Buna ziua/buna seara! Timp de 2 săptămâni masina a stat pe dreapta, deoarece a trebuit sa schimb puntea spate. Dupa ce am reparat am inceput sa folosesc mașina in regim normal. Toate bune si frumoase pana acum 2 zile. Masina mergea foarte lin si accelera insesizabil timp de o săptămână. Acum am observat ca dupa ce ajunge la temperatura de lucru incepe sa vibreze motorul, nu exagerat, si in sarcina mai are momente cand ezita si parcă isi pierde din putere. Relatiul este de asemenea destul de instabil dar nu exagerat.

Am schimbat in urma cu 10k km bujiile(NGK) si termostatul. In mers constant câteodată imi sare acul de temperatura la 120° si revine la normal. Iar la viteze de 140 scade temperatura pentru 1 minut la 80° dupa isi revine. Mai sunt momente cand porneste si ventilatorul pt 10 secunde si se opreste, masina stand pe loc de nu foarte mult timp ( de obicei pana ce deschid garajul). Oare sa afecteze cumva senzorul de temperatura si amestecul? Sau sa mai fie si alti senzori?

Pe toba se obseva depuneri de funingine dar e uscată.
Mai are momente dupa ce o las in paracare sub 1 ora sa pornească greu, sau sa pornească intr un fel neregulat( parca intermitent).

Sunt deja cu nervii la pământ, daca aveti sfaturi va mulțumesc din suflet!

Masina in cauza este un C class din 2010 C180 CGI 156CP M271 EVO 185k km.