Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bio Diesel - Official Mercedes

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by viorelbalmez View Post
    Ca sa obtii biodiesel, orice ulei vegetal se amesteca in proportie de 5 % cu alcool etilic. Rolul alcoolului este de a separa glicerina din ulei. Asa ca se lasa la decantat dupa care se poate folosi drept combustibil. Glicerina din ulei este cea care infunda, face depuneri, are ardere incompleta. Glicerina poate fi utilizata apoi in alte domenii. Nu uitati ca nu poti sa produci biodiesel pentru vanzare deoarece este purtatoare de accize. Numai pt. consum propriu dar numai dupa ce ai extras glicerina.
    Alternativ la motoarele pe benzina se foloseste etanolul.
    Interesant...in cate ore de la amestecarea cu alcool etilic se decanteaza glicerina, si cat de eficient? Cat de mult se pierde din cantitatea initiala in urma decantarii? Mai stiti cumva ce proprietati de functionare are acest combustibil?
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

    Comment


    • #62
      Originally posted by viorelbalmez View Post
      Ca sa obtii biodiesel, orice ulei vegetal se amesteca in proportie de 5 % cu alcool etilic. Rolul alcoolului este de a separa glicerina din ulei. Asa ca se lasa la decantat dupa care se poate folosi drept combustibil. Glicerina din ulei este cea care infunda, face depuneri, are ardere incompleta. Glicerina poate fi utilizata apoi in alte domenii. Nu uitati ca nu poti sa produci biodiesel pentru vanzare deoarece este purtatoare de accize. Numai pt. consum propriu dar numai dupa ce ai extras glicerina.
      Alternativ la motoarele pe benzina se foloseste etanolul.
      Unde se gaseste alcool etilic?Dupa ce fac treaba asta,se elimina efectele descrise de alc?
      @alc,asa cu cisterna poti sa iei de pe www.bursabiodiesel.ro mai ieftin.
      Last edited by bulgaru; 11-21-2008, 00:09 AM.

      Comment


      • #63
        Glicerina se decanteaza in cateva ore. Mai raman cateva particule in suspensie dar se elimina prin filtrare. Uleiul contine cam 10-15 % glicerina. Merge in principiu cam orice alcool. Este o problema cu procurarea alcoolului deoarece se produce prin antrepozite fiscale si este sub control strict.

        Comment


        • #64
          Da' pana la urma,glicerina e responsabila cu polimerizarea?

          Comment


          • #65
            Nu apare nici o glicerina daca se foloseste uleiul vegetal. Glicerina este un produs rezultat din prelucrarea uleiului vegetal cu metanol tehnic.

            La obtinerea biodieselului, glicerina se filtreaza foarte usor, chiar daca exista ulterior in produs, nu face mari probleme deoarece este un combustibil excelent, bineinteles mai slab ca motorina, fiind altceva.

            Metanolul este considerat precursor si are regim nasol de supraveghere.

            Biodieselul si uleiul vegetal sint doi combustibili total diferiti, fiecare cu avantajele si dezavantajele lui, depinzind de fiecare utilizator.

            Pentru bulgaru:
            De curiozitate, la ce pret se poate obtine uleiul de rapita pe bursa biodiesel ? Consumul este de 60 to / luna, din octombrie pina in martie.

            Comment


            • #66
              Originally posted by alc View Post
              Pentru bulgaru:
              De curiozitate, la ce pret se poate obtine uleiul de rapita pe bursa biodiesel ? Consumul este de 60 to / luna, din octombrie pina in martie.
              Pai intra si vezi.Eu am vazut si cu 15 roni fara TVA.Poti sa gasesti inclusiv ulei uzat care era pe la 11 fara TVA.
              Pana la urma cum se ajunge la efectele pe care le-ai descris asupra uleiului de ungere,daca nu glicerina e responsabila?Se pot elimina si altfel decat inlocuind uleiul mai des?Eu am folosit o vara intreaga ulei vegetal in proportie de 20-25% si n-am schimbat uleiul nici pana acum si nu vad nici o crestere de temperatura,scadere de presiune,nimic schimbat la consistenta pe joja...Defapt, asa am citit si pe net,ca pana la un 30%,nu apar nici un fel de probleme.

              Comment


              • #67
                Ai procedat bine cu proportia

                Amestecul facut de tine este ok, poti sa mergi pina la 50 % vara.
                Eu ma refeream la motoarele care merg exclusiv cu ulei vegetal. La ele apare un astfel de inconvenient. Au un dispozitiv de preincalzire a uleiului, pina la aprox. 60 grd C. Atunci uleiul sufera prima modificare structurala majora. Apoi prin ardere rezulta alte 1001 de compusi care intra in contact cu uleiul si il uzeaza rapid.
                Daca s-ar amesteca cu glicerina ar fi mult mai bine decit cu compusii de parafina. Si nici nu cred ca o sa-ti dai seama dupa consistenta uleiului aflat pe joja. Cresterea de temperatura inregistrata de traductorii de la supapele de evacuare este inregistrata continuu, pentru a putea fi analizate ulterior datele culese. Senzorii / traductorii de temperatura au marja de eroare de 3 % din valoarea citirii, chiar daca sint GE chinezesti, mult peste marja de eroare a senzorilor de temperatura pentru motoare de automobile.
                Eu acum incerc sa vad cum se comporta uleiul cu filtrul Trabold -http://www.trabold.net/English/default.htm. Sper sa am raspunsuri consistente peste citeva luni.

