Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Galeria de admisie CDI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Doar CDI au aeropaleti? Sau in general intra in constructia oricarui diesel?
    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

    Comment


    • #47
      Nasoala treaba cu aeropaletii astia, din pacate nici Mercedesul nu se respecta prin a fabrica motoare sau componente de calitate, daca o ar face ar da faliment, nimeni nu ar mai cumpara masini noi, sau piese.
      Inca nu am vazut o masina sa nu aiba vre-un defect oarecare de fabricatie.
      Toate au probleme dupa un anumit timp de rulaj.
      Dar eu raman totusi la parerea ca motoarele pana in 95, 96 fara turbo au fost cele mai bune de pana acuma.
      Si mai ales fara multa electronica pe ele.
      Acuma sincer cate senzori are un motor de merac pe el nici nu-i de mirare ca se plange lumea de ele.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #48
        Galerie admisie

        Luxian: Am mutat posturile în topicul general despre galeriile de admisie, nu avea rost încă un topic pe tema asta

        salut

        am si eu aceasta problema...

        masina nu are putere si nu se accelereaza... da erroare la moras m55...

        si chiar daca el este bun, problema sunt clapetele..


        insa solutia este data tot de la mercedes.. nu prea se spune..

        asta daca nu vreti sa cheltuiti bani si sa o faceti mai ieftin

        ideea este simpla...

        dezmembrati... galeria.. demontati toate clapetele... si trebuie sa astupati

        acele gauri care au ramas unde era tija ce inchidea si deschidea clapetele..


        va sfatuiesc sa folositi FILET... cred M18.. deoarece trebuie astupat bine sa

        nu scape aer... mai folositi si silicon special cand filetati.. asta cand baga turbina.. daca nu o sa va intrbati de ce nu merge bine..


        Apoi se lasa motorasul m55 cu cablul legat si va ramane pe PASIV..

        Dupa toate acestea banuiesc ca sunt PRO si CONTRA!

        prestatii... consum???

        poate iarna un pic de atentie pana se incalzeste motorul...


        astept idei..

        incercati si veti vedea!!!!

        Comment


        • #49
          Merge si reconditionata galeria la acele lagare ale clapetelor , ca o solutie , insa sigur ca se poate anula in genul propus de tine fara sa reapara probleme.

          Comment


          • #50
            Clapetii astupa orificiile cu pricina, atunci cand turbina nu baga, mai nimic...
            Care sa fie logica pt care orificiile sa ramana inchise cand incepe sa bage turbina?
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #51
              Apropo de filet, folositi M14 SAU MAXIM M16. Am gresit spunand M18..

              O sa revin cu poze daca va intereseaza.

              Aerul care intra pe la clapetii aia, adica in cazul nostru cel care gestioneaza este M55, trimite comanda la CDI, si-i spune cat aer a intrat. In funcite de care se face arderea, si baga turbina.
              Last edited by Luxian; 09-27-2011, 15:13 PM. Reason: Literă mare

              Comment


              • #52
                @w203: Citește te rog cu atenție ce s-a mai discutat pe topicul ăsta (nu știu dacă ai observat dar ți-am mutat unit topicul tău cu ăsta mai vechi - care era pe aceiși temă). De asemenea, te-aș ruga să folosești literă mare la început de propoziție.

                Originally posted by w203 View Post
                Aerul care intra pe la clapetii aia, adica in cazul nostru cel care gestioneaza este M55, trimite comanda la CDI, si-i spune cat aer a intrat. In funcite de care se face arderea, si baga turbina.
                Ce spui tu acolo nu prea are sens. M55 nu prea știe cât aer intră (asta e treaba senzorilor de pe admisie). M55 nu face decât să blocheze aerul la una din supapele de admisie, atunci când debitul de aer este foarte mic (relanti sau turații mici). Tot aerul intrând, în cazul de față, doar pe o supapă, cu viteză mai mare, ajutând astfel la omogenizarea amestecului.

                Vezi explicația dată de CL600 în postul numărul #15 de pe prima pagină. Tot acolo o să găsești și poze cu galeria
                ...

                Comment


                • #53
                  Mersi pentru ceea ce ai facut..

                  Însa cum spuneam are legatura cu arderea... asta nu o sustin eu ci cei care lucreaza de 10 de ani in acest domeniu..

                  Cum iti explici daca motorasul m55 este blocat nu mai trage bine masina?
                  Last edited by Luxian; 09-27-2011, 16:21 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by w203 View Post
                    Cum iti explici daca motorasul m55 este blocat nu mai trage bine masina?
                    Dacă ECU simte că M55 nu funcționează, întră în "limp mode", adică "mod avarie" sau "mod protecție". În limp mode motorul nu funcționează la capacitate maximă pentru a nu suferi și alte avarii și de aia motorul "nu mai trage". Acest "limp mode" se activează în mai multe situații, de exemplu când nu îți merge debitmetru, când îți crapă turbina, când nu-ți funcționează electrovalvele de control vacum și nu e specific pentru M55.

                    Cu alte cuvinte, dacă M55 se defectează nu înseamnă că arderea nu mai are loc cum trebuie. Dacă se strică M55, ECU e cel plafonează parametrii motorului pentru a proteja motorul de alte avarii. Să spui că M55 are legătură cu arderea și că măsoara debitul de aer care intră în motor, este cam aberant. Or fi mecanici ăia cu 10 ani experiență, dar la capitolul teorie sunt cam praf, din moment ce nu înțeleg principiile de funcționare.
                    Last edited by Luxian; 09-27-2011, 16:34 PM.
                    ...

                    Comment


                    • #55
                      Cam enigmatic colegu' w203.
                      "mai folositi si silicon special cand filetati.. asta cand baga turbina.. daca nu o sa va intrbati de ce nu merge bine.." !?
                      Parerea mea: ori vii cu exemplul concret/documentat inclusiv cu poze (presupun ca de la fieru-ti), ori las-o asa cum a picat.
                      Auguri!
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Cam enigmatic colegu' w203.
                        "mai folositi si silicon special cand filetati.. asta cand baga turbina.. daca nu o sa va intrbati de ce nu merge bine.." !?
                        Parerea mea: ori vii cu exemplul concret/documentat inclusiv cu poze (presupun ca de la fieru-ti), ori las-o asa cum a picat.
                        Auguri!

                        adica vrei sa o faci si tu?? fii mai clar... este simplu... nu trebuie sa ai facultate sa astupi niste gauri.... important sa folosesti cervelul...

                        @Luxian ... atunci EGR > m55 .. ce poti sa-mi spui???
                        Last edited by w203; 09-29-2011, 17:52 PM.

                        Comment


                        • #57
                          Va salut,
                          La un W203 din 2006 (c 220cdi 150 cp) ce tip de galerie este? E tot cu aeropaleti din plastic ca la motoarele de pe w203 fara facelift? Am auzit ca motoarele mai noi nu ar mai avea acea galerie din plastic. In speranta ca voi primi un raspuns avizat va multumesc anticipat!

                          Comment


                          • #58
                            Nimic?

                            Comment


                            • #59
                              N-am auzit pe nimeni să zică ceva de noua generație (2006+). Din câte am auzit, în ultima perioadă, la Audi care au common rail și aveau aceiași problemă, le-au refăcut ceva mai solide. Sper ca și Mercedes să fie la fel cu generațiile astea din 2006+.

                              Chiar sunt și eu curios dacă știe cineva ceva mai multe despre asta. Eventual cei care se ocupă de reparații...
                              ...

                              Comment


                              • #60
                                E 320 CDI din 2004 , 3222 cm3 L6 , are asa ceva? Aeropaleti?
                                2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF