Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by shadow View Post
    Pai e unul pe plaman si unul pe furtun. Cel de pe furtun stiu ca regleaza debitul.
    Pe mine ma intereseaza sa ridic putin ralanti-ul pe gaz, dar nu din clapeta de acceleratie, pentru ca pe benzina este reglat bine.
    Cel de pe "plaman" regleaza sensibilitatea(membranei de vacuum din "plaman") si implicit si amestecul aer/gaz,daca il destrangi maresti sensibilitatea => amestec mai bogat, daca il strangi scade sensibilitatea=>amestec mai sarac. Daca ai un relanti mic poate sa fie ori amestec bogat,ori sarac (daca e din cauza amestecului), concluzia trebuie sa incerci vezi ce se intampla, turatia mai buna o obtii la amestecul optim 14,7/1 - aer/gaz. Dar,cum am mai scris si in posturile precedente, ar trebui verificat etanseitatea mixerului pe galerie, daca iti trage aer pe langa mixer,mai ales la relanti vei avea un dezechilibru la amestec,adica amestec sarac - daca il compensezi din reglajul de pe "plaman" va consuma mult in turatie. Pe ce motor ai instalatia de gaz?

    Originally posted by bulgaru View Post
    Nenea ic,pe mine m-ai uitat,cu mixerul ala?
    Scuze, n-am uitat, am fost tare ocupat, cand eram liber era libera toata lumea , in seara asta plec din oras, ma intorc marti, cel mai tarziu miercuri iti dau un raspuns. Eu am dat pe al meu 150lei cu montaj si reglai amestec (in urma cu 2 luni), sa vad daca au si e acelasi pret
    Last edited by ic252; 05-04-2008, 13:41 PM.
    MB 380SE 2.6

    Comment


    • Pretul mi se pare corect,daca gasesti,te rog, ia-l.E de AL,asa cum te-am rugat?

      Comment


      • Da, e din Al cu stut de bronz. Da-mi un PM cu numarul de telefon , te sun cand voi fi la instalatori.
        MB 380SE 2.6

        Comment


        • Am rezolvat problema cu ralanti-ul. Am curatat filtrul de aer si i-am schimbat uleiul, apoi am fost la atelierul de gpl unde mi-au reglat ralanti-ul din acel surub si mi-au aratat si mie cum se face sa stiu daca se mai deregleaza. Acum nu se mai opreste la semafor.
          Motorul este de 2 litri cu carburator Stromberg.

          Comment


          • Vin si eu cu ceva date tehnice....
            2700km in tara regim de mers 130-180km/h consum de 14%mediu.
            Pret GPL in ROMANIA intre 2,18-2,20 ron in vestul tarii,in centru si DOBROGEA si MOLDOVA 2,3-2,48ron

            Am alimentat de la LUKOIL,BUTANGAS si particulari la ORSOVA si CRAIOVA.Multumit de calitatea GPL.

            Offtopic:L-am cunoscut personal pe IC252-Tot respectul si consideratia mea.Recomand cu caldura.

            Comment


            • Eu iau GPL de la PetromV Vitan cu 2.10 RON si e foarte bun.

              Comment


              • ce instalatie sa pun si eu la un s klass ?

                am un S Klass 420 v8 benzina din 1993 si ma cam omoara in oras la consum .. deci am decis sa ii pun gaz .. numai pt oras ca in afara nu imi sare de 9-10% la un mers de 160 la ora ..
                cine imi poate spune si mie ce instalatie sa pun si cam ce pret are ?
                am inteles ca la mb cu motoare mari e cam greu sa pui instalatii de gaz .. dau rateuri si nu sunt motoarele astea facute pt gaz ...
                are cineva vreo sugestie ?
                ms anticipat

                Comment


                • In primul rand, in afara masinile care au GPL din fabrica, nici un motor nu este facut pentru gaz.
                  Ca sa afli ce instalatie iti trebuie suna la un atelier.
                  Daca iti pui gaz o sa vezi ca o sa mergi cu el si pe sosea.

                  Comment


                  • Originally posted by vl88cap View Post
                    am un S Klass 420 v8 benzina din 1993 si ma cam omoara in oras la consum .. deci am decis sa ii pun gaz .. numai pt oras ca in afara nu imi sare de 9-10% la un mers de 160 la ora ..
                    cine imi poate spune si mie ce instalatie sa pun si cam ce pret are ?
                    am inteles ca la mb cu motoare mari e cam greu sa pui instalatii de gaz .. dau rateuri si nu sunt motoarele astea facute pt gaz ...
                    are cineva vreo sugestie ?
                    ms anticipat
                    scurta intrebare offtopic: daca afara la 160 iti ia 10, in regim urban cat iti ia ?

