Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pregatire test noxe ITP - benzina si aditivi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pregatire test noxe ITP - benzina si aditivi

    Zilele astea trebuie sa fac din nou testul de noxe pe masina (motor Chevrolet 3.1 V6 TBI).

    Pana acum am avut ITP-uri picate sau trecute functie de calitatea combustibilului/aditivilor din rezervor.

    Din experienta voastra cam ce benzina (OMV, Efix, MOL) si ce aditiv de benzina ar fi recomandat pentru a trece testul cu brio?

    P.S. Sistemul de aprindere/motorul este in top condition (fise, bujii, filtru aer, senzori si rotor/distributor noi).
    Aerodynamics are for people who can't build engines.
    Enzo Ferrari

  • #2
    In 2012 , toti combustibilii livrati la pompa sunt aditivati ; in afara de cei contrafacuti .

    Citesc pe forumuri , si vad ca se face mare valva de un aditiv "Techron" , ba unii chiar ofera spre vanzare aditiv brut . Multi cumpara , fara sa se documenteze .

    In link-ul de mai jos , scrie clar ca benzina are deja in compozitie aditivul respectiv , iar brut se foloseste numai daca combustibilul este de calitate inferioara .



    Ps : pacat , nu ai prea avut noroc cu topic-ul asta .

    Comment


    • #3
      Daca...
      Trebuie sa pacaliti derbedeii aia, ar mai fi ceva scheme:
      - cu trei zile inainte, puneti inainte de o mica alimentare (3-5 litri) un flacon de curatat "valve";
      - inainte de test, fortati pentru 3-5 min la maxim -5000 r/min pentru curatare tobe&alea de la sonde lambda;
      - verificati daca acel coleg bun RAR este la munca. doar cu un telefon;
      - imprumutati toate cele: trusa medicala, stingator, cric...
      - dati cu spray de vopsea peste rugina&alte alea pe deasupra;
      - imprumutati gume de tipul celor din talonul masinii, cat mai noi sa treaca testul de frane;
      - umpleti rezervorul de lichid de spalare;
      - cautati un amic cu aceeasi clasa euro.
      Or mai fi dar poate si alti colegi mai au idei.

      Comment


      • #4
        Originally posted by epurare_coco View Post
        Daca...
        Trebuie sa pacaliti derbedeii aia, ar mai fi ceva scheme:
        - cu trei zile inainte, puneti inainte de o mica alimentare (3-5 litri) un flacon de curatat "valve";
        - inainte de test, fortati pentru 3-5 min la maxim -5000 r/min pentru curatare tobe&alea de la sonde lambda;
        - verificati daca acel coleg bun RAR este la munca. doar cu un telefon;
        - imprumutati toate cele: trusa medicala, stingator, cric...
        - dati cu spray de vopsea peste rugina&alte alea pe deasupra;
        - imprumutati gume de tipul celor din talonul masinii, cat mai noi sa treaca testul de frane;
        - umpleti rezervorul de lichid de spalare;
        - cautati un amic cu aceeasi clasa euro.
        Or mai fi dar poate si alti colegi mai au idei.

        Numai la lucruri bune ii invatati pe colegii mai tineri )Eu mai am o varianta:

        Pregatiti in jur de 100 lei si vorbiti deschis cu inginerul care se ocupa de masina dvs.

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #5
          Pai...
          Daca trebuie, la lista mea de mai sus ajunge 100. La mai multe, mai mult.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mircea600sel View Post
            Numai la lucruri bune ii invatati pe colegii mai tineri )Eu mai am o varianta:

            Pregatiti in jur de 100 lei si vorbiti deschis cu inginerul care se ocupa de masina dvs.
            Doar daca vrei sa scapi.
            Important este ca aceste teste periodice, daca vrei, poti sa afli cum stai si sa le repari cat mai rapid.
            Astazi am "trecut" si eu pe acolo cu bunicuta mea (maine era OUT).
            La acelasi "punct" de lucru unde merg de multe zeci de ani, cu toate cele masini de care am si grija. Baietii s-au obisnuit cu mine, eu cu ei.
            Intai m-a interesat adevarul.
            Ieri am bagat toate alea spuse mai inainte. Plus ca am redus la 1,9 At presiunile.
            Fiind frig, am lasat motorul sa merga pana sa intru la rand (cam 20min.).
            Fata de situatia de acuma 2 ani (categoria cinstit), am aflat:
            - se mentine usor joc la capetele de bara;
            - franele spate "s-au reparat";
            - noxele OK din prima;
            - se mentine functionare corecta AC, faruri (unde m-am jucat), suspensii, relanti, accelerare motor in gol si in sarcina, lungime de franare pe pista, putere reala (minus 2 cai).
            Asta inseamna ca cele 4 Dura Lube au intrat efectiv in functie.

            Comment


            • #7
              Originally posted by epurare_coco View Post
              ... lungime de franare pe pista, putere reala (minus 2 cai).
              Dar cum au determinat puterea? Au dyno?

              Comment


              • #8
                Evident, daca vor si cere expres clientul. Costa separat.

                Comment


                • #9
                  Inprumuta stingator.Daca i-ti foc ceva la masina te pisi sa-l stingi.Imprumuta cauciucuri pentru test.Tu circula cu gioarse pentru a derapa cat mai usor .In cazul in care ajungi primul la un accident si ai nevoie de trusa pentru primul ajutor fluiera a paguba.Daca ramai in pana pe soselele iluminate din tara si nu mai ai curent pentru luminile de avarie ,te dezbraci in fundul gol in locul triunghiului reflectorizat.In cazul in care faci o pana ridica nevasta masina si tu schimbi roata ,pentru ca nu ai cric.Cu asa mentalitate ne mai miram cum de mor atat de multi pe sosea.

                  Comment


                  • #10
                    Doar un idiot ar pleca cu masina fara ce trebuie.
                    Problema este ca idiotii (jmecherasii) din Romania sunt peste 50%. Daca mai adaugam putoii, bulgarasii si "capsunarii" din UE care se defuleaza cum ajung "acasa" - ca aici nu sunt expulzati sau amendati ca in lumea civilizata, avem 80%.
                    Deci intrebarea initiala era in ton cu moda de azi.

                    Comment


                    • #11
                      Bai coco tu negi ce ai spus ca ai facut ca sa treci ITP-ul.Tu nu vezi ca te minti singur de la o postare la alta?Nu mai zic ca degenerezi in altele la orice postare/problema care o au colegii pe forum.Te mai opresti?Revii si tu cu picioarele pe pamantul asta?Ai postari in care ai dreptate, dar cu parere da rau iti spun ca sunt putine si daca vrei un sfat (il accepti sau nu e problema ta), scrie si tu normal, nu in dodii ca poetii.

                      Auzi, colegu', nu e mai usor sa-l ignori pe nea Coco, decat sa-i dai sfaturi? Te deranjeaza personal asa mult de-l tot tii in obiectiv? N-ai loc de el sa scrii pe forum?
                      Last edited by cutaresku; 11-29-2012, 15:16 PM.

                      Comment


                      • #12
                        E iarna aproape, anotimpul derapajelor controlate si a celor mai putin controlate.
                        Care or fi mai periculoase? Ce eliminam: cauza sau efectul?
                        Deci, anvelope bune, si nu doar la ITP.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF