Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am aici in Bacau un prieten care merge doar cu ulei uzat.Are o statie de colectare a uleiului uzat si din cate imi dau seama merge moka

    Filtreaza uleiul la sub 5 microni petru a inlatura anumite reziduri printre care si cele metalice care ar distruge sistemul de injectie in timp.Prin filtrare uleiul care e negru taciune capata o tenta maronie iar iarna pune si gazolina in combinatie cu acest ulei pentru ca se cam ingroasa.
    Din cate stiu cauta sa faca un sistem de preincalzire a uleiului,electric in prima faza apoi cu apa din circuitul de racire a motorului cand se ajunge la o anumita temperatura a apei.Daca reuseste probabil va merge numai cu ulei de la Mac'Donalds(care si ala e moka pt el).

    Comment


    • #32
      Buna ziua!
      Si eu am pus in motorina ulei 2T,recomandarea e 1 litru de ulei 2T la 200 litri de motorina.
      Mai multe detalii gasiti pe

      http://www.johnfjensen.com/Diesel_fu...itive_test.pdf
      Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
      Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

      Comment


      • #33
        1:200 e foarte bine, mai nou am schimbat uleiul cu ulei in 2 timpi pentru motoarele de barca , se pare ca uleiul asta arede complet fara sa produca cenuse si fum.

        Comment


        • #34
          Nu cred că trebuie neapărat să fie de barcă ca să ardă complet. Caută standardul JASO-FC sau JASO-FD. Eu de asta am cumpărat, și urmează să pun în mașina mea.

          Explicațiile pe wikipedia.
          ...

          Comment


          • #35
            Sunt curios ce efecte vei sesiza, dupa prima folosire...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #36
              Luxian , uite un PDf cu specificatiile uleiului marin ,

              Comment


              • #37
                @cutaresku: Nu știu să-ți zic mare lucru. Am pus aseară pentru prima oară, am făcut vreo 360km, și singura diferență e că îmi consumă ceva mai mult. Din păcate nu se pot compara direct condițiile (acum am avut temperaturi scăzute, termostatul face figuri, alte cauciucuri). Azi am schimbat și uleiul, și aștept să merg luni să-mi schimb și termostatul. E prea devreme să-mi dau cu părerea.

                @razvy64: am citit documentul însă nu-mi dau seama cât e de bun cel mineral. Momentan eu am ceva Mobil1 cu standarul JASO-FD/JASO-FC. Am pus vreo 300+ ml la 71 de litri de motorină. Are culoare roșiatică. Nu am văzut în schimb să scrie nimic despre rezidurile lăsate după ardere.

                Conform Wikipedia:
                • JASO FA – original spec established regulating lubricity, detergency, initial torque, exhaust smoke and exhaust system blocking.
                • JASO FB – increased lubricity, detergency, exhaust smoke and exhaust system blocking requirements over FA.
                • JASO FC – lubricity and initial torque requirements same as FB, however far higher detergency, exhaust smoke and exhaust system blocking requirements over FB.
                • JASO FD - same as FC with far higher detergency requirement.

                Teoretic eu cred că am JASO-FD momentan, care este compatibil (sau chiar mai bun) decât JASO-FC.

                Cică injectoarele se curăță cu ulei încins de obicei, sunt curios ce efect are uleiul ăsta asupra lor (dacă le curăță sau nu).
                ...

                Comment


                • #38
                  Nu stiu ce sa zic de Mobil 1 asta ? o sa fac niste investigatii pe net sa vad ce stie sa faca .
                  Eu cum am mai spus si inainte ,pina in prezent am pus ulei pentru motoarele de drujba in 2 timpi are o culoare albastruie , saptamina trecuta am trecut pe uleiul pentru motoare de barca si ca si celalat se pare ca-si face treaba adica : am acelasi consum ca si inainte cind foloseam celalat ulei si motorul este la fel de silentios .
                  Drumul parcurs a fost acelasi cca 300 km am mers ca deobicei , drumul asta il stiu cu ochii inchisi il fac de 10 ani odata pe saptamina .
                  Tu spui ca ti-a crescut consumul sa stii ca ceva nu e in regula , adaugind ulei in motorina cresti cifra octanica si automat scade consumul , la mine se cunoaste cca 2 mile la galon in plus , dar ce ma bucura este ca motorul e mult mai silentios si porneste mai bine dimineata la rece.
                  300 ml la 71L esti pe aproape 1:237
                  Last edited by razvy64; 11-20-2011, 07:26 AM.

