Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din pacate, da. Pentru injectie K-Jetronic nu exista GPL secventiala, am mai scris mai sus...
    MB 380SE 2.6

    Comment


    • Cum din pacate? Mi se pare genial! Eu nu stiam ca merge pe motoare cu injectie.
      O astfel de instalatie este precis mult mai usor de intretinut decat una secventiala.
      Si eu sunt de parere ca la o masina veche conteaza fiabilitatea mai mult decat performanta.

      Comment


      • Da , este genial sistemul de alimentare cu gaz cu mixer, dar are limite. Un control riguros al amestecului aer/combustibil este posibil doar cu ajutorul sistemelor de injectie. Un sistem de alimentare cu carburator/gpl cu mixer nu tine cont de multi factori, de exemplu temperatura aerului aspirat sau altitudine ( cand se modifica densitatea aerului).........cu alte cuvinte se modifica amestecul dupa....vreme.
        Nu inseamna ca un motor cu sistem de alimentare mai complicat nu este fiabil, de mai multe ori am vazut masini cu carburator oprite in drum la curatat jigloare, ce-i drept ca erau Dacii, tu ce zici de Stromberg? Nu ma pricep la carburatoare...
        MB 380SE 2.6

        Comment


        • Sunt multe de discutat ...
          GPL-ul mi se pare o solutie ieftina si fara pretentii, deci nu am nevoie de fineturi gen sa se adapteze la presiunea si temperatura aerului, s.a.m.d., plus ca o instalatie cu mixer este mai ieftina. Cine are pretentii si bani merge pe benzina.
          Referitor la daciile la care suflai in jiglere, sunt doua aspecte: daca pui un filtru de benzina, care nu exista din fabrica, nu mai ai probleme; apoi o infundare la carburatie se rezolva prin curatatul jiglerelor, in schimb daca se infunda injectoarele ...

          Comment


          • La motoarele cu carburator se adapteaza mai bine, te cred ca esti multumit. Si pe mine ma uimeste cum merge pe gaz, mai bine decat pe benzina, dar cateodata merge ca dracu', ramane turat, nu are o constanta in functionare, ca pe benzina. Se intampla destul de rar,dar...tot deranjeaza. Si nu e vorba de fineturi,mofturi.
            Last edited by ic252; 05-09-2008, 22:07 PM.
            MB 380SE 2.6

            Comment


            • A pai si la mine in continuare cade cateodata ralanti-ul. Daca scot burduful de la filtrul de aer nu mai face, dar pe benzina merge bine oricum. Deduc ca este mai sensibila instalatia de gaz ...
              Oricum, prefer oricand un motor vechi pe carburator in locul unuia vechi pe injectie.
              Oricand, cu exceptia iernii ...

              Comment


              • Eu am instalatie de la Ultragaz.

                Comment


                • Daca tot sunt asa de buni de ce nu dau si niste sfaturi pe aici...Vor doar sa vinda?...Sa ne ajute si cu mentenanta...

                  Comment


                  • super tare discutia...

                    io am avut o dacie inainte pe gaz si in 7 ani de cand avea instalatia motorul nu a dat semne de imbolnavire.....si vb despre un motor romanesc cu tehnologie veche de 40 de ani.....asa ca sigur o sa imi pun gpl pe mb-ul meu in ciuda reticentei multor posesori de mb.

                    multumesc pt lamuriri.

                    Comment


                    • Si totusi unii spun ca amestecul sarac nu e chiar benefic motoarelor.
                      Last edited by doktor4carz; 07-30-2008, 08:40 AM.

                      Comment


                      • Originally posted by codreanu View Post
                        Si totusi unii spun ca amestecul sarac nu e chiar benefic motoarelor.
                        e aiurea faza cu amestec sarac....cu ungerea se ocupa uleiul de calitate.eu sunt la al3lea mb pe gaz si se fac economii importante de bani,uleiul tine mai mult iar depunerile de calamina sunt mult mai mici fata de benzina.la 10000km uleiul e foarte curat nu sa inegrit deloc. eu am pus logas pe 6 cil 2,8 si merge impecabil de 2 ani. e important sa fi pretentios la montaj sa nu faca carpeli...in rest se intretine mai usor decat injectia de benzina(nu stiu la secventiala).am facut un calcul si in 5 ani la mine fac economie de 6000 euroi cu care fac altceva!!
                        am observat la ke-jetronic ceva probleme din cauza debitmetrului de aer mecanic(cantarul)dar se pot rezolva destul de usor.pe mb actual am debitmetru electronic.
                        Last edited by fdan17; 07-31-2008, 07:36 AM.
                        Mercedes-Benz w202, C280, 1996
                        Honda Accord 2.0MT, benzina ,2007

                        Comment


                        • Originally posted by fdan17 View Post
                          ...am observat la ke-jetronic ceva probleme din cauza debitmetrului de aer mecanic(cantarul)dar se pot rezolva destul de usor.pe mb actual am debitmetru electronic.
                          Mai povesteste te rog despre debitmetru, nu am inteles de care ai.
                          MB 380SE 2.6

                          Comment


                          • Probabil modelul nou, injectzie Siemens-VDO, d-ala cu fir cald...

                            Comment


                            • Originally posted by nic252 View Post
                              Eu am cautat un mixer ca si cel din poza,dar n-am gasit in tara.
                              acest mixer l-am avut pe 126 cu motor de 280... si nu am avut parte timp de 5 ani de nici un rateu...

                              Acum am pe un 190e cu motor de 1800 unul rotund si m-a acrit cu exploziile...
                              am dat cu silicon dupa cum a-ti explicat mai sus, dar... degeaba
                              Attached Files
                              Last edited by Geo18; 08-24-2008, 09:45 AM.

                              Comment


                              • Originally posted by Geo18 View Post
                                acest mixer l-am avut pe 126 cu motor de 280... si nu am avut parte timp de 5 ani de nici un rateu...

                                Acum am pe un 190e cu motor de 1800 unul rotund si m-a acrit cu exploziile...
                                am dat cu silicon dupa cum a-ti explicat mai sus, dar... degeaba
                                Pai de ce nu i-ai pus acelashi model ?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF