Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cine se "baga" la refacera cablajului la o Clapeta de acceleratie pentru M111

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by marele_alb View Post
    Nu m-ar ajuta la nimic, pentru ca scurtul intre fire se continua si in mufa si in corpul clapeta, deci ..
    Multumesc de sfat , oricum

    Momentan clapeta este la un nenea care incearca sa o faca, vedem daca reuseste.

    Daca tot am intrat in discutie, va mai intreb ceva,

    Se poate proba motorasul clapetei cu tensiune (12V) direct pe contactele de alimentare, sa vedem daca e ok si isi face treaba ?

    Cum se poate verifica intreaga clapeta (mecanic) fara sa fie pusa pe motor si fara diagnoza ? sa vedem daca functioneaza (asta dupa ce se refac firele)

    Si inca ceva legat de relantiul automat ,
    Acest relantiu tine 100% de clapeta ? doar clapeta comanda acest relantiu ?
    Intreb asta deoarece la pornirea cu motorul rece (dimineata sau dupa o perioada mai lunga de peste zi) motorul nu sta pornit la relantiu deloc, doar daca il tin accelerat aprox 1 minut, dupa acea e ok.
    Relantiul automat nu isi mai face treba, nu mai tine motorul turat la 1100 rot/min cum era normal.

    Multumesc,
    Toate cele bune !
    Porneste motorul si scoate repede in timp ce merge motorul mufa de la clapeta si vezi daca sta la relanti!Eu iti banuiesc ecu cu problema.
    Munca cu refacerea firelor la clapeta mi se pare in zadar,pentru ca la firele alea nu ajunge apa ca sa conduca si in plus sunt bagate intru cablu care le tine presate,deci nu cade izolatia de pe ele daca nu le deranjezi.Saptamana trecuta am testat 4 clapete toate cu aceeasi problema dar functionau perfect!
    Ce ecu ai cel in spate la baterie sau cel de pe aripa langa abs?
    Numai bine.
    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

    Comment


    • #17
      Originally posted by GoguL View Post
      Porneste motorul si scoate repede in timp ce merge motorul mufa de la clapeta si vezi daca sta la relanti!Eu iti banuiesc ecu cu problema.
      Munca cu refacerea firelor la clapeta mi se pare in zadar,pentru ca la firele alea nu ajunge apa ca sa conduca si in plus sunt bagate intru cablu care le tine presate,deci nu cade izolatia de pe ele daca nu le deranjezi.Saptamana trecuta am testat 4 clapete toate cu aceeasi problema dar functionau perfect!
      Ce ecu ai cel in spate la baterie sau cel de pe aripa langa abs?
      Numai bine.
      Este ECU pe aripa langa ABS , cand ajunge clapeta, voi face testul cu ea.

      Multumesc de sfat !
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF