Am un S400 hybrid 2009, 3500+500
Inainte de al cumpara m-am interesat de fiabilitatea motorului electric si al bateriei de inalta tensiune.Nu am gasit mare lucru....
Acum 1 luna am avut o rechemare la service pt resoftare.
Le-am dus masina (Autoclass-Pipera), si dupa aproximativ 10 zile am fost chemat sa o iau.
Dupa resoftare am pe bord un martor galben aprins (motor)
In timpul resoftarii am fost contactat telefonic pt a mi se aduce la cunostiinta ca bateria de inalta tensiune se prezuma a fi defecta (damage cost = 12.000 euro), dupa ce am facut poze bateriei si am anuntat ca voi reclama la reprezentanta din Germania lucrurile sau mai linistit si "s-a descoperit ca" am defect DC/DC converter (converterul respectiv asigura o tensiune de lucru pt motorului electric pt functia START/STOP), la inrebarea cine suporta mi s-a spus ca eu sunt acela pt ca masina nu mai este in garantie...(damage costs =2.500 euro
) Am cautat pe net converterul respectiv sau similar , rezultat=20$ maxim, hmm cale lunga pina la 2500 euro....
Cind am intrebat de ce aceasta diferenta semnificativa ? mi s-a spus ca la montaj assignarea tuturor pieselor se face numai in service autorizat, deci concluzie :
-Tot ce se economiseste pe consum (aproximativ -25%) se va plati in viitor cu virf si indesat in cazul unei eventuale defectiuni a sistemului electric !!! sfatul meu dupa aceasta experienta este FERITI-VA DE HYBRID .
STAY AWAY AND NEVER EVER BUY HYBRID -
Componentele respective sunt extrem de scumpe si nu sunt garantate.
Dupa experienta avuta la Auto Class nu mai cred in reprezentantele din Romania.
BTW Imi poate recomanda cineva un electrician auto fff bun ? pt Hybrid ?
Inainte de al cumpara m-am interesat de fiabilitatea motorului electric si al bateriei de inalta tensiune.Nu am gasit mare lucru....
Acum 1 luna am avut o rechemare la service pt resoftare.
Le-am dus masina (Autoclass-Pipera), si dupa aproximativ 10 zile am fost chemat sa o iau.
Dupa resoftare am pe bord un martor galben aprins (motor)
In timpul resoftarii am fost contactat telefonic pt a mi se aduce la cunostiinta ca bateria de inalta tensiune se prezuma a fi defecta (damage cost = 12.000 euro), dupa ce am facut poze bateriei si am anuntat ca voi reclama la reprezentanta din Germania lucrurile sau mai linistit si "s-a descoperit ca" am defect DC/DC converter (converterul respectiv asigura o tensiune de lucru pt motorului electric pt functia START/STOP), la inrebarea cine suporta mi s-a spus ca eu sunt acela pt ca masina nu mai este in garantie...(damage costs =2.500 euro

Cind am intrebat de ce aceasta diferenta semnificativa ? mi s-a spus ca la montaj assignarea tuturor pieselor se face numai in service autorizat, deci concluzie :
-Tot ce se economiseste pe consum (aproximativ -25%) se va plati in viitor cu virf si indesat in cazul unei eventuale defectiuni a sistemului electric !!! sfatul meu dupa aceasta experienta este FERITI-VA DE HYBRID .
STAY AWAY AND NEVER EVER BUY HYBRID -
Componentele respective sunt extrem de scumpe si nu sunt garantate.
Dupa experienta avuta la Auto Class nu mai cred in reprezentantele din Romania.

BTW Imi poate recomanda cineva un electrician auto fff bun ? pt Hybrid ?
Comment