Salut,
Am un c200, an fab 2001. Dupa un banal schimb de ulei, mecanicul mi a spus ca am pierderi de ulei la garnitura de baie si mi a recomandat sa schimb si capacul palier cu semeringul ( asta implica demontarea cutiei ). Din gresala nu a completat cu DOT4 si a pus DOT3, a doua zi pedala de ambreiaj era la podea, pompa distrusa, a urmat alt mecanic care a schimbat pompa, a facut aerisirea, dupa care au urmat aceleasi simptomele.. schimband alte doua pompe distruse.
Zilnic pedala e la podea dimineata, incarcandu'se dupa 50 de schimbari de viteze in trafic.
Care ar putea fi cauza ? Va multumesc.
Am un c200, an fab 2001. Dupa un banal schimb de ulei, mecanicul mi a spus ca am pierderi de ulei la garnitura de baie si mi a recomandat sa schimb si capacul palier cu semeringul ( asta implica demontarea cutiei ). Din gresala nu a completat cu DOT4 si a pus DOT3, a doua zi pedala de ambreiaj era la podea, pompa distrusa, a urmat alt mecanic care a schimbat pompa, a facut aerisirea, dupa care au urmat aceleasi simptomele.. schimband alte doua pompe distruse.
Zilnic pedala e la podea dimineata, incarcandu'se dupa 50 de schimbari de viteze in trafic.
Care ar putea fi cauza ? Va multumesc.
Comment