                  Comment


                  • #39
                    Luxian , am dat peste un forum care o sa te tina ocupat citeva ore bune )), vezi pe la mijlocul lui cineva posteaza un .pdf test la JASO , din ce am citit eu acolo se pare ca e mult prea superior pentru ceea ce ne trebuie noua , citeste si tu forumul si spune care e concluzia, o sa intilnesti experesia 2sO adica ulei in 2 timpi ( two stroke oil) ca sa nu iti dea cu zecimale sau deja ai rezolvat- o...all the best

                    Comment


                    • #40
                      Deja aceasta problema , folosirea uleiului 2T in combinatie cu motorina / benzina , a devenit una globala .
                      Se discuta pe toate forumurile auto din tara , din Europa si din State .
                      De aceea aduc in atentia celor interesati si discutiile purtate de colegii de trafic din forumul daciaclub .

                      dacia, duster, sandero, logan, supernova, solenza, berlina, 1300, 1310, 1100, 500, lastun, forum, comunitate, club, discutii


                      De asemeni un site cu standardele Jaso + echivaleta ISO

                      Comment


                      • #41
                        Revin cu câteva update-uri. La întoarcere pe același drum am scos consum mai bun, 6.3 în loc 7.0 (ultimul consum pe acolo înainte de a pune ulei a fost 6.6). Cum am zis și mai sus, valorile astea nu sunt concludente și mai trebuie să aștept până să fiu convins. Am schimbat de curând: cauciucurile, filtrul de aer, uleiul (+ spălare cu motor cu ceva produs Liqui Moly adăugat în uleiul vechi). Nu-mi merge termostatul cum trebuie (la dus aveam temperatura pe la 70 grade+, la întoarcere am pus un carton mai mare la radiator și am avut 80 grade). Azi schimb termostatul și renunț la carton. De asemenea, la ambele drumuri am prins porțiuni mari de ceață când mergeam foarte încet (pe unele porțiuni am mers sub 20km/h).

                        Din păcate drumurile noastre din România nu sunt indicate pentru astfel de teste. Sunt prea multe variabile care pot influența consumul: aglomerația, semafoare și tronsoane în lucru etc. Joi o să plec spre Elveția, adevăratul test o să fie pe autostradă. Acolo o să văd cum stau cu consumul.

                        Până acum tot ce pot să afirm e că sunetul motorului nu s-a schimbat foarte mult, doar că nu se mai aude zgomotul de la injectoare așa pronunțat, și îmi fluctuează mai rar turația la relanti.

                        @nstoe: topicul de pe daciaclub a fost unul din motivele care m-au încurajat să pun și eu ulei în motorină.

                        @razvy64: am citit parțial topicul, e super fain. Mă mir că mi-a scăpat (din moment ce apare menționat și în topicul de pe daciaclub - pe care îl citisem deja). Mă bucur foarte mult că băieții vin cu date din Europa (Germania), și confirmă starea proastă a motorinei și aici (deși cam peste tot am citit că din 2006 avem cam aceiași motorină ca și America).
                        ...

                        Comment


                        • #42
                          O solutie mai buna, dar nu stiu la ce pret , ar fi utilizarea in aceasta perioada a motorinei Euro Diesel de Iarna ? .



                          Sunt useri , pe diverse forumuri , reticenti in a folosi ulei in rezervor . Motivatia ar fi ca dauneaza catalizatorului si filtrului de particule . Indeosebi la masinile noi cu foarte multa electronica pe ele .

                          Semnalez acet aspect deoarece este arhicunoscut faptul ca in urma oricarui typ de ardere rezulta si cenusa .

                          Comment


                          • #43
                            @nstoe: În linkul postat de razvy64, scrie că uleiul 2T, cel cu standard JASO-FC/FD sau orice alt ulei 2T pe care este scris că are conținut scăzut de cenușă (low ash, ashless) nu dăunează deloc catalizatorului sau filtrului de particule.

                            Uleiul de motor 2T, conform celor scrise acolo, arde mult mai curat ca motorina, și îi mărește puterea de ardere (de acolo economia de combustibil).

                            Mai mult, userii de pe forumul respectiv, spun că regenerarea filtrului de particule se face mult mai rar după folosirea uleiului 2T în motorină. În loc ca generarea să se facă la 500-600, se face la 700-800km. Asta înseamnă că fumul este mai curat.

                            Un user de acolo a zis că folosind ulei în motorină, chiar a obținut rezultate mai bune la noxe, atunci când și-a făcut inspecția periodică (în Germania).

