ZIua buna, am un CL203 din 2002, motorul 1998, si in ultima vreme am tot felul de probleme cu el. Prima ar fi..ca dupa orice tester si resetare, martorul motor este in permanenta aprins in bord.
Alta ar fi ca atunci cand bag cheia in contact, nu o "recunoaste" de fiecare data..si trebuie sa incerc de cateva ori pana cand o ia, si apoi..iar e o problema ca nu e sigur daca porneste ( cred ca nu face o legatura undeva cu pompa de benzina- pentru ca atunci cand porneste, se aude un sunet discret).
Si ultima ciudatenie, am utiat sa mentionez ca e automata, daca pleci de pe loc, are o intarziere in acceleratie, apas pedala mai tare si dupa are un zvac.
Cineva mi-a zis ca ar trebui sa merg mai agresiv cu ea..dar nu vad sa fie asta o treaba.
Cineva poate sa ma lamureasca de ce se petrec aceste chestii?
Mersi
Alta ar fi ca atunci cand bag cheia in contact, nu o "recunoaste" de fiecare data..si trebuie sa incerc de cateva ori pana cand o ia, si apoi..iar e o problema ca nu e sigur daca porneste ( cred ca nu face o legatura undeva cu pompa de benzina- pentru ca atunci cand porneste, se aude un sunet discret).
Si ultima ciudatenie, am utiat sa mentionez ca e automata, daca pleci de pe loc, are o intarziere in acceleratie, apas pedala mai tare si dupa are un zvac.
Cineva mi-a zis ca ar trebui sa merg mai agresiv cu ea..dar nu vad sa fie asta o treaba.
Cineva poate sa ma lamureasca de ce se petrec aceste chestii?
Mersi
Comment