                    Comment


                    • nu mult frate .. 18 - 20 in oras .. depinde cat o "ambalez" .. si tinand cont ca in orasul meu sunt doar 2 semafoare .. iti dai seama cat mi-ar consuma in bucuresti .. .. oricum vreau sa pun gpl pe el doar pt oras .. in afara folosesc benzina.. ca obisnuiesc sa merg cu 200-220 si gazul iti cam omoara motorul ...

                      Originally posted by shadow View Post
                      In primul rand, in afara masinile care au GPL din fabrica, nici un motor nu este facut pentru gaz.
                      Ca sa afli ce instalatie iti trebuie suna la un atelier.
                      Daca iti pui gaz o sa vezi ca o sa mergi cu el si pe sosea.
                      am mai avut un mb 124 de 3000 benzina cu gaz pe el .. si instalatia era BRC pusa direct la reprezentanta la bucuresti .. si crede-ma ca am avut numai belele cu el .. mi s-a spus ca motoarele mari nu sunt pt gaz .. ca trebuie sa fie instalatie super tare sa iti mearga bine pe gaz .. de aia am intrebat aici pe forum ca ma gandesc ca o avea cineva un raspuns

                      Comment


                      • Aaa! Adica ei au montat instalatia pe masina, a mers prost, si apoi au dat vina pe motor! Traditionalele servicii romanesti!
                        Cat despre gazul care omoara motorul, ti-l omoara mai rau prin oras unde faci plecari de pe loc, accelerari si franari decat pe sosea unde mergi constant.

                        Comment


                        • Originally posted by shadow View Post
                          Am rezolvat problema cu ralanti-ul. Am curatat filtrul de aer si i-am schimbat uleiul, apoi am fost la atelierul de gpl unde mi-au reglat ralanti-ul din acel surub si mi-au aratat si mie cum se face sa stiu daca se mai deregleaza. Acum nu se mai opreste la semafor.
                          Motorul este de 2 litri cu carburator Stromberg.
                          Ideal ar fi sa schimbi filtrul de aer . E mai simplu la un motor cu carburator.

                          Originally posted by asfalttango View Post
                          Vin si eu cu ceva date tehnice....
                          2700km in tara regim de mers 130-180km/h consum de 14%mediu.
                          Pret GPL in ROMANIA intre 2,18-2,20 ron in vestul tarii,in centru si DOBROGEA si MOLDOVA 2,3-2,48ron

                          Am alimentat de la LUKOIL,BUTANGAS si particulari la ORSOVA si CRAIOVA.Multumit de calitatea GPL.

                          Offtopic:L-am cunoscut personal pe IC252-Tot respectul si consideratia mea.Recomand cu caldura.
                          Multumesc. Imi pare rau ca a fost o zi aglomerata pentru mine.
                          De cand ne-am intalnit am facut si eu un mic turneu, doar 1700km, regim 100-140km/h, consum mediu 11,5l/100km GPL.

                          Originally posted by vl88cap View Post
                          am un S Klass 420 v8 benzina din 1993 si ma cam omoara in oras la consum .. deci am decis sa ii pun gaz .. numai pt oras ca in afara nu imi sare de 9-10% la un mers de 160 la ora ..
                          cine imi poate spune si mie ce instalatie sa pun si cam ce pret are ?
                          am inteles ca la mb cu motoare mari e cam greu sa pui instalatii de gaz .. dau rateuri si nu sunt motoarele astea facute pt gaz ...
                          are cineva vreo sugestie ?
                          ms anticipat
                          Pe motorul tau merge instalatie secventiala !!! Nici sa nu te gandesti sa pui cu mixer...
                          De care instalatie sa-ti pui? Nu sunt in masura sa-ti dau sfaturi despre marci de instalatii, parerea mea ca, in general, toate sunt bune, fac cam acelasi lucru, conteaza mult cine si cum o monteaza. Cu secventiala n-ar trebui sa ai rateuri si nici sa simti vreo diferenta fata de mersul pe benzina. Citeste tot topicul, mai inveti ceva din el... si o sa-ti dai seama si de ce nu ti-a mers mb124 cu gpl .... ii dau dreptate lui shadow
                          Last edited by ic252; 05-08-2008, 19:58 PM.
                          MB 380SE 2.6

                          Comment


                          • Nu prea am cum sa schimb filtrul de aer pentru ca consta intr-o sita partial scufundata in ulei.

                            Comment


                            • Da, stiu acum despre ce filtru era vorba si ce ai vrut sa spui cu "Am curatat filtrul de aer si i-am schimbat uleiul"

                              Pentru bulgaru : diametrul interior al mixerului meu e de 45mm, am pus si cateva poze.
                              Attached Files
                              MB 380SE 2.6

                              Comment


                              • Interesant! Deci nu sunt cine stie ce balarii montate prin rampa de injectie ci pur si simplu pe gura de aer. Ca la motoarele cu carburator.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF