Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei motor la peste 300.000 km? w210, e200 cdi, 2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei motor la peste 300.000 km? w210, e200 cdi, 2001

    Am tot cautat pe forum, fara sa gasesc ceva concret; urmeaza schimbul de ulei si filtre, iar la capitolul ulei motor sunt cam nelamurit:
    5w40 sau 5w30?
    Castrol sau mobil 1?
    Last edited by ciauder; 02-28-2011, 22:23 PM.

  • #2
    Pentru acest motor , eu zic ca 5w40 e cel ai recomandat, asupra marci uleiului, fiecare dupa preferinte...eu cred ca trec pe Aral.
    Toate cele bune.
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Eu folosesc doar Liqui Moly, de vreo 3. Mai multumit ca de acest tip de ulei nu am fost niciodata. Eu imi cumpar cate un butoi de 60 litri sa imi ajunga pentru 6 schimburi. In acest fel ies si mai ieftin. Bineinteles ca uleiul e luat din Germania. Cum zicea si Sebastian, cred ca ar trebui sa folosesti 5W40. Stima.

      Comment


      • #4
        Asa e, la km care ii are motorul presupun ca 5w40 este cel mai potrivit, insa cred ca si marca este foarte importanta; o sa incerc sa gasesc pe cineva care sa-mi aduca si mie din germania vreo 13-15 litri, sa am cat pentru doua schimburi.
        Va salut!

        Comment


        • #5
          Pai daca te uiti pe ambalajul diferitelor tipuri de ulei, o sa observi ca pe majoritatea scrie fabricat in Europa. Din cate am observat eu, pe Liqui Moly, si unele tipuri de Aral mai scrie doar "Made in Germany"
          Attached Files

          Comment


          • #6
            In primul rand salutare , si in al doilea rand eu iti recomand un ulei Aral 5w40 care din experienta mea este unul din putinele uleiuri care mai este facut strict in Germania. Eu lucrez intr-un magazin de piese dintr-un service si cel mai vandut ulei este Aralul apoi Mobil , Castrol , Valvoline samd.
            “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
            Dr. Laurence J. Peter

            Comment


            • #7
              Salut, cauta pe internet sa vezi in ce norme (API, SAE) se incadreaza motorul tau. Eu am un mercedes E290 si l-am achizitionat in 2008. I-am facut 7 schimburi pana acuma numai cu ulei LUKOIL si filtre MEYLE (made germania). Cand ii fac schimbul las sa se scurga de seara pana dimineata si ii golesc si pompa de ulei. Eu am folosit numai LUKOIL 10w40 (LUKOIL AVANTGARDE ULTRA) masina are in prezent aproximativ 380000km si iarna a asta si iarna trecuta la -15 grade a pornit foarte usor motorul si tin masina afara..Numai bine.

              Comment


              • #8
                Parerea mea este sa alegi orice ulei vrei tu atata timp cat este aprobat mercedes-benz.
                diferenta intre 5-40 si 5w30 este aceea ca 5w30 are un coeficient de protectie termina mai slab . Vascozitatea este identica la ambele uleiuri , ambele sunt sintetice.
                Daca tot e vorba de lista de uleiuri, iti mai zic eu unul care il folosesc la motocicleta mea , o honda 929 rr din 2001 . Uleiul este bardahl . Poate nu ai auzit de el dar eu l-am testat cu niste prieteni noi si am ramas sa zicem asa foarte surprinsi. Uite aici daca vrei sa te uiti la testul facut de noi. Sunt 4 parti la user white8snow http://www.youtube.com/watch?v=LBbuqL7_qL0.

                Sa nu se inteleaga gresit , nu distribui nici un ulei , sund doar consumator privat. Vrei ulei de asta iti pot da legatura la cine imi vinde si mie sau cauta prin comert.

                Eu in mercedesu meu pun aral la tot. ( si cutie si diferential ) Aral e aprobat mercedes si facut in germania.
                Asta nu inseamna ca mobil sau care au zis colegii mai sus is proaste. Uleiurile sintetice sunt bune cam toate cele de marca recunoscuta.
                Daca tot vrei sa faci ceva bun , schimba la timp , poate chiar un pic mai repede ca rau nu-i face.

                Apropo sa sti ca pt motociclete e singura firma care face 10w60 racing , full sintetic. Am avut si mobil luat da imi lucra motoru la termeraturi mai mari cu mobil , are termometru digital honda si parca nu suna asa rotund cu mobil. In fine adevaru este ca nici unu dintre noi nu putem verifica care e mai bun ca ne-ar trebui in laborator sa testam si nu avem la dispozitie.
                Last edited by white8snow; 03-14-2011, 22:40 PM.
                +40758148228 whats app active

                Proud owner of Lady Blue W140.

                Comment


                • #9
                  Sincer sa fiu, "white8snow", testul facut de tine si prietenii tai, pare destul de convingator, doar ca asa cum ai si spus: "nici unu dintre noi nu putem verifica care e mai bun ca ne-ar trebui in laborator sa testam si nu avem la dispozitie." - sau cel mai bun pentru motorizarea care o avem pe masina noastra-. Am impresia ca "BARDAHL" e folosit in special la motociclete/ATV-uri si motoare sport, si nu prea vad de ce ar fi rau sa il folosim si noi in CDI-urile noastre, dar eu o sa incerc de data asta "ARAL" insa nu sunt decis intre 5w-40 si 10W-40.

                  Va salut!
                  Last edited by ciauder; 03-24-2011, 16:00 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ciauder View Post
                    Sincer sa fiu, "white8snow", testul facut de tine si prietenii tai, pare destul de convingator, doar ca asa cum ai si spus: "nici unu dintre noi nu putem verifica care e mai bun ca ne-ar trebui in laborator sa testam si nu avem la dispozitie." - sau cel mai bun pentru motorizarea care o avem pe masina noastra-. Am impresia ca "BARDAHL" e folosit in special la motociclete/ATV-uri si motoare sport, si nu prea vad de ce ar fi rau sa il folosim si noi in CDI-urile noastre, dar eu o sa incerc de data asta "ARAL" insa nu sunt decis intre 5w-40 si 10W-40.

                    Va salut!
                    Salut, 5w-40, nu mai sta pe ganduri!!!
                    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                    Comment


                    • #11
                      Salut parerea mea este ca daca ai dun diesel sa-i bagi 5w40 iar cei cu benzinare pot baga linistiti 10w40 asta in conditiile in care fabricantul nu cere sa bagi altceva.
                      “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
                      Dr. Laurence J. Peter

                      Comment


                      • #12
                        Sebastian, sa sti ca m-am tot gandit la testul acela care l-am facut. Am testat in ziua aia vreo 10 uleiuri de diferite tipuri si dupa ce am terminat de filmat ca ne-am adunat cam toti din oras cu ce avea pe acasa de la restul de ulei rezultat in urma schimbului.
                        De amestecat nu poate fi vorba ca am curatat cu diluant rola si cu smirgel sa nu ramana nimic , am incercat sa fie conditiile indentice pt fiecare ulei.
                        Intradevar la rece unele uleiuri s-au dovedit mai bune, uite spre exemplu bardahl a fost la egalitate cu motul 10w40 ( zis cel verde cu miros de banane , chiar asa miroase ) e un ulei de motociclete foarte cunoscut si consta 100 ron litru. Acelasi ulei echivalent de la bardahl costa jumatate. La test bardahl s-a comportat mai bine ca motul .

                        Fiecare ulei sintetic care l-am testat orice a fost el , de la motociclete 10w40 / 50/ sau 60 sau de la masini 5w30 sau 5w40 s-a comportat foarte bine si cam la fel .
                        In schimb 10w40 semisintetic a fost semnificativ mai slab decat cel full sintetic . Cam cu 50 % mai slab in medie.

                        Acuma problema e in felul urmator. Nu am realizat conditiile din motor, nu este temperatura din motor nici presiunile nici nimic .... asadar eu nu stiu ce sa cred . Poate eu vad ce minunat merge bardahl aici pe testul meu la rece fata de mobil care a fost la jumatate ca performanta si in motor situatia poate sa fie cu totul alta.

                        Dar !!! si un foarte mare dar , diferenta la cum suna motoru este sesizabila intre mobil 1 si bardahl sau motul , in defavoarea mobil.

                        Acuma inteleg ca am fost eu influentat, " vrajit " , dar totusi in gasca suntem vreo 20 de motociclisti si toti au sesizat diferente in bine cu acest ulei care este accesibil ca pret fata de cel de la motul.

                        Aveau la un moment dat un film astia cu 1000 km fara ulei dupa ceva tratament cu aditiv.... cand l-am vazut mi s-a sculat paru pe cap si am zis , e clar , alta abureala si asta ca alte minuni. Nu merge motoru fara ulei nici 100 km dapoi 1000.

                        Uite filmul ...
                        Voi ce parere aveti ?
                        Eu sincer sa fiu nu cred. Tipu care lucreaza la ei si mi-e prieten vechi mi-a zis ca uleiu e ok da nu-mi recomanda sa pun aditivi .
                        In film se observa la un moment dat cum pe bord se vede o presiune de ulei de vreo 3 , cum se poate sa aiba 3 presiune la ulei si sa nu fie becul aprins daca nu are ulei ????

                        Parerea mea : cel mai ok ulei care se poate gasi , fiecare cum considera , si schimbat la timp si doamne ajuta. Marketingu asta ne face sa credem si in mos craciun.
                        Last edited by white8snow; 03-24-2011, 23:49 PM.
                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by white8snow View Post
                          Sebastian, sa sti ca m-am tot gandit la testul acela care l-am facut. Am testat in ziua aia vreo 10 uleiuri de diferite tipuri si dupa ce am terminat de filmat ca ne-am adunat cam toti din oras cu ce avea pe acasa de la restul de ulei rezultat in urma schimbului.
                          De amestecat nu poate fi vorba ca am curatat cu diluant rola si cu smirgel sa nu ramana nimic , am incercat sa fie conditiile indentice pt fiecare ulei.
                          Intradevar la rece unele uleiuri s-au dovedit mai bune, uite spre exemplu bardahl a fost la egalitate cu motul 10w40 ( zis cel verde cu miros de banane , chiar asa miroase ) e un ulei de motociclete foarte cunoscut si consta 100 ron litru. Acelasi ulei echivalent de la bardahl costa jumatate. La test bardahl s-a comportat mai bine ca motul .

                          Fiecare ulei sintetic care l-am testat orice a fost el , de la motociclete 10w40 / 50/ sau 60 sau de la masini 5w30 sau 5w40 s-a comportat foarte bine si cam la fel .
                          In schimb 10w40 semisintetic a fost semnificativ mai slab decat cel full sintetic . Cam cu 50 % mai slab in medie.

                          Acuma problema e in felul urmator. Nu am realizat conditiile din motor, nu este temperatura din motor nici presiunile nici nimic .... asadar eu nu stiu ce sa cred . Poate eu vad ce minunat merge bardahl aici pe testul meu la rece fata de mobil care a fost la jumatate ca performanta si in motor situatia poate sa fie cu totul alta.

                          Dar !!! si un foarte mare dar , diferenta la cum suna motoru este sesizabila intre mobil 1 si bardahl sau motul , in defavoarea mobil.

                          Acuma inteleg ca am fost eu influentat, " vrajit " , dar totusi in gasca suntem vreo 20 de motociclisti si toti au sesizat diferente in bine cu acest ulei care este accesibil ca pret fata de cel de la motul.

                          Aveau la un moment dat un film astia cu 1000 km fara ulei dupa ceva tratament cu aditiv.... cand l-am vazut mi s-a sculat paru pe cap si am zis , e clar , alta abureala si asta ca alte minuni. Nu merge motoru fara ulei nici 100 km dapoi 1000.

                          Uite filmul ...
                          Voi ce parere aveti ?
                          Eu sincer sa fiu nu cred. Tipu care lucreaza la ei si mi-e prieten vechi mi-a zis ca uleiu e ok da nu-mi recomanda sa pun aditivi .
                          In film se observa la un moment dat cum pe bord se vede o presiune de ulei de vreo 3 , cum se poate sa aiba 3 presiune la ulei si sa nu fie becul aprins daca nu are ulei ????

                          Parerea mea : cel mai ok ulei care se poate gasi , fiecare cum considera , si schimbat la timp si doamne ajuta. Marketingu asta ne face sa credem si in mos craciun.
                          Astea deja sunt povesti cu pesti, si daca cineva crede in asa ceva, eu sunt dispus sa platesc uleiul si tratamentul dar respectiva persoana sa puna la bataie masina lui.
                          Astept propuneri!
                          PS. Eu unul personal nu as folosi masina mea la un asemenea test!
                          Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                          Comment


                          • #14
                            Faza cu functionarea motorului fara ulei sunt bazme, parerea mea. Daca motorul merge fara ulei, va functiona cateva minute pana se incinge, pe urma cedeaza, dar sa mearga 1300 km la turatii de 2000-2500 r/min, asta nici eu nu o cred si nu sunt mecanic de nici un fel, orice solutie sau tratament se foloseste, orice motor ar fi acela.
                            Stima.

                            Iar privind urmatorul schimb de uleiul la motor, va fi Aral 5w40. Multumesc pentru sfaturi. Toate cele bune.
                            Last edited by ciauder; 03-30-2011, 10:05 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara. Mai este de actualitate subiectul? Io personal recomand REPSOL. Este facut in Madrid,chiar am trecut pe langa fabrica lor,este aprobat MB si sunt foarte incantat cum se comporta la ultimii 3-400 de km inaintea schimbului. Fostul proprietar a spus ca a bagat cel mai bun ulei Castrol si pe langa faptul ca in 7000 km a trebuit sa copletez 1 litru,la o turatie anume motorul era mai zgomotos,parca se auzea functionarea tachetilor. Dupa schimb cu Repsol Multivalvulas 10w40 ,am copletat 500 de grame la 15000 km iar "zgomotul" produs de tacheti este insesizabil(probat in aceleasi conditii).

                              Deci, REPSOL.

                              Numai bine.
                              Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF