Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

GLA 250 - Intrebare legata de consum

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GLA 250 - Intrebare legata de consum

    Salut,

    Am un GLA 250 cumparat recent de la MB din Munchen, masina find din 2014 cu 58000km in bord. Cei de acolo m-au asigurat ca masina a fost testata, au schimbat toate consumabilele si mi-au oferit o extra garantie de 2 ani.

    In prima jumatate de luna de condus nu am dat nici o importanta consumului dar am remarcat ca masina e cam insetata. Cosumul raportat in bord era tot timpul undeva intre 18% si 20% - considerand motorul de 2l plus traficul infernal am ignorat situatia o perioada.

    Citind peste tot review-uri despre cat de econom e acest motor de 2l, am decis sa ii fac niste verificari. In service nu au gasit nici o eroare. I s-a facut un update soft motor+cutie, care insa nu a rezolvat nimic si fiind o problema noua pentru ei, a ramas sa intrebe mai departe.

    Am incercat diferite situatii: modul sport, modul manual, modul eco, condus sportiv, condus econom - consumul s-a schimbat doar cu 1-2L/100.

    Mentionez ca toate testele au fost facut in oras. Nu am avut inca timp sa scot masina la un drum mai lung in afara sa vad cum se comporta.

    S-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare? Sfaturi?

  • #2
    Buna seara !



    Un benzinar de doi litri cu turbo este economic doar daca nu-l pornesti. Iar consumul unui motor nu este o "problema", ci o consecinta a alegerii acestei motorizari.


    Consumul intermediat de calculatoarele masinii este doar o idee despre aceasta valoare, cel real poate fi diferit. Iar cel real se face de la plin la plin de mai multe ori, astfel incat sa treci prin toate conditiile de trafic de mai multe ori, media mediilor obtinute astfel fiind mai precisa decat una singura.


    Iar marimea obtinuta este litri la suta de kilometri, si nu "am alimentat de doua milioane si am mers trei sute de kilometri", cum practica unii cu mintea odihnita...





    Dragos

    Comment


    • #3
      I-mi permit sa mai adaug un comentariu. In general iarna se consuma mai mult carburant. Din cate stiu in oras se consuma enorma fata de un drum intins, mai ales la o cutie automata. Daca este benzinar si folosesti masina zilnic, i-ti recomand o instalatie GPL.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Motorul benzinar turbo de pe GLA foloseste tehnologia " stratified charge mode".

        Cumva, reuseste un cuplu destul de mare si la turatie mica ( 1200rpm), prin injectarea benzinei cand pistonul este deja in compresie ( adica masina merge Diesel pe benzina..).

        De multe ori, pana se gaseste varianta optima, pt oras se recomanda o setare mai agresiva si mentinerea unei cerinte limitate ( apasare pe acc).

        Daca cerinta depaseste cuplul rezultat din mersul "diesel", atunci managementul schimba stilul ( da benzina si cand pistonul este sus si cand e jos si daca se cere in continuare ajunge in regimul normal Otto cand da benzina normal - still imbatabil pt turatii mari care nu se pot obtine cu nici un diesel ordinar, gas, etc).
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Originally posted by withinvision View Post
          Salut,

          Am un GLA 250 cumparat recent de la MB din Munchen, masina find din 2014 cu 58000km in bord. Cei de acolo m-au asigurat ca masina a fost testata, au schimbat toate consumabilele si mi-au oferit o extra garantie de 2 ani.

          In prima jumatate de luna de condus nu am dat nici o importanta consumului dar am remarcat ca masina e cam insetata. Cosumul raportat in bord era tot timpul undeva intre 18% si 20% - considerand motorul de 2l plus traficul infernal am ignorat situatia o perioada.

          Citind peste tot review-uri despre cat de econom e acest motor de 2l, am decis sa ii fac niste verificari. In service nu au gasit nici o eroare. I s-a facut un update soft motor+cutie, care insa nu a rezolvat nimic si fiind o problema noua pentru ei, a ramas sa intrebe mai departe.

          Am incercat diferite situatii: modul sport, modul manual, modul eco, condus sportiv, condus econom - consumul s-a schimbat doar cu 1-2L/100.

          Mentionez ca toate testele au fost facut in oras. Nu am avut inca timp sa scot masina la un drum mai lung in afara sa vad cum se comporta.

          S-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare? Sfaturi?
          Ce diametru au jantele de pe masina ?

          Comment


          • #6
            In primul rand multumesc tuturor pentru raspunsuri!

            @b97dmt Echiparea de iarna e pe jante de 17 cea de vara pe 19.

            Update: Am remarcat o imbunatatire a consumului in zilele in care temperatura ext e peste 0 grade.

            Probabil ca imi fac probleme degeaba si cea mai sanatoasa solutie e sa ignor complet consumul afisat in bord mai ales ca acesta nu a fost niciodata printre factorii care au contribuit la alegerea masinii.

            Mi se pare foarte interesant faptul ca in oferta celor de la MB din Munchen este trecut un consum de 5.6l/100 ext si 8.3l/100 in oras - stiu, in conditii ideale, dar totusi ...

            Inca o data multumesc tuturor pentru timpul acordat.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF