Buna seara,
Am observat in filmulete pe youtube ca, la apasarea pedalei de ambreiaj, acul turometrului coboara mai repede in comparatie cu acul de la masina mea. Eu am motor 1699cmc, cutie de viteze manuala. Nu stiu ce motoare aveau cele din filmulete, poate erau diesel. Pe forumuri straine am gasit ceva legat de problema asta...faptul ca ar putea fi defecta valva de purjare sau switch-ul de la pedala ambreiajului nu comunica cu ECU. Stiu, trebuie pus tester-ul STAR dar nu am...ca sa nu mai spun ca la service MB mi-au spus ca nu se poate vedea status-ul switch-ului de la pedala de ambreiaj. La masina mea, cand apas pedala de ambreiaj acul turometrului nu coboara mai repede decat in situatia in care sunt pe loc, turez motorul si iau piciorul de pe acceleratie. Daca e cineva mai priceput, il rog sa posteze o parere. Multumesc.
Am observat in filmulete pe youtube ca, la apasarea pedalei de ambreiaj, acul turometrului coboara mai repede in comparatie cu acul de la masina mea. Eu am motor 1699cmc, cutie de viteze manuala. Nu stiu ce motoare aveau cele din filmulete, poate erau diesel. Pe forumuri straine am gasit ceva legat de problema asta...faptul ca ar putea fi defecta valva de purjare sau switch-ul de la pedala ambreiajului nu comunica cu ECU. Stiu, trebuie pus tester-ul STAR dar nu am...ca sa nu mai spun ca la service MB mi-au spus ca nu se poate vedea status-ul switch-ului de la pedala de ambreiaj. La masina mea, cand apas pedala de ambreiaj acul turometrului nu coboara mai repede decat in situatia in care sunt pe loc, turez motorul si iau piciorul de pe acceleratie. Daca e cineva mai priceput, il rog sa posteze o parere. Multumesc.
Comment