                Comment


                • #68
                  Interesant filtrul asta,dar usor cam "expensiv".Mai adaugi si Media filter-ele si ajungi pe la 625 USD.Sper sa merite.Spune-ne si noua.

                  Comment


                  • #69
                    Inca cateva informatii cu privire la combustibili in general si la uleiurile vegetale in special. Tot odata se trateaza si motorul Elsbett, special conceput. http://www.didactic.ro/files/13/ulei...itacelbun1.pdf daca ne insusim toata aceasta informatie poate ajungem si noi doctori in ceva. Lectura placuta!
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment


                    • #70
                      Barilul de petrol a ajuns la 34 de dolari astazi-motorina la pompa 3,3-3,4 lei . La negru motorina a cazut la 2.5 lei de la 3 lei-nu stiu daca mai merita osteneala deocamdata.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by nel View Post
                        Barilul de petrol a ajuns la 34 de dolari astazi-motorina la pompa 3,3-3,4 lei . La negru motorina a cazut la 2.5 lei de la 3 lei-nu stiu daca mai merita osteneala deocamdata.
                        In urmatorii 4 ani vom cauta disperati studiile astea!
                        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                        Comment


                        • #72
                          Cand cererea de ulei o sa fie foarte mare o sa-i creasca si pretul de o sa-l ajunga pe cel al motorinei. Am vazut ca americanii isi pun instalatii de HHO pe masini-sunt o gramada de instalatii pe e-bay de vanzare (si multe filmulete pe you tube),nu stiu cat de bune sunt.

                          Comment


                          • #73
                            Fratilor, am doua cobre(240 si 300) si merg de peste doi ani cu biodisel, svo, wvo, motorina si chiar ulei de transformator.
                            Le-am testat si combinat in toate felurile si procentajele si am constatat urmatoarele:
                            1. uleiul rezidual de la bucatarii trebuie obligatoriu decantat timp de cel putin o saptamana in vas mare(butoi) si tras apoi prin sita dubla de benzina. Nu recomand sa-l depozitati mai mult de doua luni... lasa glicerina pe vase. L-am folosit ca atare vara cu preincalzitor si intradevar cu un timing de injectie pe 23 grade, iar iarna combinat cu o motorina mai subtire (euro 5) si aditiv antigelificare, ca de nu se face maioneza; am mers la munte de craciun (Constanta - Rucar) si a pornit bine si la -22 de grade. ...miroase a gratar intradevar
                            2. Biodiselul - ca atare fara probleme, fara modificari la injectie dar preventiv, am pus preincalzitor iarna si ceva motorina subtire in el 25motorina/75 biodisel.
                            3. nu amestecati biodisel cu svo sau wgo pt. ca se precipita in timp... se separa prin decantare daca le lasati mult timp si pe fundul vasului lasa ceva untura care daca ajunge in conducte o sa va distrati la desfundat, asa cum m-am distrat si eu o zi intreaga.

                            Deci, cine sta la casa si are conditii ... succes la cautat ulei; sa nu spuneti ca-l puneti la masina ca or sa va ceara bucatarii bani pe el, eu le-am tot zis ca-l dau la animale in amestec cu cereale.

                            Comment


                            • #74
                              Hop si io cu calul meu, doi ani intregi vara si iarna am mers cu ulei de floarea soarelui cumparat direct din magazin (LIDL) si pus in rezervor. Unica modificare ce-am facut e ca am scos din circuitul de alimentare "chestia" aia care introduce combustibilul printr-un preincalzitor sau nu. Asa ca am pus pe direct adica combustibilul se incalzeste intodeauna indiferent de motor cald sau rece. Am mers cu 100% ulei de floarea soarelui datorita climei relativ calde de aici din Spania. Economia era ca datorita pretului uleiului care era mai ieftin ca motorina tot la trei plinuri al patru-lea imi iesea gratis. Asa ca era rentabil pana cand au scumpit astia uleiul. Nu am sesizat nici o urcare de temperatura si mai ales vara cand afara sunt 40-45 grade si cu tot agregatu la maxim (aer conditionat si incarcatura , si la deal). Motorul e mai silentios si miroase frumos a placinte dupa masina. Nu iese nici un fel de fum (nici alb nici negru) cum ar fi tentati unii sa creada. Consumul e acelasi poate un pic mai mult dar inapreciabil. Avantaje enorme pentru mediu inconjurator datorita faptului ca n-a murit nimeni inca facand placinte, poate ca emite un pic de noxe in atmosfera dar cu mult mai putin decat un motor pe benzina (se poate solutiona cu un catalizator). Am uitat sa mentionez calu meu e: 300DTurbo 124.133 / motor 603.960 fabricat in 1990 si cu 250.000 Km. la bord. Cel mai de apreciat e faptul ca uleiul de floarea soarelui curata tot circuitul pe unde trece incepand cu rezervorul, conducte de combustibil, pompa de injectie si terminand cu injectoarele si precamerele de combustie (fapt constatat personal intr-un motor de Lancia ce-am desfacut dupa o lunga folosinta cu ulei de floarea soarelui, injectoarele si chiuloasa era ca noua la un motor cu 300.000 km) Cine are urechi sa auda sau mai bine zis cine are pamant sa-si puna floarea soarelui si va avea transport gratuit.

                              Comment


                              • #75
                                Nu ai mai pus nimic combinat cu uleiul de floarea soarelui? Nu este prea gros?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF