Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare bot de cal 220 D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Levi View Post
    Păi, stai un pic, că atunci revenim on topic !
    Îl rog pe colegul Tavi, să precizeze, dacă acei 550 E reprezintă doar manopera ! Dacă da, atunci mi s-a tăiat şi mie piuitul ! Eu socoteam "all inclusiv" + o cafea ...
    Manopera a fost 1200 ron.Restul pana la 550 eur. au costat materialele pe care eu le-am cumparat si le-am dus la vopsitor.
    A fost mult de chituit si de indreptat la masina,cam roata peste tot,dat fuller si iara slefuit si la 4 capace de roti izolate si vopsite.
    Cei 1200 ron s-ar justifica oarecum pentru pregatirea de vopsire.
    Din pacate vopseaua a fost un mare gunoi,vopsea italieneasca industriala "no name" cu diluant si intaritor duralchid.

    Comment


    • #32
      Aşa este, când am făcut prima rectificare la vopsitorie, mi-a adus "deşteptul" ceva gunoi, oricum, nici nuanţa n-a nimerit-o nici pe departe. A doua oară, după cum am spus, s-a folosit vopsea pa bază de apă, cu nuanţa potrivită la fix.
      Sincer, şi mie îmi pare rău de ce-ai păţit (totuşi, din precizările tale, era un preţ OK), dar nu te demoraliza, la a doua încercare se face brici, mai ales că am văzut câtă muncă şi pasiune ai pus în proiectul tău. Din păcate, a venit iarna, iar dacă nu găseşti un atelier dotat cu cuptor, nu mai are rost ...
      Oricum, succes în continuare !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #33
        Levi,daca muncesti tu la ea si dai rasol e una,dar cand lasi„meseriasul” care vrea bani si pe deasupra da rasol,dand vina pe materiale de parca nu ai cumpara ce-ti cere el si ai cumpara de capul tau e alta. Unii dintre meseriasii respectivi au impresia ca banii se fac noaptea cu ciocanul nu ca muncesti pt ei cateva luni renuntand la alte necesitati.Vorbim de lacomie , neprofesionalism , nesimtire denumite pe scurt „hai ca l-am pacalit si pe asta,sau las-o bre ca merge si asa” ...

        Comment


        • #34
          Off topic

          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          Levi,daca muncesti tu la ea si dai rasol e una,dar cand lasi„meseriasul” care vrea bani si pe deasupra da rasol,dand vina pe materiale de parca nu ai cumpara ce-ti cere el si ai cumpara de capul tau e alta. Unii dintre meseriasii respectivi au impresia ca banii se fac noaptea cu ciocanul nu ca muncesti pt ei cateva luni renuntand la alte necesitati.Vorbim de lacomie , neprofesionalism , nesimtire denumite pe scurt „hai ca l-am pacalit si pe asta,sau las-o bre ca merge si asa” ...
          Suntem off topic, pe threadul colegului (şi nu e frumos), dar tu ştii prin câte am trecut şi eu cu Lord, tocmai din cauza celor enumerate de tine, aşa că ...
          No comment, you're right !
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #35
            Cu vopseaua e delicata problema. Am avut o aripa spate stanga zgariata si m-am dus la pomu' laudat cu sacu', la un mare boier si "meserias", am dat ceva bani sa mi-o faca si a iesit un cacat. Am refacut-o cu o vopsea proasta la un ucenic de vopsitor, si a iesit belea. Copilu' a avut rabdare si a vrut sa demonstreze ca poate. Mi-a facut-o pe cateva pachete de tigari. La un service bun o piesa e de vopsit cam 300 de lei.
            Last edited by Carmine; 10-13-2010, 21:28 PM.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #36
              Putin off-topic, dar asa invatam cu totii cate ceva.
              Asa am patit si eu cu aripa fata de la masina sotiei (Opel Astra 2008). Un prieten m-a dus la un alt preiten de-al sau si mi-au cerut 400 ron pt mai nimic. Mi s-a parut mult astfel ca am fost la un ucenic pe care nu-l cunosteam la un service oarecare de mi-a facut-o STAS la 150 ron. Fiind foarte multumit de rezultat l-am intrebat cam cat m-ar costa vopsirea unui Mercedes care ar fi in starea celui al lui Tavi si mi-au cerut 500 euro cu vopseaua lor inclusa in pret.

              Comment


              • #37
                Originally posted by tavi114 View Post
                Am facut o pauza foarte lunga la restaurare.Dupa cum spuneam ar urma vopsirea si asta costa mult.
                Pana la urma am mers pe o varianta de compromis la vopsire din cauza lipsei de bani.M-a costat 550 euro toata vopsirea ,dar din pacate a iesit o mare catastrofa.Coaja de portocala extrem de accentuata,cursaturi,bule de aer ramase in vopsea,in interior vopsit mizerabil.
                Dupa ce am adus-o de la vopsit m-am apucat direct cu smirgelul sa rad vopseaua.Sunt total dezamagit ,adica si cu banii dati si cu masina nevopsita.
                Am toate piesele gata curatate si reconditionate pregatite pentru asamblare dar nu pot sa pun nimic pe masina.
                In poze nu se vede coaja de portocala dar arata groaznic in realitate.
                Problema cu "coaja de portocala" e din cauza ca vopseaua trebuia slefuita cu smirghel fin inainte de aplicarea lacului...Nu trebuia sa platesti lucrarea asta. Iti iesea mai bine daca o faceai tu cu pensula in garaj. Pacat..

                Comment


                • #38
                  Am mai facut un efort si am dus masina iara la vopsit.De data asta am dat lovitura ,a iesit bine sunt multumit de rezultat.Am ales si alta nuanta de rosu si de data asta metalizat.Cu exceptia unor particule de praf care au intrat in lac la vopsire sunt multumit.
                  Culoarea este originala cum se vopseau ele la vremea respectiva 525 brillant red.
                  Acum ii trag tare cu asamblarea ,lucrez deja de o saptamana zi de zi, dar inaintez destul de incet.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Wow-wow, mă bucur pentru tine, pasiunea îşi spune cuvântul ! Aşteptăm "tăierea panglicii"
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #40
                      Man, ce de "boturi de cai" - si eu care credeam ca sunt un pic deplasat cu 2 cobre...

                      Comment


                      • #41
                        Tavi, undeva în noiembrie ziceam că aşteptăm "tăierea panglicii". Tu de atunci circuli bine mersi cu bijuteria, dar eşti cam scump la poze ... Încă mai tot aşteptăm !
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #42
                          Intradevar ,de mai bine de 2 luni ma plimb cu masina.Deabea acum am reusit sa fac poze la produsul finit.Ba era cam murdara ba era cam frig ca sa o pot spala,dar acum am prins momentul si pot sa va arat si ceva poze.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            1. Pune-i repede 2 Hella (originale, cromate !), că parcă cere ! Nu contează, dacă n-a avut din fabrică ... Trebe' !!! O face mai nervoasă la look.
                            E ffffffffffffoarte frumoasă, după atâtea peripeţii ... Aşa-i că nu-i secret nici interiorul ?
                            2. Cealaltă, ce-i cu ea ? E soţul / soţia ? Ah, şi aia albă ? Ai o herghelie pur sânge ...

                            Mă bucur din tot sufletul că ai reuşit !

                            Cele bune !
                            Last edited by Levi; 02-07-2011, 22:18 PM.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #44
                              +10 , cu felicitari !. Sa o stapanesti cu mult Noroc !.

                              Comment


                              • #45
                                Felicitari ! E frumoasa . Dar ai una si mai faina .
                                Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                                bergen_b13empfang@yahoo.de

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF