Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei motor la peste 300.000 km? w210, e200 cdi, 2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by RevengerW203 View Post
    Buna seara. Mai este de actualitate subiectul? Io personal recomand REPSOL. Este facut in Madrid,chiar am trecut pe langa fabrica lor,este aprobat MB si sunt foarte incantat cum se comporta la ultimii 3-400 de km inaintea schimbului. Fostul proprietar a spus ca a bagat cel mai bun ulei Castrol si pe langa faptul ca in 7000 km a trebuit sa copletez 1 litru,la o turatie anume motorul era mai zgomotos,parca se auzea functionarea tachetilor. Dupa schimb cu Repsol Multivalvulas 10w40 ,am copletat 500 de grame la 15000 km iar "zgomotul" produs de tacheti este insesizabil(probat in aceleasi conditii).

    Deci, REPSOL.

    Numai bine.
    Dar ai folosit acelasi cod de vascozitate si la castrol ?
    Consumul specificat de tine este normal si astfel specificat in manualul mercedes benz prin urmare nu e semn de ingrijorare. Asa a fost proiectata.
    Oricum un ulei nu prea e tocmai bine de schimbat la 15.000 tu ai mai multe ore de functionare ca stai si la relanti o gramada, si drumurile romanesti in pline de praf . Cum doresti ca e masina ta dar eu spre exemplu schimb pana in 10 mii de fiecare data.

    Eu castrol nu am folosit decat o singura data intr-un reno ce l-am avut mai demult dar a fost si prima data si ultima.
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

    Comment


    • #17
      ce ulei sa folosesc

      Salut
      Ma puteti sfatui si pe mine ce ulei ar fi mai bun, am gasit urmatoarele

      1 Havoline 10w40 114 lei 5litri
      2 Mobil 1 10w40 116 lei 4+1 litri
      3 Aral 10w40 129 lei 4+1 litri
      4 Total Quartz 10w40 116 lei 4+1 litri

      Optiunile mele aste sunt in acesta ordine, nuj de ce dar as pune Havoline decat Mobil 1 fara sa tin cont de pret, precizez ca masina am cumparato acum 2 sapt si are 171000 km an 99 motor 1700 cmc diesel
      Dati-va si voi cu parerea, eventual dak este vre'n tutorial cum se schimba uleiul la un A170 (W168) lasati si un link eu nu am gasit , eventual o sa fac eu unul (dak reusesc)

      Stima

      Comment


      • #18
        Care-ti place tie mai mult. Eu folosesc aral 10w40 cu schimb la intervale de 5000 km dar asta pentru ca alimentez cu 10% ulei 2T 90 % motorina si conduc mult in oras unde uleiu e mai " stresat ". Dar si Mobil 10w40, si LiquiMoly 10w40 si altele sunt uleiuri bune. Asa ca nu e foarte relevant care dintre ele il alegi, e mai important sa faci schimbul la timp sau chiar inainte de vreme ca nu e atat de scump un schimb de ulei.

        Apropo am refacut testul cu aparatul ala cu frecarea rolelor in ulei sa vad care este situatia daca folosesc ulei uzat la 10.000 km . Am incercat cu ulei uzat rece si ulei uzat supus la incalzire, am pus o lampa de gaz sub recipient si am inceput sa incalzesc sa simulez temperaturi mari ca si in motor.
        Rezultatele la Aral 10w40 au fost urmatoarele:
        ARAL NOU
        -aral10w40 la -10 grade : uzura la fel ca si la + 20 grade
        -aral10w40 la + 20 grade : uzura la fel ca si la -10
        -aral10w40 in recipient incalzit cu lampa de gaz in timpul testului : uzura putin de tot mai mare decat la temperatura negativa sau 20 grade.

        ARAL DUPA SCHIMB DE ULEI la 10 mii ( ulei uzat)
        -aral10w40 la -10 grade : uzura la fel ca si la + 20 grade
        -aral10w40 la + 20 grade : uzura la fel ca si la -10
        -aral10w40 in recipient incalzit cu lampa de gaz in timpul testului : uzura de 3 ori mai mare decat la toate variantele de mai sus.

        Am repetat cu bardahl full sintetic racing de la motocicleta 10w60 , rezultatele au fost asemanatoare, uzura pe bila de rulment a fost mai mica la uleiul uzat in cazul asta dar cei drept avea doar 3000 km. ( schimburile la 929RR sunt mai scurte )

        Am repetat testul cu mobil 5w40 full sintetic imprumutat de la un prieten. Uzura a fost mai redusa decat cu aral 10w40 in toate cazurile. Dar nu semnificativ. Uzura cu uleiul mobil uzat, era dupa un schimb la 15 mii km a fost mai mare decat cu uleiul Aral uzat la 10 mii km si uleiul Mobil uzat a cedat la temperatura mare , s-a gripat rola imediat pe cand Aralul uzat a facut ceva uzura dar nu s-a gripat.

        Concluziile mele:
        Diferentele intre uleiurile de marca renumita cu cod 10w40 sunt aproape nule.
        Uleiul peste 10 mii km nu unge corespunzator si creste mult uzura.
        Uleiui sintetic 5w40 protejeaza mai bine decat 10w40 dar se uzeaza mai repede si daca nu e schimbat la intervale scurte per total e mai prost decat un 10w40 schimbat mai repede.
        Decat un 5w40 schimbat la 15 mii mai bine un 10w40 schimbat la 7500 si aceeasi bani folositi. : motor mai curat, motor mai bine protejat.

        ps: pentru schimb mergi la un mecanic , stai langa el si priveste. Pt 15 lei cat e manopera nu merita deranjul sa faci tu. Mai ales ca poate nu ai rampa sau groapa , trebuie sa duci la colectat uleiul vechi ca doar no sa l arunci la tine in curte , iti trebuie salopeta ca te faci precum porcu , bataie de cap degeaba. Atata doar ia-ti filtru de ulei de calitate, ca sunt si de cativa lei si calitatea lor e precum plata.
        Last edited by white8snow; 01-08-2012, 17:30 PM.
        +40758148228 whats app active

        Proud owner of Lady Blue W140.

