Salut toti membrii forumului,
Postez acest thread deoarece am o defectiune tehnica care nu reusesc sa o rezolv.Sper sa gasesc aici solutie.
Am un Sprinter 313CDI din 2007,motor 2.2L 130CP si 280.000+ km facuti.(Da stiu e cam umblata masina).Cumparata din Germania acum 1 an de la un parc auto.
Problema este urmatoarea: dupa ce merg cativa km motorul pierde puterea de demaraj (senzatie de "melc").Daca opresc motorul in mers si o pornesc isi revine pt inca cativa km, dar apoi iar se taie puterea.
Acum ceva timp mi-a crapat una din turbine (la propriu),am schimbat-o,apoi a crapat si a doua turbina.Deci le-am schimbat pe amandoua intr-un final. Apoi a urmat filtrul de particule, schimbat si acesta. Am schimbat si volanta (din cauza unei alte probleme).Toate acestea dupa nenumarate drumuri la reprezentanta Mercedes (Tiriac Constanta + Autoklass) + alte serviceuri de "calitate".Adica toate aceste piese le-am schimbat dupa ce am fost sigur ca nu exista alta solutie.
Am testat masina pentru erori eventuale, dar logul e gol (0 erori).
Schimbarea volantei s-a intamplat acum 1 luna,tot atunci i-am facut si testarea si totul a fost ok. Azi, 17.03 masina a inceput din nou sa aibe problema sus mentionata. Timp de 1 luna a functionat la parametrii optimi.
Am ajuns la capatul rabdarii. Sper sa ma puteti ajuta pentru ca va zic sincer m-am saturat cati bani am bagat in masina si asta doar ca dupa 1 luna sa o iau de la capat.
Va multumesc anticipat! Astept raspunsurile voastre
Postez acest thread deoarece am o defectiune tehnica care nu reusesc sa o rezolv.Sper sa gasesc aici solutie.
Am un Sprinter 313CDI din 2007,motor 2.2L 130CP si 280.000+ km facuti.(Da stiu e cam umblata masina).Cumparata din Germania acum 1 an de la un parc auto.
Problema este urmatoarea: dupa ce merg cativa km motorul pierde puterea de demaraj (senzatie de "melc").Daca opresc motorul in mers si o pornesc isi revine pt inca cativa km, dar apoi iar se taie puterea.
Acum ceva timp mi-a crapat una din turbine (la propriu),am schimbat-o,apoi a crapat si a doua turbina.Deci le-am schimbat pe amandoua intr-un final. Apoi a urmat filtrul de particule, schimbat si acesta. Am schimbat si volanta (din cauza unei alte probleme).Toate acestea dupa nenumarate drumuri la reprezentanta Mercedes (Tiriac Constanta + Autoklass) + alte serviceuri de "calitate".Adica toate aceste piese le-am schimbat dupa ce am fost sigur ca nu exista alta solutie.
Am testat masina pentru erori eventuale, dar logul e gol (0 erori).
Schimbarea volantei s-a intamplat acum 1 luna,tot atunci i-am facut si testarea si totul a fost ok. Azi, 17.03 masina a inceput din nou sa aibe problema sus mentionata. Timp de 1 luna a functionat la parametrii optimi.
Am ajuns la capatul rabdarii. Sper sa ma puteti ajuta pentru ca va zic sincer m-am saturat cati bani am bagat in masina si asta doar ca dupa 1 luna sa o iau de la capat.
Va multumesc anticipat! Astept raspunsurile voastre
Comment