Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am facut consumul si sunt foarte impresionat !

    Inainte sa spun cifrele vreau sa clarific cum am facut consumul:

    -Alimentare pana la plin, adica pana cand sta motorina sus de tot la nivelul capacului si se vede cu ochiul liber ca nu mai intra nici o picatura.

    -Resetare kilometraj la zero

    -Mers aproximativ 30 de KM in oras

    -Adaugare ulei + motorina ( 1,75 l de amestec) in rezervor ( nu am resetat kilometrajul !)

    -Mers inca 222 de km ( deci in total am pe bord la kilometraj 252 de km )

    -Alimentare la pompa la fel cum a facut prima data

    Calculul final ;
    -distanta parcursa 30 + 222 = 252 km
    -motorina consumata : 22,5 + 1,75 = 24,25 l

    *Consum final : 9,7 l / 100 km mers exclusiv intraurban in Bucuresti la ora de varf - am dat si un pic mai tare pedala ca sa curat mai bine instalatiile

    *Consum anterior : 22 l la 200 de km , adica aproximativ 11 l / 100 km

    Concluzie : am sa bag mereu ulei in motorina , numai ca in cantitati mai mici decat am facut-o acum.

    Comment


    • #77
      M-as indoi sa aiba uleiul 2T astfel de efecte minune. Ori s-a incalzit afara, ori faceai, anterior, drumuri foarte scurte...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #78
        Sau poate ca s-au curatat injectoarele si restul instalatiei si acum merge asa cum trebuie, masina fiind destul de veche si luata la second , asa ca nu stiu cat de bine a fost intretinuta, ce fel de motorina a bagat fostul proprietar.

        Comment


        • #79
          Am vb recent cu un prieten ce si-a luat logan nou prin 2009 si mi-a spus apropo de motorina, ca isi pierde garantia daca alimenteaza altundeva inafara de petrom si lukoil pt ca doar in acestea motorina e suficient de unsa pt a conditiona pompele de injectie si injectoarele respective! Astfel trebuie sa pastreze bonuri de la statiile acestea si in plus trebuie sa bata cat de cat cu km cantitatea toatala de motorina consumata!
          Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

          Comment


          • #80
            Lukoil e renumita pentru motorina lor "uscata",sau astia de la Logan vor sa fie siguri ca vand si piese de schimb???Dupa tot ce am citi aici ma bate gandul sa pun si eu ulei la un Sprinter 2,7 cdi cu 250000km(daca or fi doar astia!! ).Rau nu cred ca poate fi,dar intreb pe aici,o fi bine????Vad ca toata lumea discuta despre turisme,de utilitare nu am auzit pe nimeni,dar pana la urma tot motoare sunt.Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #81
              Dupa ce am finalizat experimentul cu uleiul 2T am luat decizia sa pun mereu 100 de grame de ulei la un plin. Diferenta e vizibila atat la consum cat si la performanta. Daca pui mai mult cred ca afecteaza negativ ( din perspectiva mea) senzatia la condus.
              100 de grame la 60 de litri de motorina inseamna 2,6 lei la un plin. Se merita investitia.
              Pentru cei care isi mai amintesc ca motorina din anii 90 avea culoarea verde, asta din cauza ca avea sulf in ea si sulful era lubrifiant. Nu vad nici o contraindicatie logica cat timp pui ulei cu masura.

              Comment


              • #82
                Si care este masura corecta ?
                Cu S-ul nu te pui.

                Comment


                • #83
                  Eu pun 100 de grame la 60 de litri de motorina. Pentru mine asta e masura corecta.

                  Comment


                  • #84
                    Sti ca la un motor de drujba de 26cmc se pune 100ml la 5L !!!
                    Cu S-ul nu te pui.

                    Comment


                    • #85
                      Stiu, dar asta pentru ca motorul ala de drujba nu are ungere cu ulei separat de combustibil ca la autoturisme.
                      Uleiul 2T in cazul autoturismelor ajuta ungerea, nu o substituie.

                      Comment


                      • #86
                        Stiu asta dar daca faci niste calcule, 100ml sunt nesimnificative la un motor de 2000cmc si 60l de combustibil.
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #87
                          Inseamna ca eu sunt campion folosesc 1 litru la 2 plinuri adica 500g la 60 litri.
                          Marinica se simte bine si fac asta de prin august anul trecut.






                          stima
                          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                          Comment


                          • #88
                            Cam atata am ajuns si eu sa bag in 300TD-ul meu ca sa se simta ceva.
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #89
                              Azi am bagat si eu 2T Repsol , 300ml la 40L motorina.Eu am bagat prima data uleiul si apoi motorina sper sa se fi amestecat.
                              O sa revin in scurt timp cu impresii ca maine am de facut 100kmmixt.
                              Vito 112 cdi din 1999.
                              Pana la urma cum e mai bine sa fie uleiul 2T :sintetic, semisintetic sau milenar?!

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by expertparchet View Post
                                Pana la urma cum e mai bine sa fie uleiul 2T :sintetic, semisintetic sau " milenar "?!
                                1.este mineral si nu milenar ca n-o avea mii de ani
                                2. am inteles ca trebuie sa fie semi-sintetic .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF