Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Galeria de admisie CDI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut Zonga sa nu iti fie teama ca nu e asa mare lucru si nu trebuie sa desfaci jumatate de motor doar citeva piese de pe ea .Fa-ti un pic de curaj si apucate de treaba daca cu sti ceva suna-ma oricind 0745-328266 Andrei si te ajut cu placere .Daca nu ai groapa nu e problema ridici un pic masina ca sa te poti baga sub ea sa dai jos scutul ,altfel nu ai cum sa desfaci mufa de pe baia de ulei .Intr-o zi il termini chiar daca nu esti maiestru in mecanica .Suruburile pe care le desfaci sa le pui in cutiute separate de la fiecare component in parte ex. galerie 9 suruburi ,termostat 3 suruburi etc.Cam 2 ore bune iti ia numai curatatul plus 1 ora reparatul galeriei daca e cazul .Foarte important sa nu iasa aerul linga axul aeropaletilor ca atunci aerul ce baga turbo se pierde .

    La suruburile de sub galerie ajungi de sus cu un prelungitor prin acele fante ce sunt pe galerie .
    Last edited by Luxian; 06-08-2012, 18:14 PM. Reason: unit posturile consecutive

    Comment


    • #77
      Multumesc baieti ! Gata m-ati hotarat. Maine merg si-mi cumpar ce-mi trebuie (zemuri de spalat-degresat,manusi etc) si m-apuc de treaba. Andrei, am notat nr.tau in caz de ceva, te stresez .

      Comment


      • #78
        Salut @CJ-12-LWP..

        apropo de galerie, singura "problema" care o sa fie.. o sa se murdaresaca mult.. ceea ce vezi in poza..
        sa nu va speriati.. este "sudoarea" de la motor...
        Attached Files

        Comment


        • #79
          Eu am scos de tot aeropaletii , am pus dopuri, am lipit cu Mamut. Paletele prezentau multa uzura,era plin de ulei pe acolo. Acum masina se prezinta bine : zgomotul motorului e la fel, parca trage ceva mai bine, doar cuplu motor este putin mai intarziat cu vreo 2-300 de turatii. Nu ma deranjeaza. Daca la BMW merge, la Alfa romeo merge, si la altele care au asa ceva merge, la Mercedes de ce nu ar merge?!

          Bafta.
          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

          Comment


          • #80
            Ce dimensiune au suruburile cu care ati umplut voi spatiul lasat gol de aeropaleti? Grosime si lungime. Am luat o bara de 12 (filet), o fi buna?
            Eu am galeria veche si as pregati-o cu suruburi, poate o vand pe un pret modic cuiva. Sau o tin ca piesa de rezerva...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #81
              Va salut cu respect!

              Pentru motor de w164 320CDI, am problema cu M55 pe tester. A incercat cineva sau stiti undeva unde se pot reconditiona admisiile? La reprezentanta au spus ca trebuiesc inlocuite amandoua, alt mecanic mi-a spus ca doar cea din dreapta... Exista vreo solutie cat de cat viabila? pretul comunicat de reprezentanta pentru o admisie este de 3000RON

              Comment


              • #82
                Originally posted by vmaxim View Post
                Va salut cu respect!

                Pentru motor de w164 320CDI, am problema cu M55 pe tester. A incercat cineva sau stiti undeva unde se pot reconditiona admisiile? La reprezentanta au spus ca trebuiesc inlocuite amandoua, alt mecanic mi-a spus ca doar cea din dreapta... Exista vreo solutie cat de cat viabila? pretul comunicat de reprezentanta pentru o admisie este de 3000RON
                Da-mi pm cu seria de caroserie sa vedem la ce pret le putem aduce.
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #83
                  Imi recomanda cineva un mecanic bun care se pricepe la curatat admisia si egr-ul in Bucuresti? Pot primi recomandarile si pe PM
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #84
                    Galerie ML 270 CDI

                    Se poate reconditiona galeria cu piese de producator? Ar fi de preferat una originala care este mai scumpa cu 6-700lei?

                    Comment


                    • #85
                      Salutare dragi colegi de forum!

                      Am citit pataniile descrise de voi mai sus si cu parere de rau trebuie sa subscriu si eu in acest thread.Detin un mercedes R320cdi(W251) 2006 si are unele din simptomele descrise de unii colegi,anume ca masina nu are cuplu corespunzator.Defectul cu pricina isi face simtita prezenta pe toane..(daca le pot numi asa).Dimineata cand plec la serviciu daca este rece afara(3-4-5 grade cu plus) functioneaza perfect,trage in parametrii fara probleme.Cand plec spre casa (14-15 grade) problema se schimba si masina nu vrea sa urce in ture mai mult de 2500rot/min nici in ruptul capului si nu are cuplu.Daca o trec in modul manual urca mai mult in ture dar fara vreo schimbare majora de putere.Dupa ce motorul se incalzeste si ajunge apa la temp.optima, daca opresc masina si stau 2 minute cu cheia SCOASA din contact masina functioneaza din nou normal cum trebuie sa functioneze.Probabil unii imi vor spune ca nu are legatura cheia ca este sau nu scoasa..are pentru ca am incercat si varianta cu ea lasata in contact,doar cu motorul oprit si pastreaza eroarea,anume masina nu trage.Am fost cu masina la test si a iesit ceva de diferenta de aer admisie...am cautat si am gasit tubulatura de plastic care vine la turbina crapata.Schimbat elementul cu pricina,la fel..nu trage..testare din nou-Sensor care actioneaza catalizatorul-Schimbat si ala..Pornit-plecat fericire maxima,masina trage!A 2 a zi cand dau sa plec, cuplul iar nu-si face simtita prezenta..(am zis ca-i dau foc)!Merg iarasi cu ea la test si alta eroare,(vedeti imaginea).Bujiile le voi schimba sambata,ca apar acolo cum ca sunt duse,senzorul de presiune diferentiala este nou (cel de la catalizator),si mai ramane "canal admisie inchis" la care astept parerile voastre. Aveti idee,la acest model se pot reconditiona acele clapete din galerie?
                      Multumesc anticipat!
                      Attached Files

                      Comment


                      • #86
                        La acest model nu prea ai ce sa reconditionezi. O diagnoza cu un tester dedicat ar fi indicata iar daca te decizi sa demontezi/inlocuiesti galeriile sa nu uiti sa schimbi si garniturile racitorului de ulei.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by cl600 View Post
                          La acest model nu prea ai ce sa reconditionezi. O diagnoza cu un tester dedicat ar fi indicata iar daca te decizi sa demontezi/inlocuiesti galeriile sa nu uiti sa schimbi si garniturile racitorului de ulei.
                          Salut.Mulțumesc de sfat.Am și problema cu garnitura de la răcitor.Am ceva ulei pe la motor,prin scut șamd.Munca multa pt. un nimic de garnitura prost gândită.

                          Comment


                          • #88
                            Ocazie cu care verifici/schimbi galeriile plus o sacosa de garnituri, speli, cureti si vei avea alta masina, garantat!
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #89
                              Salut.am cumparat de curand un w210 din anul 2000 ,e200 116 cp,am o problema la admisie,in sensul ca am gasit cazut in scutul motor un aeropalet,cand bag piciorul in ea scoate fum negru si se aude un fasait.Ca si performante ale motorului nu sunt schimbari,masina trage.Nelamurirea mea este urmatoarea un mecanic mi-a zis ca va astupa gaurile de la admisie si ca va functiona fara probleme pe viitor.Este o solutie pe termen lung?Am de gand sa pastrez masina cel putin 2 ani de acum inainte.

                              Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk

                              Comment


                              • #90
                                Daca era asa o chestie minora, fac pariu ca inginerii de la Mercedes ar fi astupat ei gaurile alea, sa nu dea batai de cap clientilor. Clapetele alea adauga aer in combustibil pentru o ardere cat mai buna.
                                Galeriile merg reconditionate sau inlocuite cu altele de la schrott. e 150-200euro o galerie in toate mintile sau 450lei reconditionare.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF