Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

280GE - probleme de alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 280GE - probleme de alimentare

    Este vorba de un motor 2.8L pus pe un G in 1987.
    Are injectie mecanica, K-Jetronic cred.

    Porneste oarecum bine dar, in sarcina, dupa ce se incalzeste, incepe sa se balbaie - se ineaca si da rateuri. Dupa cateva minute de functionare in sarcina, devine aproape imposibil de urnit masina din loc. Relantiul pare OK, dar cand apas pe acceleratie se ineaca si moare.

    Unde as putea merge in Bucuresti pentru rezolvarea problemei?

  • #2
    Sub galeria de admisie sint citeva furtune de vacuum ale injectziei. Le verifici intii p-astea, vezi daca e vreunul crapat si trage aer fals.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns.
      Masina a fost deja la un mecanic pentru problema asta. Mi s-a spus ca au fost schimbate ceva furtune de vacuum, fara insa nici o rezolvare.
      Aptitudinile mele de mecanica sunt nule - cum as putea verifica starea furtunelor de vacuum?
      M-as bucura sa fie asta, ca sunt amenintat cu 30 de milioane pentru nu stiu ce releu/chip de controlare a injectiei pe care doar Bosch il face!

      Culmea este ca la inceputul problemei, masina mergea cand bine cand prost, adica isi mai revenea din cand in cand. Acuma insa merge mereu prost, imediat cum se incalzeste.

      Comment


      • #4
        Mecanici in Bucureshti care sa aiba habar cu ce se maninca un K-Jetronic se pot numara pe degetele unui picior bont. Daca l-ai nimerit pe unul din aia buni... felicitarile mele (sau condoleantze, dupa caz...).

        Ma repet, furtunaraia de vacuum de sub galerie controlata. Asta inseamna cu ochiul, bagat pe sub mashina, cu lumina buna, sa nu fie vreunul crapat sau nelalocul lui. Bujii de inlocuit, daca nu s-a comis operatziunea, capac de delco verificat sa nu aiba fisuri, eventual schimbat, modul de aprindere verificat, eventual probat cu unul bun, pentru a se vedea functzionarea si, in caz ca e necesar, inlocuit.

        Cam asta e, in mare, pentru inceput. In cazul in care problema e mai complexa, se trece la repertoriu greu.

        Comment


        • #5
          Prima problema decoperita este un regulator de presiune pentru controlul capului de injectie . Asta a spus mecanicul, eu habarn n-am ce-i asta. Zice ca-i facut de Bosch si costa peste 2000 RON !!! Si oricum nu exista pe nicaieri, trebuie adus pe comanda, la anu'! Si nu este sigur ca asta este tot, ca fara ala motorul merge varza si nu-si poate da seama.
          Nu exista vreo varianta, second hand?

          Ma gandesc sa-l trec pe injectie electronica, ca am inteles ca ar mai fi si alte piese chiar mai scumpe care ar putea sa-mi cada. Oare este o idee buna? Daca da, de unde o iau?

          Multumiri anticipate.

          Comment


          • #6
            Prietene, mergi cu toata increderea la Dok sa te rezolve, e unul dintre putinii din tara asta care stiu cu ce se mananca un Mertz vechi.

            Si eu aveam probleme cu motoru de imi venea sa ii dau foc, nu alta, nu stia nimeni ce sa-i faca, pentru ca in Romanica nu exista service-uri serioase, in general seriozitate.

            Ei, mi-am luat inima-n dinti si am dat o fuga pana la Bucale sa vorbesc cu za Doktor si Poppey si intr-o juma de ora era treaba rezolvata, mergea in draci fara probleme, de imi venea sa le ridic statuie.

            Mergi cu incredere, "e baieti de comitet"

            Comment


            • #7
              Traveler, daca as fi stiut mai demult de Doktor nu mai stateam pe ganduri. Sunt deja la al doilea mecanic, omul pare mai in tema dar ma sperie cu preturile la piese.

              Comment


              • #8
                Preturile sunt de speriat ...uneori, daca nu stii unde sa cauti.
                Eu am avut masina la doua ateliere pana sa o fac, se apucau unii , nu mai terminau si ma trimiteau la altii, care mai de care mai specialisti.
                Am refacut motorul, ca scotea gaze de carter si la final o fisa era crapata, iar masina mergea in suturi, se balbaia.

                Rumanii ma trimiteau sa cumpar clapeta de acceleratie, sa schimb calculatorul, tot felul de aberatii...pana am ajuns la Dok si Poppey, totul era de la un drac de fisa, o banalitate pe care n-a observat-o nici un mare meserias de prin zona, si nu ma duceam la oricine.

                Bafta!

                Comment


                • #9
                  mertedes benz..

                  De acord cu traveller si cu dok : vacuum,warm up regulator,cutie cu transistoare,pressure damper,bujii ,fise ...capac delco...
                  e ca si rezolvata ...Fanel e ...tatic...si mai ales "finut"

                  steen

                  Comment


                  • #10
                    Pacientul a fost vazut de Dok. Dupa sarbatori incepe reanimarea.
                    Multumiri anticipate, Dok!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF