Va salut! DE cateva luni ma chinui sa aduc un 2.3 k jetron la punct si nu reusesc chiar nu exista nimeni sa i stie tainele?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
K jetron probleme
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Salutare! La punct ce?...Aprinderea, injectia, vacuumuri...?
StimaBruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
-
Originally posted by W124 Black View PostVa salut! DE cateva luni ma chinui sa aduc un 2.3 k jetron la punct si nu reusesc chiar nu exista nimeni sa i stie tainele?
Nik-name-ul tau ne duce cu ideea ca ai in propietate un W124 ? . Daca asa este , esti sigur ca pe masina ai K Jetronic si nu Ke Jetronic ? .
Oricum , ambele injectii sau discutat aici :
Asteptam precizari asupra tipului de injectie si motivul sau motivele care te-au indemnat sa incerci reglajul respectiv .
Comment
-
Originally posted by nstoe View PostSalutare ! .
Nik-name-ul tau ne duce cu ideea ca ai in propietate un W124 ? . Daca asa este , esti sigur ca pe masina ai K Jetronic si nu Ke Jetronic ? .
Oricum , ambele injectii sau discutat aici :
Asteptam precizari asupra tipului de injectie si motivul sau motivele care te-au indemnat sa incerci reglajul respectiv .
Comment
-
Originally posted by mer_se280 View PostSalutare! La punct ce?...Aprinderea, injectia, vacuumuri...?
Stima
Comment
-
Originally posted by W124 Black View Postcare este diferenta intre ele si cum as putea sa identific?
Ke Jetronic este asemnatoare dar asistata electronic .
Daca ai W124 din 1992 sigur ai o injectie Ke Jetronic . K Jetronic s-a montat pe W123 pana in Ianuarie 1986 .
Ps : poti inchide aici , vad ca ai descoperit topic-ul care te intereseaza .
Pss : nu inteleg treaba cu telefoanele . Pune intrebari pe forum daca tot ai deschi un topic . Mai invatam si noi una alta .
Comment
-
Originally posted by W124 Black View Postda mi si mie numarul tau de telefon si iti povestesc mai multe
Colegul Nstoe are dreptate...pune linistit intrebari si o sa incercam sa raspundem la fiecare in parte.Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Originally posted by mer_se280 View PostNumarul meu il gasesti la semnatura mea!
Colegul Nstoe are dreptate...pune linistit intrebari si o sa incercam sa raspundem la fiecare in parte.
- Likes 1
Comment
-
Cu pompa veche pornea usor?...se poate masura cu un barometru, care se leaga pe tur si sa vezi ce valori indica. Presiunea ar trebui sa fie intre 5,5-6 bari.
Cuma adica "motorul se aude bine in fata dar la spate se aude ca un tractoras"...ce legatura are sunetul cu injectia?...poate ai ceva probleme cu sistemul de evacuare...
Posibil ca sa fie problema cu partea electrica. Pe clapeta de la aer exista un potentiometru, care ar putea fi o problema (mai exact, nu citeste exact valorile). Odata am ajutat un coleg la un W124 cu sistem KE-Jetronic...cand am desfacut acel potentiometru am constatat ca piciorusele de la potentiometru nu au facut contact pe "cablaj", care a dus la nefunctionarea corecta a motorului.
P.S. Dupa ce pornesti motorul, dute si pune mana teava de la evacuare sa vezi ce miros are fumul..."mai mult ca sigur ii da benzina prea multa" atunci sigur se va simti benzina nearsa.Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Existand posibilitatea ca cineva sa sesizeze un anumit grad de ironie in postul tau , dezvolt putin diferenta dintre K Jetronic si Ke Jetronic .
Daca la K Jetronic , "un sistem de parghii mecanice dirijeaza combustibilul la injectoare in functie de aerul inregistrat" , vezi :http://newpartsauto.wordpress.com/20...ie-k-jetronic/ , la sistemul Ke Jetronic toate corectiile de amestec aer - benzina se fac electronic . Mai bine zis sunt controlate de ECU prin regulatorul diferential de presiune .
In rest , net-ul este plin de informatii despre sistemele de injectii de combustibil la motoarele MAS .
Comment
-
Hai ca mai completez si eu:
K-Jetronic: parghiile respective folosesc la masurarea debitului de aer si, in functie de acesta, sa regleze debitul de benzina, benzina fiind distribuita la injectoarele de pe fiecare cilindru. Ce este foarte important de stiut ca la acest sistem de alimentare injectia de benzina este continua, variaza doar debitul. De aici vine si K, in germana Kontinuierlich=continuu. Si la acest model se fac corectii in functie de temperatura motorului si sarcina (vacuumul din admisie) aceste corectii sunt realizate prin modificarea presiunii in capul pistonasului regulator de debit din distribuitor (se modifica forta de revenire a clapetei masuratorului de aer).
KE-Jetronic: Sunt mai multe variante (implicit si imbunatatiri, KE , KE III...) Pastreaza caracteristicile principale ale K-Jetronic, adica masurarea debitului de aer si dozarea benzinei, in principiu este acelasi sistem mecanic. Diferenta sunt corectiile : s-a renuntat la vechiul regulator cu bimetal si vacuum care modifica presiunea in capul pistonasului (cum am spus mai sus) si se foloseste un sistem mai complex de urmarie a mai multor parametri motor (temperatura, sarcina, debitul de aer, pozitia acceleratiei, turatie...), parametri analizati de calculatorul motorului care apoi ajusteaza amestecul prin modificarea presiunii in camera inferioara a distribuitorului de benzina. Aceasta modificare o face cu un actuator electromecanic comandat in curent (nu tensiune). Acesta poate chiar opri complet injectia de benzina in deceleratii (cut-off)...
W124 s-au facut din '85 pana prin '95-'96 si toate variantele cu injectie mecanica au fost KE (probabil trecand prin imbunatatirile care le-a suferit sistemul pe parcurs), din '93 au fost echipate cu injectii electronice.
W123 berlina s-a construit pana in 1984, iar T-ul pana in 1986(unele modele).MB 380SE 2.6
Comment
Comment