        Comment


        • #19
          Referitor la testul one arm bandit: rola a fost aceeasi sau ai schimbat-o la fiecare proba?
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            De data asta nu am filmat, nu am avut ajutoare, a fost un test pt mine personal si va impartasesc doar rezultatele. Am vrut sa stiu daca merita sa trec la 5w40 ca e full sintetic si sa-l schimb mai rar si vroiam sa vad cat de repede se deterioreaza aditivii antifrictiune.
            Nu am apasat cu mana pe levieru ala ca poate apasam diferit asa ca am agatat o greutate si lasam greutatea sa faca treaba de la capatul parghiei ca sa fie la fel.
            Bilele de rulment au fost luate la punga un set identice acelasi material.
            Rola de pe motor aceeasi la fiecare caz , curatata de fiecare data cu diluant nitro si sters.
            Pana si flacara am pus-o pe suport la distanta egala.

            Vreau sa mentionez ca eu nu vand ulei, nu fac reclama nimanui, eu doar am facut un test si v-am impartasit si voua rezultatele. Am folosit Aral si Bardahl pentru ca astea le aveam eu la dispozitie. Dar se poate foarte bine ca alte uleiuri sa fie mai bune sau mai proaste.

            Legat de reclama la Bardahl, am primit putin aditiv de ala de la cineva care si-a pus in masina. Cum omu l-a pus in motor eu am primit ce a ramas pe fundu sticlei. Asa ca am turnat peste putin ulei am amestecat si am lasat cateva ore bila de rulment si rola sa stea la murat in zeama minune. Am pus apoi sa mearga in gol fara apasare pe parghie vreo ora. ( l-am si incalzit putin in timpu asta ) . Noh vorba aia sa adere moleculele cica cum zice la reclama. Apoi am pus greutatea pe parghie si am scos tavita de ulei sa simulez uleiul scurs din baia de ulei. A mers 1 min si 43 secunde ok , apoi a inceput sa scartie, apoi la 2 min si 30 secunde s-a gripat. Trageti voi ce concluzie vreti. A mea este ca eu nu pun nici un aditiv suplimentar nici de il primesc de gratis.
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #21
              Originally posted by ciauder View Post
              Am tot cautat pe forum, fara sa gasesc ceva concret; urmeaza schimbul de ulei si filtre, iar la capitolul ulei motor sunt cam nelamurit:
              5w40 sau 5w30?
              Castrol sau mobil 1?
              5W40 mobil este cel mai recomandat ulei ptr CDI de la mercedes,dc pui Castrol mananca putin de la schimb la schimb eu pun si la w210 320 CDi si la sprinter CDI Mobil.......

              Comment


              • #22
                Redline 5W-40.
                Cel mai bun ulei pentru "the best or nothing"

                Comment


                • #23
                  La masina din semnatura un e300 td din 96 am facut schimbul doar cu specificatia de ulei 15w40 de 3 ani de cand o am.Se apropie de 290000 de km si pana acum nu a mancat nici un gram de ulei de la schimb la schimb.Ar fi bine sa raman la 15w40 sau ar trebiu sa incerc si alta specificatie?

                  Comment


                  • #24
                    Daca nu va deranjeaza un pic de cheie mai prelungita de "sfert" cand afara sunt -10grd, ar fi pacat sa schimbati. Va merge mai bine la vara, la +30grdC.
                    Cautati uleiuri dedicate motoarelor care au depasit 100.000km (60.000 mile).
                    Last edited by epurare_coco; 02-09-2013, 15:29 PM.

                    Comment


                    • #25
                      O pãrere

                      Am peste 230000 km și mi-am fãcut schimbul acum trei luni cu Mobil 3000 10w60
                      și vã mãrturisesc cã am simțit o schimbare radicalã în bine mai ales cã motorul (605960) a devenit mult mai silențios la ralanti.
                      Succes!

                      Comment


                      • #26
                        Buna ziua,
                        Ce tip de ulei si filtre e bine sa folosesc pt un w210 E290 TD din 1996 ?
                        Multumesc !

                        Comment


                        • #27
                          E cam vechi topicul dar poate reusim sa il inviem.
                          Am si eu un w211 2200cmc diesel si urmeaza schimbul ma intereseaza ce ulei sa folosesc ce norma ce marca (indiferent de pret) motorul are 270.000 km deci e fugarit si un motor micut pentru caroseria ce o trage deci o recomandare ceva orice este binevenita.

                          Comment


                          • #28
                            Parerea mea:
                            Mobil 1 0w40 sau 5w30.
                            Mercedes OEM 229.51 (mai ieftin decat Mobil).
                            Am folosit si Castrol 5w40 Turbo Diesel, e mult sub cele doua enumerate.
                            De asemenea am folosit si Liqui Moly 10w40 MOS2: am avut cel mai silentios motor si consumul cel mai redus. Perioada de utilizare a coincis cu niste bube extrem de suparatoare, motiv pentru care am renuntat la el (posibil nici o legatura intre ulei si problemele masinii).
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Care ulei OEM e mai ieftin ca Mobil si unde se gaseste? Ma intereseaza cel 10w40 pentru un Sprinter W 903.Stima.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • #30
                                Eu dau cam 30-33 ron pe OEM la reprezentanta si 45 pe Mobil1(pentru w203)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF