Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Plecare din rampa cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plecare din rampa cutie automata

    Salutare .

    Am um a190 1.9 cutie automata. Astazi am oprit in rampa si spre surpriderea mea masina nu a mai vrut sa plece de pe loc se tura trepida putin dar ni urca nu cobora. Am dat putin in spate apoi a urcat panta. Fiind nou posesor de hidramata va cer sfatul cum ar trebuii facuta plecarea din panta. Multumesc anticipat.

  • #2
    Din ce an este masina? Probabil ai asistenta la plecare in rampa si o fi facut ceva nazuri.
    In mod normal daca stai la semafor in rampa (sau orizontal) stai in D cu piciorul pe frana. Cand vrei sa pleci, muti piciorul pe acceleratie si pleci. In functie de cat de pronuntata este rampa masina va pleca la relanti sau va sta in loc.
    Daca esti oprit pe un plan orizontal va pleca usor la relanti in treapta intai.
    Deci fie e ceva asistenta la plecare care face nazuri fie mici probleme la cutie.
    Este recomandat sa verifici uleiul la un mecanic de incredere. Daca zici ca trepida ori ceva nu se intampla bine in convertizor ori in corpul de valve. Nu-s expert in cutii automate dar tind sa cred ca nivelul uleiului nu e tocmai ok si fiind in rampa "s-a speriat" .
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Salutare !

      Am mai scris si pe un alt forum iar baietii de acolo mi-au spus ca a fost greseala mea pt ca nu am accelerat masina peste 1800 turatii deoarece rampa era destul de abrupta :-) !

      Masina este din 2000 si are ASR.

      Iti las si link sa vezi ce au scris pe acel forum ! https://forum.softpedia.com/topic/10...utie-automata/

      Voi ce parere aveti despre ce au spus ei ??
      Last edited by velicucristian; 04-20-2017, 17:28 PM.

      Comment


      • #4
        Eu raman la cele spuse in ideea ca nu avea de ce sa trepideze si sa nu urce.
        Logic ca in functie de cat e rampa de pronuntata, trebuie apasata mai tare pedala dar asta nu inseamna ca se tureaza la 2000 de ture...doar e in sarcina.
        Cutie este automata sau semiautomata?
        Ce vreau sa spun este ca nu e ca si la manuala unde poti patina ambreiajul urcand turatia motorului si apoi dand drumul la ambreiaj in functie de necesitate.
        Mentionez ca nu am citit ce s-a scris dincolo.
        Poate ne ajuta colegii posesori de A.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Daca nu ma insel, el are o cutie CVT. Deci fara convertor de cuplu. Pe A-Klasse nu cred ca a fost pus altceva in afara de CVT. E normal sa iti plece in spate putin cand esti in rampa. Schimba uleiul si scapi de trepidatii.

          Comment


          • #6
            Hai sa lamurim situatia poate se mai lovesc si altii de aceasta problema.

            Schimbat filtru + ulei ( pe originale ) vreo 600 RON si nici o diferenta. Masina fiind adusa de o firma ( parc auto ) avea garantie cutie motor si am dus-o la ei sa o repara. Diagnosticul a fost bloc de valve defect reparatia ii costa aproximativ 700-800 Euro si mi-au propus sa iau alta masina de la ei pentru ca nu gaseau blocul de valve. Din cate am vazut masina au vandut-o dar nu stiu daca tot defecta sau reparata .. Diagnosticul a fost pus de un tehnician de la MB deoarece ei nu ii dadeau de cap si au apelat la specialisti .

            Din discutiile mele cu acel tehnicia mi-a comunicat ca acel bloc de valve a crapat deoarece racirea uleiului nu a fost facuta corect si s-a supraincins cutia. ( a gasit in erori ca ventilatorul din fata de la radiatoare nu a plecat in mai multe randuri si ca in spatele radiatorului de apa se afla si radiatorul cutiei de viteze care raceste uleiul ). Cam atat despre aceasta cutie ce s-a intamplat cu ea mai departe... nu mai stiu

            In rest imi pare rau si acum de acea masina care ma cucerit din toate punctele de vedere si mai ales functia Kick OFF care era bestiala :-)

            Bafta tuturor.

            Comment


            • #7
              Cred ca e vorba de kick-down .
              Cum spuneam în prima postare comportamentul era clar anormal și puteau fi probleme de la corpul de valve. Ce mașina ai luat în schimb? Înțeleg ca e manuala cutia?
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF