Salutare,
Aveti ceva informatii despre intinzatorul de lant de pe v6, in variantele de 2.6, 2.8, 3.2L?
E aceeasi piesa la toate, din ceea ce vad.
MA intereseaza cat mai multe despre el:
- mod operare - arc sau presiune ulei? (are niste gauri in el, nu stiu daca sunt pt ulei sau nu)
- are cremaliera/clicket cu sens?
- daca vreau sa il remontez, trebuie resetat?
- merge aftermarket sau e musai original? Cat e pretul la un original?
- l-a schimbat careva de nevoie? sau doar preventiv?
MAnopera am vazut si eu ca e tare simpla, se desurubeaza cel vechi si se pune altul nou.
De ce intreb e ca vreau ca anul asta daca apuc, sau anul viitor sa schimb lantul si probabil intinzatorul.
Am o mic zgomot la relanti care vreau sa il elimin.
Presupun ca e lantul alungit. Zgomotul dispare cum turez motorul, fie si cu doar 100 ture!
Ar merge sa incep cu intinzatorul, si daca tot asa face sa schimb lantul.
In cazul asta, pot refolosi intinzatorul vechi?
Aveti ceva informatii despre intinzatorul de lant de pe v6, in variantele de 2.6, 2.8, 3.2L?
E aceeasi piesa la toate, din ceea ce vad.
MA intereseaza cat mai multe despre el:
- mod operare - arc sau presiune ulei? (are niste gauri in el, nu stiu daca sunt pt ulei sau nu)
- are cremaliera/clicket cu sens?
- daca vreau sa il remontez, trebuie resetat?
- merge aftermarket sau e musai original? Cat e pretul la un original?
- l-a schimbat careva de nevoie? sau doar preventiv?
MAnopera am vazut si eu ca e tare simpla, se desurubeaza cel vechi si se pune altul nou.

De ce intreb e ca vreau ca anul asta daca apuc, sau anul viitor sa schimb lantul si probabil intinzatorul.
Am o mic zgomot la relanti care vreau sa il elimin.
Presupun ca e lantul alungit. Zgomotul dispare cum turez motorul, fie si cu doar 100 ture!
Ar merge sa incep cu intinzatorul, si daca tot asa face sa schimb lantul.
In cazul asta, pot refolosi intinzatorul vechi?