                            Tot acolo am citit, că:
                            • celebrul maraton făcut de mercedes în 2006 cu w211 (de la Paris la Beijing), a fost făcut cu motorină + ulei 2T. Convoiul a fost însoțit de cisterne pentru alimetare (nu au vrut să se riște cu combustibilul din țările estice: Rusia, Ucraina etc). Evident nu este menționat acest lucru în comunicatele de presă (nu ar fi făcut bine la imagine).
                            • la unele teste de injectoare, făcute de fabrici se folosește ulei 2T în motorină
                            • mulți useri au peste 30-40.000km cu ulei în motorină, și mașini cu filtre de particule, care nu au nici o problemă, și chiar merg mai bine (uleiul 2T cu standard JASO-FC are și rol de curățare).

                            Unii useri de acolo au sesizat un zgomot mai pronunțat la motor după folosire. Ceea ce e normal, deoarece supapele și injectoarele încep să se curețe de depuneri. După un timp, zgmotul o să scadă, și totul o să meargă așa cum ar trebui. Pentru a grăbi această perioadă de curățare, tipul recomanda să se aduce chiar mai mult ulei la început (1litru la un plin).

                            Faza cu zgomotul o simt și la mine. Și o să vă țin la curent dacă o să-i scadă intensitatea sau nu. Momentan, tot ce pot să observ, e că scoate ceva mai puțin fum.
                            ...

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Luxian View Post
                              @nstoe: În linkul postat de razvy64, scrie că uleiul 2T, cel cu standard JASO-FC/FD sau orice alt ulei 2T pe care este scris că are conținut scăzut de cenușă (low ash, ashless) nu dăunează deloc catalizatorului sau filtrului de particule.

                              Uleiul de motor 2T, conform celor scrise acolo, arde mult mai curat ca motorina, și îi mărește puterea de ardere (de acolo economia de combustibil).

                              Mai mult, userii de pe forumul respectiv, spun că regenerarea filtrului de particule se face mult mai rar după folosirea uleiului 2T în motorină. În loc ca generarea să se facă la 500-600, se face la 700-800km. Asta înseamnă că fumul este mai curat.

                              Un user de acolo a zis că folosind ulei în motorină, chiar a obținut rezultate mai bune la noxe, atunci când și-a făcut inspecția periodică (în Germania).

                              Tot acolo am citit, că:
                              • celebrul maraton făcut de mercedes în 2006 cu w211 (de la Paris la Beijing), a fost făcut cu motorină + ulei 2T. Convoiul a fost însoțit de cisterne pentru alimetare (nu au vrut să se riște cu combustibilul din țările estice: Rusia, Ucraina etc). Evident nu este menționat acest lucru în comunicatele de presă (nu ar fi făcut bine la imagine).
                              • la unele teste de injectoare, făcute de fabrici se folosește ulei 2T în motorină
                              • mulți useri au peste 30-40.000km cu ulei în motorină, și mașini cu filtre de particule, care nu au nici o problemă, și chiar merg mai bine (uleiul 2T cu standard JASO-FC are și rol de curățare).

                              Unii useri de acolo au sesizat un zgomot mai pronunțat la motor după folosire. Ceea ce e normal, deoarece supapele și injectoarele încep să se curețe de depuneri. După un timp, zgmotul o să scadă, și totul o să meargă așa cum ar trebui. Pentru a grăbi această perioadă de curățare, tipul recomanda să se aduce chiar mai mult ulei la început (1litru la un plin).

                              Faza cu zgomotul o simt și la mine. Și o să vă țin la curent dacă o să-i scadă intensitatea sau nu. Momentan, tot ce pot să observ, e că scoate ceva mai puțin fum.

                              Acel avocat care sustine afirmatia bolduita nu are nici o dovada! Am citit si eu tot topicul, tradus, de altfel, de multi pe forumuri romanesti (unii traduc mot-a-mot si-si insusesc spusele .
                              Parerea mea: cei care n-aveti probleme cu motorul nu faceti experimente, cel putin pana n-apare o majoritate pro, aici, pe forum.
                              Last edited by Luxian; 11-21-2011, 22:21 PM.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #45
                                Târfele astea care au rafinarii ar trebui să bage un aditiv sa rezolve problema asta, dar nu se sinchisesc, parcă sunt mână-n mână cu fabricanții de mașini și piese.
                                Last edited by Luxian; 12-13-2011, 02:02 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF