Buna seara,detin de 3 saptamani un slk 200 r170,nu stiu mai nimic despre mercedes mai ales benzina...problema este,defapt astazi am patit ceva ciudat,am pornit dimineata fara nici o problema am circulat cam 50 km 25 pe autostrada 25 oras,in oras am circulat mai agresiv putin...am cutie automata si am mers pe manual si am schimbat destul de sus treptele,problema a aparut cand am oprit motorul pentru 5 minute si am vrut sa l repornesc ..nu mai pornea defapt a pornit dar se oprea nu ramanea la relanti...apa era putin peste 80 (nu stiu daca acolo trebuie sa stea ,pe autostrada nu se ridica peste 80) am dat din nou la cheie concomitent cu apasarea pedalei de acceleratie si a pornit,am mers pana la primul semafor si dupa ce am oprit pe loc eram in drive cu piciorul pe frana relantiul a inceput sa oscileze si sa oprit..la fel aceiasi pornire cu cateva spirituri ..am tras intr o parcare am oprit motorul si am asteptat ,cand apa a revenit la 80 a pornit fara sprituri ,cu toate ca relantiul oscila si mi se pare destul de mic(cam 700 ).
Intrebarea mea este,cum pot regla relantiul si daca nivelu temperaturi lichidului de racire este normal sa stea la 80 sau intre 80 si urmatoarea linie care cred ca este de 100 .
Ps.la reprezentanta singura problema gasita acum o saptamna a fost debimetrul ,pe care l am si schimbat.
Multumesc anticipat pentru orice raspuns
Intrebarea mea este,cum pot regla relantiul si daca nivelu temperaturi lichidului de racire este normal sa stea la 80 sau intre 80 si urmatoarea linie care cred ca este de 100 .
Ps.la reprezentanta singura problema gasita acum o saptamna a fost debimetrul ,pe care l am si schimbat.
Multumesc anticipat pentru orice raspuns
Comment