Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

K jetron probleme

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K jetron probleme

    Va salut! DE cateva luni ma chinui sa aduc un 2.3 k jetron la punct si nu reusesc chiar nu exista nimeni sa i stie tainele?

  • #2
    Salutare! La punct ce?...Aprinderea, injectia, vacuumuri...?





    Stima
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Originally posted by W124 Black View Post
      Va salut! DE cateva luni ma chinui sa aduc un 2.3 k jetron la punct si nu reusesc chiar nu exista nimeni sa i stie tainele?
      Salutare ! .

      Nik-name-ul tau ne duce cu ideea ca ai in propietate un W124 ? . Daca asa este , esti sigur ca pe masina ai K Jetronic si nu Ke Jetronic ? .

      Oricum , ambele injectii sau discutat aici :





      Asteptam precizari asupra tipului de injectie si motivul sau motivele care te-au indemnat sa incerci reglajul respectiv .

      Comment


      • #4
        Originally posted by mer_se280 View Post
        Salutare! La punct ce?...Aprinderea, injectia, vacuumuri...?





        Stima
        da mi si mie numarul tau de telefon si iti povestesc mai multe

        Comment


        • #5
          Originally posted by nstoe View Post
          Salutare ! .

          Nik-name-ul tau ne duce cu ideea ca ai in propietate un W124 ? . Daca asa este , esti sigur ca pe masina ai K Jetronic si nu Ke Jetronic ? .

          Oricum , ambele injectii sau discutat aici :





          Asteptam precizari asupra tipului de injectie si motivul sau motivele care te-au indemnat sa incerci reglajul respectiv .
          Este din 1992 posibil sa fie ke jetronic

          Comment


          • #6
            Originally posted by W124 Black View Post
            Este din 1992 posibil sa fie ke jetronic
            care este diferenta intre ele si cum as putea sa identific?

            Comment


            • #7
              Originally posted by mer_se280 View Post
              Salutare! La punct ce?...Aprinderea, injectia, vacuumuri...?





              Stima
              i am schimbat bujiile fisele ...curatat injectoarele...consuma vreo 16-18...da gaze nearse...ramane accelerata cand o scot pe liber si ii ia vreo 2 min sa si revina la o turatie mai mica...are mai multe ..

              Comment


              • #8
                Originally posted by W124 Black View Post
                care este diferenta intre ele si cum as putea sa identific?
                K Jetronic este o injectie simpla , mecanica .

                Ke Jetronic este asemnatoare dar asistata electronic .

                Daca ai W124 din 1992 sigur ai o injectie Ke Jetronic . K Jetronic s-a montat pe W123 pana in Ianuarie 1986 .

                Ps : poti inchide aici , vad ca ai descoperit topic-ul care te intereseaza .

                Pss : nu inteleg treaba cu telefoanele . Pune intrebari pe forum daca tot ai deschi un topic . Mai invatam si noi una alta .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by W124 Black View Post
                  da mi si mie numarul tau de telefon si iti povestesc mai multe
                  Numarul meu il gasesti la semnatura mea!



                  Colegul Nstoe are dreptate...pune linistit intrebari si o sa incercam sa raspundem la fiecare in parte.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    Numarul meu il gasesti la semnatura mea!



                    Colegul Nstoe are dreptate...pune linistit intrebari si o sa incercam sa raspundem la fiecare in parte.
                    Acum vreo 2 luni am gasit la un centru de dezmembrari un motor complet ca al meu 2300 benzina si i-am luat regulatorul de relanti si l-am pus la mine. M-am gandit ca asta ar fii o cauza pentru care motorul nu-si tine relantiul.Am mai auzit ca ar mai fii niste senzori de aer la care ar trebui sa ma uit chiar nu stiu ce poate sa aiba masina.Pompa de benzina ar putea avea vreo cauza? Cand am luat masina pompa de benzina bazaia foarte tare cand era sub sfert de rezervor am schimbat o ce-i drept nu cu una noua dar numai bazaie.Acum porneste la sfert motorul se aude bine in fata dar la spate se aude ca un tractoras mai mult ca sigur ii da benzina prea multa.M-am mai gandit sa nu fie ceva de ordin electric nu stiu mai astept parerile voastre. Va salut!

                    Comment


                    • #11
                      Cu pompa veche pornea usor?...se poate masura cu un barometru, care se leaga pe tur si sa vezi ce valori indica. Presiunea ar trebui sa fie intre 5,5-6 bari.


                      Cuma adica "motorul se aude bine in fata dar la spate se aude ca un tractoras"...ce legatura are sunetul cu injectia?...poate ai ceva probleme cu sistemul de evacuare...


                      Posibil ca sa fie problema cu partea electrica. Pe clapeta de la aer exista un potentiometru, care ar putea fi o problema (mai exact, nu citeste exact valorile). Odata am ajutat un coleg la un W124 cu sistem KE-Jetronic...cand am desfacut acel potentiometru am constatat ca piciorusele de la potentiometru nu au facut contact pe "cablaj", care a dus la nefunctionarea corecta a motorului.


                      P.S. Dupa ce pornesti motorul, dute si pune mana teava de la evacuare sa vezi ce miros are fumul..."mai mult ca sigur ii da benzina prea multa" atunci sigur se va simti benzina nearsa.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nstoe View Post
                        K Jetronic este o injectie simpla , mecanica .

                        Ke Jetronic este asemnatoare dar asistata electronic .

                        ...... .
                        Foarte tare explicatia....
                        MB 380SE 2.6

                        Comment


                        • #13
                          Existand posibilitatea ca cineva sa sesizeze un anumit grad de ironie in postul tau , dezvolt putin diferenta dintre K Jetronic si Ke Jetronic .

                          Daca la K Jetronic , "un sistem de parghii mecanice dirijeaza combustibilul la injectoare in functie de aerul inregistrat" , vezi :http://newpartsauto.wordpress.com/20...ie-k-jetronic/ , la sistemul Ke Jetronic toate corectiile de amestec aer - benzina se fac electronic . Mai bine zis sunt controlate de ECU prin regulatorul diferential de presiune .

                          In rest , net-ul este plin de informatii despre sistemele de injectii de combustibil la motoarele MAS .

                          Comment


                          • #14
                            Hai ca mai completez si eu:
                            K-Jetronic: parghiile respective folosesc la masurarea debitului de aer si, in functie de acesta, sa regleze debitul de benzina, benzina fiind distribuita la injectoarele de pe fiecare cilindru. Ce este foarte important de stiut ca la acest sistem de alimentare injectia de benzina este continua, variaza doar debitul. De aici vine si K, in germana Kontinuierlich=continuu. Si la acest model se fac corectii in functie de temperatura motorului si sarcina (vacuumul din admisie) aceste corectii sunt realizate prin modificarea presiunii in capul pistonasului regulator de debit din distribuitor (se modifica forta de revenire a clapetei masuratorului de aer).
                            KE-Jetronic: Sunt mai multe variante (implicit si imbunatatiri, KE , KE III...) Pastreaza caracteristicile principale ale K-Jetronic, adica masurarea debitului de aer si dozarea benzinei, in principiu este acelasi sistem mecanic. Diferenta sunt corectiile : s-a renuntat la vechiul regulator cu bimetal si vacuum care modifica presiunea in capul pistonasului (cum am spus mai sus) si se foloseste un sistem mai complex de urmarie a mai multor parametri motor (temperatura, sarcina, debitul de aer, pozitia acceleratiei, turatie...), parametri analizati de calculatorul motorului care apoi ajusteaza amestecul prin modificarea presiunii in camera inferioara a distribuitorului de benzina. Aceasta modificare o face cu un actuator electromecanic comandat in curent (nu tensiune). Acesta poate chiar opri complet injectia de benzina in deceleratii (cut-off)...

                            W124 s-au facut din '85 pana prin '95-'96 si toate variantele cu injectie mecanica au fost KE (probabil trecand prin imbunatatirile care le-a suferit sistemul pe parcurs), din '93 au fost echipate cu injectii electronice.

                            W123 berlina s-a construit pana in 1984, iar T-ul pana in 1986(unele modele).
                            MB 380SE 2.6

                            Comment


                            • #15
                              Off topic

                              W123 - 1985 - 59 909 buc .
                              W123 - 1986 - Ianuarie 1986 - 63 buc .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF