Salut, am un Mercedes 280GE pe care il reconditionez si as dori cateva sfaturi de la cei cu cunostinte mai multe decat mine in materie de acest motor M110 de 2.8 litri.
Masina a stat mult pana sa ajunga la mine. Dupa ce am pornit-o ca sa o bag in atelier a stat 5 luni nepornita. Dupa aceste luni am schimbat uleiul cu un ulei ARAL 15w40, am schimbat si filtrul de ulei. Uleiul vechi in afara faptului ca avea o vascozitate scazuta (nu stiu ce specificatii avea si de cat timp/km era in motor) si ca mirosea nitel a benzina nu prezenta alte semne de uzura (pilitura, spuma, etc.).
Ei bine dupa ce am schimbat uleiul si am pornit masina si ba mai mult, m-am si plimbat cu ea prin curtea generoasa a atelierului, am observat pe capacul carterului superior (capacul de plastic pe unde se adauga ulei) putina spuma alba.
M-am gandit ca e agent de racire dar agentul nu arata ca si cum ar avea ulei in el. Pe joja se vad mici urme de spuma cu motorul oprit dar daca e lasata spuma sa se sedimenteze pe fundul baii nu se mai vede (dupa circa 5-10 minute de la oprirea motorului nu se mai vede spuma pe joja).
Intrebarea mea: de la ce sa fie oare aceasta spuma? Sa nu se fi scurs tot uleiul vechi si sa fi facut o reactie? Sa fi ajuns apa in ulei? Condens? Antigel?
Acum a doua situatie pe care am intimpinat-o aleator cu masinuta.
Mentionez ca transmisia este automata in 4 rapoarte de mers inainte si unul de marsarier.
In turele scurte pe care le-am facut am observat ca uneori moare motorul in mers. De exemplu cand iau o curba stransa sau cand masina nu merge in sarcina se intampla sa se mai opreasca motorul. Mentionez si ca uneori la accelerari bruste motorul ezita si da in nas.
Ma pregatesc sa schimb bujiile fisele si filtrul de combustibil. La ce altceva sa ma mai uit? Sa fie o posibila problema de alimentare?
Sper ca nu v-am plictisit cu romanul scris mai sus, ii rog pe cei care ar avea o idee despre o posibila rezolvare a acestora scrise mai sus sa nu ezite sa raspunda.
Multumesc.
Masina a stat mult pana sa ajunga la mine. Dupa ce am pornit-o ca sa o bag in atelier a stat 5 luni nepornita. Dupa aceste luni am schimbat uleiul cu un ulei ARAL 15w40, am schimbat si filtrul de ulei. Uleiul vechi in afara faptului ca avea o vascozitate scazuta (nu stiu ce specificatii avea si de cat timp/km era in motor) si ca mirosea nitel a benzina nu prezenta alte semne de uzura (pilitura, spuma, etc.).
Ei bine dupa ce am schimbat uleiul si am pornit masina si ba mai mult, m-am si plimbat cu ea prin curtea generoasa a atelierului, am observat pe capacul carterului superior (capacul de plastic pe unde se adauga ulei) putina spuma alba.
M-am gandit ca e agent de racire dar agentul nu arata ca si cum ar avea ulei in el. Pe joja se vad mici urme de spuma cu motorul oprit dar daca e lasata spuma sa se sedimenteze pe fundul baii nu se mai vede (dupa circa 5-10 minute de la oprirea motorului nu se mai vede spuma pe joja).
Intrebarea mea: de la ce sa fie oare aceasta spuma? Sa nu se fi scurs tot uleiul vechi si sa fi facut o reactie? Sa fi ajuns apa in ulei? Condens? Antigel?
Acum a doua situatie pe care am intimpinat-o aleator cu masinuta.
Mentionez ca transmisia este automata in 4 rapoarte de mers inainte si unul de marsarier.
In turele scurte pe care le-am facut am observat ca uneori moare motorul in mers. De exemplu cand iau o curba stransa sau cand masina nu merge in sarcina se intampla sa se mai opreasca motorul. Mentionez si ca uneori la accelerari bruste motorul ezita si da in nas.
Ma pregatesc sa schimb bujiile fisele si filtrul de combustibil. La ce altceva sa ma mai uit? Sa fie o posibila problema de alimentare?
Sper ca nu v-am plictisit cu romanul scris mai sus, ii rog pe cei care ar avea o idee despre o posibila rezolvare a acestora scrise mai sus sa nu ezite sa raspunda.
Multumesc.
Comment