Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare bot de cal 220 D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by mihnote View Post
    Sunt mut de admiratie! E de prisos sa-ti mai spun cat mi-as dori sa imi vad si eu trasura trecuta prin asa o transformare.
    Abia astept poze noi.
    Am o curiozitate: la ce foloseste recipientul negru prins pe contra-aripa stanga?
    Acelea sunt sferele de vid.

    Comment


    • #17
      Superb model, bot de cal. Sper ca, la sfarsit, sa iti iasa o frumusete pe care s-o poti intretine. Mult succes si nu lasa criza sa te impiedice!

      Comment


      • #18
        Am o curiozitate: la ce foloseste recipientul negru prins pe contra-aripa stanga?
        Este recipinentul de vid ,pentru inchiderea centrala originala.Furtunul galben duce spre galeria de admisie unde se produce vid cand functioneaza motorul.
        Vidul este tinut de o supapa in acest rezervor si este suficient pentru aproximativ 10 incuieri-descuieri, fara a porni motorul.
        Last edited by Carmine; 02-09-2011, 22:29 PM.

        Comment


        • #19
          In ce stadiu esti cu restaurarea?

          Comment


          • #20
            Originally posted by dr_krl View Post
            In ce stadiu esti cu restaurarea?
            Am facut o pauza foarte lunga la restaurare.Dupa cum spuneam ar urma vopsirea si asta costa mult.
            Pana la urma am mers pe o varianta de compromis la vopsire din cauza lipsei de bani.M-a costat 550 euro toata vopsirea ,dar din pacate a iesit o mare catastrofa.Coaja de portocala extrem de accentuata,cursaturi,bule de aer ramase in vopsea,in interior vopsit mizerabil.
            Dupa ce am adus-o de la vopsit m-am apucat direct cu smirgelul sa rad vopseaua.Sunt total dezamagit ,adica si cu banii dati si cu masina nevopsita.
            Am toate piesele gata curatate si reconditionate pregatite pentru asamblare dar nu pot sa pun nimic pe masina.
            In poze nu se vede coaja de portocala dar arata groaznic in realitate.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Se vede in a2a poza unpic.Imi pare rau pentru asta,asa se intampla cand te zgarcesti.
              Succes in continuare.
              Ps:eu as fi facut plafonul si cu stalpi alb sau negru,dupa parerea mea ar arata mai bine.

              Comment


              • #22
                Originally posted by 560sel_87 View Post
                Se vede in a2a poza unpic.Imi pare rau pentru asta,asa se intampla cand te zgarcesti.
                Succes in continuare.
                Eu nu cred ca s-a zgarcit pt ca si 550 euro pt un vopsit mi se pare totusi destul de mult. Doar zicea ca din cauza lipsei de bani a facut compromisul.
                Eu am vazut vopsit "oglinda" cu Emaur la 1000 ron. Pot sa zic era super.
                550 euro ar trebui sa fie mai mult decat pretul corect pt vopsirea unei masini in aceasta stare in care vopsitorul nu trebuie sa protejeze nimic, deoarece e goala, iar in mare deja era chituita masina si trasa la linie.
                In fond de ce s-ar fi justificat sa coste mai mult?

                Nu era frig cand ai vopsit-o? De obicei atunci se zbarceste asa. Eu zic ca inainte de a revopsi sa astepti o saptamana si ai putea incerca sa o matuiesti cu smirghel de cel putin 1500 si sa dai un strat de lac de calitate peste ea sau dupa ce e matuita sa o polishezi vreo doua zile si apoi nu mai trebuie lac.
                Last edited by dr_krl; 10-05-2010, 08:18 AM.

                Comment


                • #23
                  Cum spune si dr_krl, la banii astia nu trebuia sa iasa asa... Imi pare rau pentru ce-ai patit, Tavi...

                  Comment


                  • #24
                    Am văzut discuţia aici, dar aseară încă nu am vrut să mă bag, doarece Lord al meu era tot la vopsitor, acu' câteva ore l-am adus acasă. Undeva săptămâna viitoare voi pune şi ceva poze pe topicul meu, până atunci mai am câte ceva de rezolvat.
                    La mine era chestia destul de delicată, nu am vrut să-l vopsesc tot, doar în locurile unde erau probleme (destule totuşi, nu le înşir acum), şi din această cauză mi-a fost frică - după o experienţă negativă - în privinţa nuanţei. Ei bine, sunt mulţumit de rezultat (95%).
                    Cu ocazia asta l-am întrebat pe MESERIAŞ, cât ar costa vopsirea unei maşini în starea în care este a lui Tavi (adică desfăcută complet). Răspunsul nu m-a surprins foarte tare, auzind şi prin alte părţi asemenea sume, dar ... ei bine, 1000 de EU !
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by tavi114 View Post
                      Am facut o pauza foarte lunga la restaurare.Dupa cum spuneam ar urma vopsirea si asta costa mult.
                      Pana la urma am mers pe o varianta de compromis la vopsire din cauza lipsei de bani.M-a costat 550 euro toata vopsirea ,dar din pacate a iesit o mare catastrofa.Coaja de portocala extrem de accentuata,cursaturi,bule de aer ramase in vopsea,in interior vopsit mizerabil.
                      Dupa ce am adus-o de la vopsit m-am apucat direct cu smirgelul sa rad vopseaua.Sunt total dezamagit ,adica si cu banii dati si cu masina nevopsita.
                      Am toate piesele gata curatate si reconditionate pregatite pentru asamblare dar nu pot sa pun nimic pe masina.
                      In poze nu se vede coaja de portocala dar arata groaznic in realitate.
                      Idiotul, ca altfel nu pot sa-i spun, a avut copresorul slab, stricat, adica nu a avut presiune de aer ca lumea in pistolul de vopsit . Iti recomand sa o duci la un vopsitor care poseda incinta acoperita si cuptor pentru uscat masina dupa vopsitorie . Daca nu ai bani, las-o la primavara, 1/2 lui octombrie, noiembrie, nu sunt anotimpuri pentru vopsit masina datorita umiditatii din aer si a frigului din timpul noptii . Si mie imi pare rau de ce ai patit .

