Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bio Diesel - Official Mercedes

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pentru don dok: care ar fi concluzia pana la urma?

    Oricum articolul trateaza mai mult subiectul biodiesel, un combustibil diferit de SVO/WVO care au alte procedee de filtrare/pregatire pentru ardere (preincalzire). N-am gasit pe nicaieri in materialul tehnic ceva despre preincalzirea combustibilului vegetal inainte de a intra in pompa de injectie.

    Pentru SVO treaba este clara in .ro: uleiul vegetal care acum cateva luni era 25.000/litru la METRO acum a ajuns 60.000 litrul.

    Biodiesel-ul in .ro pica si el pentru ca avem putini producatori si rafinariile sunt obligate sa mixeze o cantitate de biodiesel in motorina > putinele firme care produc asa ceva il vand la peste 40.000 litrul (am dat cateva telefoane la astfel de firme).

    Uleiul de rapita, m-am interesat si de asta, se vinde cu 1100 Euro tona metrica. Asta vine, in termeni mai simpli, 1 Euro/litru. Destul de neinteresant as zice eu. In conditiile in care Patrichi prognozeaza o evolutie a preturilor la motorina spre 5 RON/litru...
    Last edited by MIR; 04-01-2008, 16:16 PM.
    Aerodynamics are for people who can't build engines.
    Enzo Ferrari

    Comment


    • #32
      aici se vorbeste despre BioDiesel. Am totusi o poza, destul de relevanta referitaore la posibilitatea masinilor de a merge cu alcool. Priviti si comentati.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        De etanol stiam, mai ales ca nici nu face prea bine la motoare.

        Dar sa auzim concluzia lui Dok dupa materialul tehnic de mai sus..
        Aerodynamics are for people who can't build engines.
        Enzo Ferrari

        Comment


        • #34
          Aciditate [mg KOH/g] ulei vegetal uzat 2.67
          mie asta mi-o sarit in ochi
          Exista doua tipuri de masini :
          1. care au fost lovite
          2. care vor fi lovite

          Comment


          • #35
            Originally posted by paunionutz View Post
            am vazut si eu o emisiune (mithbusters), dar au facut testul pe un w126 si mergea perfect. zicea de un consum ceva mai mare (+1%). dar e destul de greu sa gasesti la noi ulei de la fast food, in cantitati mari, ca daca spui cuiva la ce-l folosesti o sa aibe pretentii financiare
            Exact experimentu l-am vast si io la mithbusters dar si la brainiac pe un 190D l-au facut experimenu'.O facut vreo 600 de km pe gratis(13 lire taxa de autostrada si uleiu de la fast food,grasimi,si alte magarii)si 190D mergea perferc,ii dadea cu 130 la ora,si nici temperatura nu urca,nici presiunea la ulei nu scadea,mergea perfect.
            Chestia este urmatoarea:la motoarele de cobra merge sigur 100%.DC? pt ca nu este cu injectie directa,chestii electronice,senzori si alte prostii,ca la mnotoarele moderne.Nici compresia nu este asa de mare ca la motoarele dizel turbo de azi.Aste-as motivele pt care mere cobra cu oloi.
            Last edited by AlexCobra; 07-16-2008, 17:36 PM.
            Sa conduci un Mercedes este o placere...

            Comment


            • #36
              Biodiesel si ulei vegetal ca si combustibili

              Tot vad pe youtube cum americanii isi transforma mercedesurile sa functioneze cu ulei din restaurante. Vara functioneaza perfect fara nici o modificare dar iarna necesita niste lucrari cu ceva instalati pt a incalzii uleiul.

              Stie careva daca este si in Romania cineva sa se ocupe cu asa ceva ca am si eu un cobra care asi vrea sal transform in vegetarian. Mentionez k am scos furtunul de motorina si lam bagat direct in sticla plina cu ulei de la un restaurant. Am pornit motoru si mergea normal cat timp mai avea motorina in conducte si in 2 secunde motoru devine ca prin miracol mult mai silentios, in rest nici o diferenta, se tura normal. Astea acuma vara dar iarna revenim la 5 lei litru de combustibil. pacat k nu se poate profita din plin de sursa aceasta gratis de combustibil.

              Comment


              • #37
                un link http://submedia.tv/vegmyride/wordpress/

                Comment


                • #39
                  Se mai discuta si in alta parte pe tema asta. Pe viitor, foloseshte functzia Search, sa nu avem conflicte. Se inchide.

                  Comment


                  • #40
                    Americanii fac de mult timp chestia asta cu toate ca la ei nu sunt preturi asa de mari la combustibili. Uitativa aici cate nascocesc americanii astia. http://www.youtube.com/watch?v=h5cS3NgHwh0


                    Last edited by sorineo; 08-08-2008, 11:05 AM.

                    Comment


                    • #41
                      Stiati ca... cel mai mare producator actual de biodiesel din Europa este....Romania? Si mai stiati ca.. biodieselu se duce exact acolo unde se duc si padurile si berea noastra blonda speciala? Si stam si ne miram ca oamenii nestiutori si ne intrebam oare ce o fi si cu biodieselu asta? Stiati ca primul motor diesel patentat acum mai mult de 100 de ani functiona cu ulei de cacauete?? Stiati ca am mers si io cu un 300Td 124 mai mult de doi ani numai cu ulei de floarea soarelui de care foloseste mama la placinte si voi la cartofii pai? Acuma s-a scumpit si am trecut la motorinica.

                      Comment


                      • #42
                        Originally posted by MIR View Post
                        Apropo, n'ar strica un vote in genul cine a folosit SVO/WVO, cine nu si cine se gandeste sa foloseasca pe viitor.

                        Pana atunci ar fi bine de stiut: daca ar exista cineva care sa colecteze si filtreze un astfel de combustibil - ar fi cineva interesat sa cumpere asa ceva la, sa zicem, 2 RON/litru?

                        Eu as incerca varianta asta daca ar exista cineva care sa colecteze si prepare un amestec bazat pe ulei vegetal, mai ales ca este folosita pe afara de ani buni. Mai intai sa vedem daca exista piata pt. SVO/WVO in Romanica.
                        De ce sa dai 2 ron pe litru de ulei , cand poti da 2 sau 2,5 ron pe litru de motorina (de la soferii de autobuze,conductorii de tren,ca tot motorina este ,nu cred ca mai exista pe undeva motorina proasta)

                        Comment


                        • #43
                          Unde mai gasesti tu motorine cu 2 si 2,5? La noi este 3 lei /litru de ceva timp....

                          Comment


                          • #44
                            In concluzie de unde pot lua si eu ulei pt dieselachele meu in Bucuresti ?...sau chiar motorina d-aia de la tractoristi mai ieftina ?

                            Comment


                            • #45
                              Nu cred ca o sa iti raspunda nimeni ...pe forum....Eu am luat Diesel acum si trebuie sa ma integrez in piata si sa devin client fidel...ca altfel te sare rindul...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF