroseria coupe de la w124. De asta ma gandeam la un transplant. Problema e ca trebuie sa fac ca CDI-ul sa-mi functioneze pe alta caroserie. Daca as muta totul, din cate stiu nu cred ca porneste masina fara senzorul de ESP,ABS, si multe altele.
        Mail : emi@koket.org
        Tel : 0757 233 231
        Reparatii electrice auto Iasi
        Electrical Center Iasi

        Comment


        • #5
          Buna ziua !


          Motorul va porni si masina va functiona si fara ABS sau ESP. Poate in regim limitat, desi ma indoiesc de asta. Chiar nu ti-a venit ideea sa mergi la 210-le ala si sa-i scoti sigurantele de la ABS si ESP si sa vezi ce face ?

          Si daca merge bine pe 210, va merge bine si pe 124 coupé, daca faci transplantul corect. Elegant si poate mai simplu ar fi sa iei motor/cutie impreuna de pe 210 si sa le muti dincolo. De grup nu ai nevoie, doar de adaptarea pozitiei/formei traversei suport cutie si a lungimii cardanului.

          Ca ai de traforat multe ca sa fie totul la locul lui, asta e alta poveste.


          Stima,


          Dragos

          Comment


          • #6
            ABS și ESP nu au treabã cu funcționarea motorului. O sã trebuiascã sã muți toate calculatoarele motorului ca sã meargã.

            Și cel mai important trebuie sã schimbi tot sistemul de frânare, ca sã facã fațã noii puteri.

            Probleme s-ar putea sã mai aparã dacã ai cutie automatã, care s-ar putea sã comunice cu motorul, însã nu cred cã este o așa mare problemã.

            Eu unul mi-aș face griji și pentru sistemul frânare, care trebuie sã fie proporțional cu puterea mașinii și prinderile cutiei de vitezã.
            ...

            Comment


            • #7
              daca ma apuc sa mut, oricum w210-le va fi dezmembrat complet, nici nu m-am gandit sa nu mut tot ansamblul(motor-cutie).
              Mail : emi@koket.org
              Tel : 0757 233 231
              Reparatii electrice auto Iasi
              Electrical Center Iasi

              Comment


              • #8
                Se poate,chear inginerii de la MB au inlocuit motorul vechi al unui 190 cu motorul unui c250 cdi w204.Au reusit,si erau chear incantati la teste,din pacate nu mai gasesc site-ul.

                Comment


                • #9
                  Transplanturi & Co.

                  Buna ziua !


                  @noroc:

                  Treaba aia facuta de inginerii de la Mercedes o stiu si eu dintr-o revista de-a lor. Si, pe langa inginerii in cauza, a inclus si ceva emulatoare care sa pacaleasca motorul 250CDI facandu-l sa creada ca inca este pe W204.

                  Si n-a fost nici simplu, si nici gratis, iar transplantul n-a durat doar trei zile. Asta daca stiti sa cititi printre randuri...

                  Doar ca pentru ca ceva se poate face, asta nu inseamna nici ca merita, nici ca poate fi facut de oricine...


                  Stima,


                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Dragos, am scris eu ca s-a facut in 3 zile? ca a fost simplu? am scris ca se poate face. Si oricum ar fi mai usor sa puna motor de w210 care are o tehnologie, decat un w204 care este cu totul altceva.

                    Comment


                    • #11
                      Transplanturi & Co.

                      Buna seara !


                      @noroc:

                      Definitiv e mai simplu sa lucrezi cu tehnica mai veche, desi si acolo sunt chestii mai deosebite de luat in considerare, dar mai usor si mai ieftin rezolvabile.

                      Personal, sunt simpatizant de W124 coupé, si daca chiar as vrea diesel pe el, unica varianta rezonabila eu o vad doar intr-un OM603. Doar ca poate se doreste si omologare, pe langa costurile transplantului in sine, se mai adauga si cele ale omologarii, si ulterior, cele catre ministerul de finante.

                      In cazul in care persista dubii in privinta lui OM603 cu turbina, argumentul meu este un OM601 frecat in tot felul de conditii fara sa comenteze. Iar OM603 este doar un OM601 cu dublu power si mai mult de dublu cuplu, cu potential de optimizare extrem de mare.

                      Cu retineri si luand in considerare si bugetul familiei, poate ar merge achizitionat direct un W124 coupé cu 2.0 benzina (M111), si atunci ai scapat de o gramada de stres si potentiale fire de par alb...

                      Adica asa ceva, cu ganduri de restaurare:







                      Asta ultimul are si clima, cica.


                      Stima,


                      Dragos

                      Comment


                      • #12
                        Omul are deja w210 cu volan pe dreapta,ii mai trebuie w124, eu sunt tare curios daca se apuca de treaba,sau doar a pus paie pe foc pe forum.
                        Oricum gandul este foarte excitant ,un w124 cu motor de w210....
                        In alte tari am vazut/citit pe anumite forumuri,ca s-a incercat punerea unui 270 cdi pe caroserie de w124 coupe.

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua !


                          Mult mai simplu ar fi sa vanda acel W210 cu CDI si sa ia direct un W124 coupe cu M111. Sau cu alta motorizare, ma rog.

                          Dar, daca se doreste neaparat un diesel pe coupe-ul in cauza, atunci e alta treaba.


                          Stima,


                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Ideea e ca masina o sa fie tot timpul nesigura si supusa mult timp la teste.In fiecare zi o sa ai cate o problema cu ea,ba nu mai merge aia,ba nu mai trage,ba creapa grupul,etc plus ca eu unul nu as putea dormii noaptea ca poate ia foc de la vreun scurt!
                            Parerea mea,ia un 220CE (e tot acelasi impozit)150cai si va fi deajuns sa mearga poate si mai bine ca si un w210 270CDI.Daca ai motorul bun scoti consum extraurban 7% si urban 12.
                            Este unul bun la Bistrita al unui amic http://mercedes.anunturi-auto.4tunin...-11032209.html arata si mai bine ca si in poze!
                            Last edited by GoguL; 08-22-2012, 18:33 PM.
                            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                            Comment


                            • #15
                              Mersi colegule Gogul. Chiar asta am facut zilele astea, am studiat ce si cum sa fac pentru a-mi fi si mie cat mai bine. Problema se pune in felul urmator. Dispun de w210-le cu volan pe dreapta ( ~2000euro) si inca maxim 2000euro.Am calculat si un 124coupe (cumparat masina, dat jos de pe ea tot, curatat de rugina/vopsit/etc si refacute articulatii si ce alte probleme ar mai putea sa aiba) ma costa mai mult decat bugetul meu. Deci momentan nu incep nimic , pentru ca din octombrie am nevoie de masina(merg la facultate si acolo nu am garaj unde sa-mi fac damblaua).

                              Pana nu dispun de macar inca 4000euro pe langa w210-le care-l detin deja, singura solutie care mi-a ramas ar fi sa-l vand cu 2000 pe asta, si sa mai pun bani si sa-mi iau un CLK 270 din 2003(tot volan dreapta).
                              Mail : emi@koket.org
                              Tel : 0757 233 231
                              Reparatii electrice auto Iasi
                              Electrical Center Iasi

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF