Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Uleiuri, bujii 126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uleiuri, bujii 126

    Salut, trebuie sa-mi schimb semeringuri supape, uleiul , filtre si bujii la un 126 cu motor M117 965, 5000 benzinarul cu 231 cai, cu catalizator, asi vrea sa va cer parerea in legatura cu marcile existente la noi, cred ca uleiul trebe 10w40 semisintetic, bujii nu stiu ce sa iau, semeringurile le-am comandat pe original.Multumesc anticipat.

  • #2
    Nu sint motoare sa bagi semisintetic in ele. Mineral 15W40 (personal prefer 15w50, e acelashi lucru, dar rezista mai bine la cald...), bujii Beru, Champion sau NGK, dar d-alea adevarate, nu facaturi (d-aia n-am scris Bosch, ca sint toate facute...). Filtraraie Mann, Knecht, Hengst, gen marci consacrate.

    Comment


    • #3
      mersi Dok, oricum cred ca tii plin podu' de de-astea, si sper sa pot si eu ajuta cu putinele mele cunostinte.

      Comment


      • #4
        E plin, e plin, da insista in prostia lui sa nu se umple. Culmea e ca nici nu uit nimic...

        Comment


        • #5
          Va salut! Vin si eu cu o mica informatie! Eu am comandat bujii BERU care au costat cele cu un element 30 ron si cele cu 4 elementi 70 ron (pentru W201)
          Toate cele bune!

          Comment


          • #6
            salut !Eu am un w126 si folosesc un sintetic 10w40, e destul de bun?

            Comment


            • #7
              Generatzia asta de motoare nu au fost concepute pentru sintetice. D-aia prefer mineral. Plus ca un 10w 50 duce si presiunea mai sus.

              Comment


              • #8
                la w126-le meu (300SE) conform cartii de service la toate schimburile de ulei s-a folosit 15-W-40. Acuma nu stiu daca mineral sau sintetic, da incepand cu 1987 numai cu ulei dinasta a fost unsa.

                Comment


                • #9
                  Exact. Da eu pun 10W50, ca se comporta mai bine la cald. Indicele 50 de viscozitate e pentru cald, deci mai gros, cum ar veni.

                  Comment


                  • #10
                    Inteleg ca ar fi mai bine sa bag 10w50 mineral la urmatorul schimb de ulei.Multam!

                    Comment


                    • #11
                      La mine revizia a fost asa:
                      Ulei motor: 15W40 mineral Castrol
                      Ulei cutie: Castrol ATF DIII
                      Bujii: NGK
                      Filtre: Mann

                      Comment


                      • #12
                        asta ca n-am reusit nicium sa gasesc 15W50 mineral. Sau poate n-am stiut sa caut ... Am intrebat pe la vreo 4 magazine si nici unul nu avea dinasta ...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Orvo View Post
                          asta ca n-am reusit nicium sa gasesc 15W50 mineral. Sau poate n-am stiut sa caut ... Am intrebat pe la vreo 4 magazine si nici unul nu avea dinasta ...
                          Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu. Nu am gasit nicaieri 15w-50. Cica nu ar fi pt zona tarii noastre. Cica pt aia care-s mai la sud si unde e foarte cald.

                          Comment


                          • #14
                            Dar 15-W-50-ul asta cum se comporta iarna ?

                            Comment


                            • #15
                              Impecabil. Iar 15W50 OMV e foarte bun. Il gaseshti la orice benzinarie OMV sau Petrom. Si nu e contrafacut sigur. Numai d-asta folosesc.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF