Odata cu venirea iernii sau primaverii, nu stiu nici eu, am decis sa fac in sfarsit chip tuning la cotetz.
Motorul nou are piesele amplasate in alte parti si nu mai se potrivesc conductele/furtunele de vin din caroserie , o groaza de probleme:
- s-a rupt mufa de la racitorul de ulei
- s-a rupt mufa de la conducta de ungere a turbinei si a ramas stutz-ul in blocul motor. Au dat baietii otzara cu flacara si cu tarodul si au rezolvat problema.
- trebuie mutata pompa de apa
- trebuie mutat ventilatorul de racire
si asta doar deocamdata Work in progress
Motorul nou are piesele amplasate in alte parti si nu mai se potrivesc conductele/furtunele de vin din caroserie , o groaza de probleme:
- s-a rupt mufa de la racitorul de ulei
- s-a rupt mufa de la conducta de ungere a turbinei si a ramas stutz-ul in blocul motor. Au dat baietii otzara cu flacara si cu tarodul si au rezolvat problema.
- trebuie mutata pompa de apa
- trebuie mutat ventilatorul de racire
si asta doar deocamdata Work in progress
Comment