Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Demaraj taiat in mers Sprinter 313CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demaraj taiat in mers Sprinter 313CDI

    Salut toti membrii forumului,

    Postez acest thread deoarece am o defectiune tehnica care nu reusesc sa o rezolv.Sper sa gasesc aici solutie.

    Am un Sprinter 313CDI din 2007,motor 2.2L 130CP si 280.000+ km facuti.(Da stiu e cam umblata masina).Cumparata din Germania acum 1 an de la un parc auto.
    Problema este urmatoarea: dupa ce merg cativa km motorul pierde puterea de demaraj (senzatie de "melc").Daca opresc motorul in mers si o pornesc isi revine pt inca cativa km, dar apoi iar se taie puterea.

    Acum ceva timp mi-a crapat una din turbine (la propriu),am schimbat-o,apoi a crapat si a doua turbina.Deci le-am schimbat pe amandoua intr-un final. Apoi a urmat filtrul de particule, schimbat si acesta. Am schimbat si volanta (din cauza unei alte probleme).Toate acestea dupa nenumarate drumuri la reprezentanta Mercedes (Tiriac Constanta + Autoklass) + alte serviceuri de "calitate".Adica toate aceste piese le-am schimbat dupa ce am fost sigur ca nu exista alta solutie.

    Am testat masina pentru erori eventuale, dar logul e gol (0 erori).

    Schimbarea volantei s-a intamplat acum 1 luna,tot atunci i-am facut si testarea si totul a fost ok. Azi, 17.03 masina a inceput din nou sa aibe problema sus mentionata. Timp de 1 luna a functionat la parametrii optimi.

    Am ajuns la capatul rabdarii. Sper sa ma puteti ajuta pentru ca va zic sincer m-am saturat cati bani am bagat in masina si asta doar ca dupa 1 luna sa o iau de la capat.

    Va multumesc anticipat! Astept raspunsurile voastre

  • #2
    Posibile cauze, adica probleme frecvente la CDI-uri (cel putin la generatiile mai vechi), sunt:
    1. Debitmetrul de aer
    2. Electrovalva ce comanda geometria variabila turbina
    3. Turbo - dar banuiesc ca nu mai e cazul tau din moment ce le-ai schimbat
    4. EGR (murdar / defect) + care are si el o electrovalva de comanda asemanatoare cu cea de la geometria variabila
    5. Galeria de admisie (clapete / tija de comanda / motoras de comanda)

    Electrovalvele cred ca le poti diagnostica si fara tester. La turbo de exemplu, imediat cum pornesti masina trebuie sa se miste tija de reglare a geometriei variabile (dupa aprox. 10 secunde de la pornire, tija aceea ar trebui sa se miste incet). La electrovalva de la EGR nu stiu sigur (s-ar putea sa vorbesc prostii), dar cred ca trebuie sa scoti furtunul din EGR si cat turatia e sub 3000 rpm, si vezi daca iti trage.

    EGR-ul de asemenea poti sa-l cureti singur.

    Pentru restul cauzelor posibile o sa ai nevoie de tester. Cauta pe cineva care are neaparat tester Star (original Mercedes). Eu am experiente mai nasole cu testerele Bosch (care desi sunt bune, nu iti dau atat de multe detalii despre eroare). Plus ca majoritatea celor care au Star, sunt oameni cu experienta in reparatii Mercedes (un pachet Star costa cat 3 pachete Bosch, si nu oricine da atatia bani pe tester dedicat mercedes).
    Last edited by Luxian; 03-17-2010, 15:39 PM.
    ...

    Comment


    • #3
      La faza cu testarea am patit-o pe propria piele. Numai pe Star mi-a arat toate erorile.

      O sa iau la rand lista de mai sus (mai putin turbo ca nu cred ca sunt asa ghinionist sa fi crapat iar ceva la turbine).Posibil sa se fi infundat ceva pe la admisie,EGR.Voi cerceta.

      Totusi Sprinterul meu nu e chiar atat de vechi.Dar poate a mostenit probleme mai vechi.

      Multumesc frumos de raspuns o sa revin imediat ce am noutati.

      Comment


      • #4
        Salut. Verifica toate furtunele de la turbo. Vezi sa nu fie vreunul crapat.

        Comment


        • #5
          Am schimbat filtrul de motorina si am curatat EGR-ul.Ieri si astazi masina s-a comportat ok. Nu a mai dat in nas la demaraj.
          Am verificat si furtunele la turbo/admisie sunt ok.Fara crapaturi sau orice defect.
          Posibil sa fie o problema de la mizeria care se acumuleaza.

          Sa vad cati km o sa functioneze asa.
          Multumesc frumos pt sfaturi

          Comment


          • #6
            Am sa va spun un defect in legatura cu turatia de 3000 de ture. Daca pedala de ambreiaj nu revine suficient nu se tureaza mai mult de 3000!!!!!!asa ca inainte de toate verificati si asta.

            Comment


            • #7
              Am si eu tot un sprinter din 2008, 315cdi si are 300.000km si pana acuma am avut de 3 ori probleme la el cu limitarea.Prima data a fost de la filtru de aer ( era murdar si are senzor care te limiteaza), a doua ora de la catalizator si acuma scapa aer pe la inteercooler.

              Comment


              • #8
                Originally posted by triky_excess View Post
                Am schimbat filtrul de motorina si am curatat EGR-ul.Ieri si astazi masina s-a comportat ok. Nu a mai dat in nas la demaraj.
                Am verificat si furtunele la turbo/admisie sunt ok.Fara crapaturi sau orice defect.
                Posibil sa fie o problema de la mizeria care se acumuleaza.

                Sa vad cati km o sa functioneze asa.
                Multumesc frumos pt sfaturi
                salut
                am o intrebare,cum se curata EGR-UL?

                Comment


                • #9
                  Salut baieti!Imi cer scuze ca intru in convorbire dar poate cineva ma ajuta si pe mine.Mercedes sprinter 2007,315 cdi nu porneste turbo,nu trece peste 3000 ture,nu are putere pe rampa,electrovalva am schimbat,am verificat toate conductele,testerul da ca debimetrul e defect,am schimbat si acela,am verificat contactul la ambreaj,fara rezultat.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF