Salut ,
Mercedes CLK 270 CDI Automatic
Am o problema careia nu i-am dat prea multa importanta si deja sa ajuns la becuri aprinse in bord si ma enerveaza chestia asta.
Este o problema destul de comuma am vazut pe forumuri dar care poate fi interpretata in mai multe feluri.
La inceput masina din cand in cand mai avea momente in mers cand nu se tura peste 2000rpm ,daca opream motorul si reporneam problema disparea.O alta problema care o facea tot asa numai cand vroia ea am vazut ca atunci cand rulam cu viteza si eram in 3.500 rpm sau 4.000 si eliberam pedala de acceleratie turometrul nu se ducea la 0 cum ar fi trebuit ci in schimb cobora incet ca si cand as fi fost inca cu piciorul pe acceleratie si las fi luat usor.Daca opream si reporneam problema disparea.(REPET Aceste probleme nu le facea in mod constant se intampla o data la 2-3 saptamani sa imi faca asa si reporneam si disparea)
De curand problema a evoluat si nu prea isi mai revine la repornire , in schimb S-A APRINS SI BECUL DE ENGINE CHECK (CEL GALBEN) si nu da semne ca s-ar stinge.Cu toate ca becul de engine check este aprins masina a avut momente cand tragea ok adica nu se putea spune ca avea ceva cu turbina.Mentionez ca prima data cand am fost pe Tester la Mercedes inainte sa mi se aprinda becul galben mi-a dat eroare la EGR.
Din ce am vazut in celelalte posturi pot fi multe chestii defecte de la senzori la furtune fisurate la turbine si etc...
As fi bucuros daca mi-ati recomanda un mecanic bun care ma poate ajuta sa rezolv aceasta problema.
Stima!!!
Mercedes CLK 270 CDI Automatic
Am o problema careia nu i-am dat prea multa importanta si deja sa ajuns la becuri aprinse in bord si ma enerveaza chestia asta.
Este o problema destul de comuma am vazut pe forumuri dar care poate fi interpretata in mai multe feluri.
La inceput masina din cand in cand mai avea momente in mers cand nu se tura peste 2000rpm ,daca opream motorul si reporneam problema disparea.O alta problema care o facea tot asa numai cand vroia ea am vazut ca atunci cand rulam cu viteza si eram in 3.500 rpm sau 4.000 si eliberam pedala de acceleratie turometrul nu se ducea la 0 cum ar fi trebuit ci in schimb cobora incet ca si cand as fi fost inca cu piciorul pe acceleratie si las fi luat usor.Daca opream si reporneam problema disparea.(REPET Aceste probleme nu le facea in mod constant se intampla o data la 2-3 saptamani sa imi faca asa si reporneam si disparea)
De curand problema a evoluat si nu prea isi mai revine la repornire , in schimb S-A APRINS SI BECUL DE ENGINE CHECK (CEL GALBEN) si nu da semne ca s-ar stinge.Cu toate ca becul de engine check este aprins masina a avut momente cand tragea ok adica nu se putea spune ca avea ceva cu turbina.Mentionez ca prima data cand am fost pe Tester la Mercedes inainte sa mi se aprinda becul galben mi-a dat eroare la EGR.
Din ce am vazut in celelalte posturi pot fi multe chestii defecte de la senzori la furtune fisurate la turbine si etc...
As fi bucuros daca mi-ati recomanda un mecanic bun care ma poate ajuta sa rezolv aceasta problema.
Stima!!!
Comment