                      Comment


                      • #26
                        Exact, iti trebuie un compresor exemplar ca sa faci o treaba buna, undeva peste 100 de litri ca altfel nu e bun! Acelasi lucru l-am patit si eu! Ah, si inca ceva, emaur NU!, Masina trebuie vopsita si lacuita separat, asta daca vrei un luciu bun, peste emaur daca dai lac s-ar putea sa faca reactie ceea ce iarasi nu e bun!
                        Last edited by pneu; 10-07-2010, 11:10 AM.
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Levi View Post
                          Am văzut discuţia aici, dar aseară încă nu am vrut să mă bag, doarece Lord al meu era tot la vopsitor, acu' câteva ore l-am adus acasă. Undeva săptămâna viitoare voi pune şi ceva poze pe topicul meu, până atunci mai am câte ceva de rezolvat.
                          La mine era chestia destul de delicată, nu am vrut să-l vopsesc tot, doar în locurile unde erau probleme (destule totuşi, nu le înşir acum), şi din această cauză mi-a fost frică - după o experienţă negativă - în privinţa nuanţei. Ei bine, sunt mulţumit de rezultat (95%).
                          Cu ocazia asta l-am întrebat pe MESERIAŞ, cât ar costa vopsirea unei maşini în starea în care este a lui Tavi (adică desfăcută complet). Răspunsul nu m-a surprins foarte tare, auzind şi prin alte părţi asemenea sume, dar ... ei bine, 1000 de EU !
                          Levi ,1000E doar ca sa o ,,stropesti " e mult ,masina era goala si pregatita deja de vopsit iar in maxim cateva ore ar fi fost gata vopsita ,tu cat muncesti pentru 1000E ? Sa fim seriosi si eu mi-am luat teapa cu ,,meseriasi " tot la 500E si am zis ca de banii astia daca e fac eu singur experiente pe masina mea ,chiar daca nu iese profesional din prima macar scutesc banii si castig experienta necesara pentru a doua oara

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                            Levi ,1000E doar ca sa o ,,stropesti " e mult ,masina era goala si pregatita deja de vopsit iar in maxim cateva ore ar fi fost gata vopsita ,tu cat muncesti pentru 1000E ? Sa fim seriosi si eu mi-am luat teapa cu ,,meseriasi " tot la 500E si am zis ca de banii astia daca e fac eu singur experiente pe masina mea ,chiar daca nu iese profesional din prima macar scutesc banii si castig experienta necesara pentru a doua oara
                            Eu nu comentez sub nicio formă preţul, atâta pot să mai adaug că, cuprinde vopseaua, lacul, şi polişarea (parcă). Când l-am întrebat pe om, i-am zis că e vorba de un Merţan "chel", nu am de unde să ştiu dacă mai necesita chituire, dat cu şmirghel, etc. Ah, şi se dă cu vopsea pe bază de apă, care necesită tot soiul de uscări, nu ştiu eu să dataliez exact procedurile ...
                            Mie mi-a scos toate denivelările, zgârâieturile, loviturile de piatră, juliturile de pe bară, etc.
                            Dar nu vreau să fim off topic. Cele bune !
                            Last edited by Levi; 10-07-2010, 13:02 PM.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #29
                              Intradevar vopseaua de apa e mai scumpa decat cea pe baza de diluant , cu materialele lui poate ca s-ar fi apropiat de banii aia ,dar doar pentru ,,stropit" no way !

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                                Intradevar vopseaua de apa e mai scumpa decat cea pe baza de diluant , cu materialele lui poate ca s-ar fi apropiat de banii aia ,dar doar pentru ,,stropit" no way !
                                Păi, stai un pic, că atunci revenim on topic !
                                Îl rog pe colegul Tavi, să precizeze, dacă acei 550 E reprezintă doar manopera ! Dacă da, atunci mi s-a tăiat şi mie piuitul ! Eu socoteam "all inclusiv" + o cafea ...
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF