Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Antigel murdar in vasul de expansiune

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Antigel murdar in vasul de expansiune

    Astazi am fost sa schimb antigelul, spre surpirinderea mea am observat ca antigelul este foarte negru, meseriasii de la service spunandu-mi ca am ulei in antigel si problema ar fii ceva de la o piesa care raceste uleiul ,dupa schimbul de antigel a inceput sa faca spuma maronie in vasul de expansiune, dupa care am fost la alt service unde mecanicii mi-au zis ca ori e garnitura de chiuloasa ori ceva de la intercooler,nu stiu ce sa mai cred. Masina este un C200 din 2003 diesel.
    Last edited by mircea600sel; 12-15-2010, 13:13 PM.

  • #2
    Daca ai motorul pornit si iti borboroseste in vas este garnitura de chiuloasa care trebuie schimbata.Nu mai umbla asa cu masina ca deja ai apa in instalatia de ulei si invers.Dupa ce schimbi garnitura trebuie neaparat sa schimbi si uleiul din motor.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Cea mai frecventa defectiune de genul asta este racitorul de ulei fisurat. Oricum dupa schimbarea acestuia producatorul recomanda schimbarea tuturor furtunelor si apoi spalarea instalatiei de racire. Vei observa ca oricum iti va apare mult timp pete de ulei in vasul de expansiune.
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        Am gasit pe un site ''radiator ulei'' la pretul de 400 de lei aceasta piesa reprezinta racitorul de ulei?Pentru ca cei de la service au zis k piesa costa in jur de 1500 de lei si n-am fost la reprezentanta.
        Last edited by mircea600sel; 12-15-2010, 13:12 PM.

        Comment


        • #5
          Radiatorul de ulei este acel "racitor" de care se vorbeste . Inainte de al cumpara este bine sa-l verifici pe al tau, sa vezi clar daca el este de vina sau garnitura de chiulasa .

          Comment


          • #6
            M-am uitat in vasul de expansiune si nu bolboroseste cand este motorul pornit.

            Comment


            • #7
              Originally posted by jetway View Post
              Astazi am fost sa schimb antigelul, spre surpirinderea mea am observat ca antigelul este foarte negru, meseriasii de la service spunandu-mi ca am ulei in antigel si problema ar fii ceva de la o piesa care raceste uleiul ,dupa schimbul de antigel a inceput sa faca spuma maronie in vasul de expansiune, dupa care am fost la alt service unde mecanicii mi-au zis ca ori e garnitura de chiuloasa ori ceva de la intercooler,nu stiu ce sa mai cred. Masina este un C200 din 2003 diesel.
              Salutam! Antigelul este negru sau are pelicula de ulei(nu se prea combina unul cu altul)? Spun asta pentru ca si eu am avut o problema asemanatoare, iar toata poveste era de la un furtun, nu rezista cred la concentratia de antigel si se macina pe interior(calitate proasta banuiesc). Daca este ulei el se va depune si pe capacul de la vas.
              In orice caz verifica bine si cheltuieli minime.
              Last edited by tumar; 12-17-2010, 19:37 PM.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                Primul antigel care l-am dat jos era negru fara pelicula, iar acuma este maroniu tot fara pelicula cred ca s-a murdarit din cauza ca a mai ramas din cel vechi.

                Comment


                • #9
                  Si mai am o intrebare, cei de la sevice cand au schimbat antigelul l-au turnat pe cel nou prin vasul de expansiune, este corect ? Fara a aerisii cumva instalatia, trebuie aerisita?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by jetway View Post
                    Si mai am o intrebare, cei de la sevice cand au schimbat antigelul l-au turnat pe cel nou prin vasul de expansiune, este corect ? Fara a aerisii cumva instalatia, trebuie aerisita?
                    Pai prin vas se incarca, problema este daca l-au golit pe tot. Sincer nu stiu daca la modelul tau mai are un buson de golire pe blocul motor,dar nu vad de ce sa fie altfel fata de celelalte. Trebuie golit tot si inainte de a pune pe cel nou este de preferat sa se spele instalatia chiar si cu apa daca nu cu o solutie de curatat. Operatia se va face si cu caldura deschisa ca sa circule apa si prin radiatorul de caldura. Instalatia in mod normal se aeriseste singura.
                    Sunt multe discutii pe forum despre acest subiect.Una ar fi: http://www.clubmercedes.ro/solutii-p...schimb+antigel
                    Last edited by tumar; 12-18-2010, 09:20 AM.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Salut pe toti ! Aceiasi problema am avut si eu.In prima faza am desfacut motorul, am analizat si rectificat planeitatea chiuloasei, i-am schimbat semeringurile, am rectificat scaunele si supapele, i-am schimabat garniturile (chiuloasa si cea de sus), totul ca la carte, cand am pus totul la loc si-am scos-o la teste surpriza: pierdeam si mai mult ulei in vasul de expansiune, imi amintesc ca am completat 1 l la 100 km. in ultima faza am schimbat termoflotul ( racitorul de ulei ) si asa am scapat de problema, bineanteles dupa curatirea instalatiei de racire. Sfatul meu, schimba racitorul de ulei, acolo e problema.
                      Daca nu te descurci ... 0723603519

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF