Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare w201 190D din 1986

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Levi :

    Am spatiu semi-incalzit , in sensul ca nu este etans inchis si cam iese caldura, insa ziua temperaturile sunt cu plus , mai am si o "aeroterma" pe gaz care merge non-stop . oricum eu doar o pregatesc de vopsit,, asistat de un vopsitor de meserie , ca eu nu am cum sa stiu sa fac toate lucrarile .
    cand va fii vremea vopsitului va ajunge la un vopsitor profesionist care are cuptor si toate cele necesare . apoi intentionez sa o tin intr-un garaj incalzit cam 2-3 saptamani ca sa ma asigur ca vopseaua se usuca cum trebuie, dupa care am sa ma apuc sa pun chestii pe masina

    Comment


    • #32
      Știu că sunt chițibușar, și mai am și păsăricile mele (de fapt, un stol întreg ), dar chestia asta cu vopsitul mă obsedează... După părerea mea, ca să dai ”culoare” la o mașină pe vremea asta friguroasă, trebuie să o ai ținută la căldură un timp destul de lung încât metalul (tabla) să ajungă la o temperatură de măcar 15-20 de grade peste zero, iar după ce ai terminat de pictat, s-o ții undeva (sau tot acolo unde ai vopsit-o, dacă este posibil) încă cel puțin 2-3 zile, la aceeași temperatură constantă (nicidecum fluctuantă, adică ”lasă că aprind lemnele-n sobă dimineața de poți să stai în chiloți de baie”, dar după 3 plecăm acasă și peste noapte se lasă cu minus 5 grade în ”grajd” până dimineața următoare, apoi iarăși punem focul, și tot așa).
      Tot așa, după ce ai vopsit-o și vrei s-o duci imediat (în aceeași zi) în acel garaj încălzit de care ziceai, pe timpul transportului vopseaua nu va fi afectată de frig? Nu știu, întreb (în virtutea stolului de păsări, amintit mai sus)...
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #33
        Levi


        Apreciez ingrijorarea ta , insa in cazul meu este nefondata
        Masina o duc la vopsit inainte de craciun , unde va ramane pana dupa revelion banuiesc , deoarece "meseriasii" nu lucreaza de sarbatori , nu va incurca pe nimeni acolo . probabil din cuptor va fii scoasa a 2-a sau a 3-a zi dupa craciun, si va sta in garaj incalzit ( acolo la vopsitorie ) pana dupa revelion. teoretic va sta in caldura din 22 pana in 23 sau 24 , apoi va sta in super caldura ( 60 grade in cuptor ) pana in 26-27 dupa care va revenii in caldura pana prin 3-5 ianuarie .

        la smirghiluit , nu cred ca temeperatura sau fluctuatiile au vreo importanta decat la viteza cu care se usuca chitul


        azi a mai aparut un vopsitor in vizita .......cu un creier mai mic decat al unui cimpanzeu , incerca sa ma convinga ca foaia de tabla are 3 fete ) el numea interior ...partea exterioara a tablei pe care se inchide usa / capota . la intrebarea mea " partea aia a tablei care noi nu o vedem, cum se numeste" nam primit nici un raspuns decat un dat din umeri .
        Asta a fost cea mai distractiva parte a zilei de azi )

        Comment


        • #34
          ziua 21

          am avut noroc si azi am reusit sa fiu aproape toata ziua la garaj .
          Am slefuit cate ceva impreuna cu baiatul de e vopsitor si ma ajuta , apoi am mai pus ceva chit prin unele locuri , in restul timpului eu m-am apucat de slefuit cutele si dungile rotunjite , ceva in partile joase si ascunse, ca daca se revopseste, macar sa fie totul revopsit .

          aici cateva poze mai mult sau mai putin elocvente.














          Last edited by owexonline; 12-06-2016, 21:51 PM. Reason: am uitat de poze :)

          Comment


          • #35
            Păi, la tine e super OK, baftă în continuare!
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #36
              ziua 22

              astazi mai mult smirghiel , chit, suflat cu aer , degresat, , smirghiel , chit, suflat cu aer , degresat,

              pozele nu isi au rostul , ca multe schimbari vizibile nu sunt . oricum am rezolvat ca saptamana asta sa am mult liber , adica sa stau mult la garaj ))

              Comment


              • #37
                Felicitari pentru efortul care il depui in continuare si pentru rabdare ! Chiar daca nu postez nimic - urmaresc cu interes topicul !
                Stefan

                Comment


                • #38
                  ziua 23

                  azi am dat partile unde am folosit chit cu smirghiel granulatie 150, apoi am luat masina cap coada si am refacut cu smirghiel granulatie 240 . am revizuit toate cutele si toate formele rotunde . ma dor degetele de la mana )

                  cum nu am gasit nici o modalitate de a impacheta garnitura de la trapa , luni am sa dau jos pavilionul si apoi ansamblul trapa ..... ca marti sa poata sufla vopsitorul primul start de spritchit . sa speram ca o a doua tura de chituire nu va fi necesara, dar daca va fi nevoie .... va venii si aia .
                  un weekend placut va doresc la toti cei care urmariti threadul meu.

                  care are ceva idee sau sfat pentru a face treaba mai buna, astept cu nerabdare orice sugestie !

                  Va multumesc !

                  Comment


                  • #39
                    Salut, daca umbli la trapa . comanda cablu nou este cam 250ron pe original si garnitura ( asta nu stiu cat este , dar nu cred ca prea mult ) .Sa dai tapiteria plafon jos , trebuie sa dai prima data luneta jos . Sa nu desfaci intai din fata , risti sa rupi tapiteria , ansamblu trapa este greu . poate stie cineva si o alta modalitate . Ps . cand montezi la loc , ai grija sa bagi furtunurile de scurgere la loc bine. Spor

                    Comment


                    • #40
                      Foarte frumos se deruleaza proiectul. Este gata? Urmeaza si Baby Benz-ul meu la o semirestaurare . Felicitari inca o data. Daca ai timp imi faci te rog o poza cu pozitia arcurilor de la portbagaj? Si al meu are eleron pe capacul portbagajului, dar nu sta deschis, trebuie sa-l tin cu o mana. Ms fain spor in continuare si felicitari!!
                      BIG POWER*BIG ENGINE*BIG MACHINE

                      Comment


                      • #41
                        cam mult tras chiulul

                        Da, intradevar . Cam mult timp am tras chiulul asa ca mai fac un update mic .

                        Ziua 22

                        Am continuat cu slefuitul


                        Ziua 23 :

                        am impachetat masina ( cea mai ramas din ea )











                        Ziua 24

                        Se sufla masina in filler / primer / spritchit ....sau ce nume o mai avea






                        Comment


                        • #42
                          Sarbatorile pascale

                          numa bine ca o venit si vremea sarbatorilor pascale , asa ca e timp suficient sa se usuce cum trebuie spritchitul . Dupa 10-12 zile de stat in hala la uscat :

                          Ziua 25 :


                          luata toata masina cu hartie abraziva ( smirghiel ) , granulatie de 250 ,de-a roata peste tot

                          apoi

                          luata toata masina cu hartie abraziva ( smirghiel ) , granulatie 320 de-a roata peste tot

                          Ziua 26 : luata toata masina cu hartie abraziva ( smirghiel ) , granulatie 400 de-a roata peste tot , si foarte atent la detalii

                          Ziua 27: umplerea gaurelelor mici cu chit fin in strat subtire si binenteles slefuirea lor cu hartie abraziva ( smirghiel ) , granulatie 400 .

                          Ziua 28: cam acelasi lucru ca si in ziua 27 )

                          Ziua 29 : slefuirea totala a masinii cu o "laveta" , echivalentul unui smirghiel cu granulatie de 600 , apoi slefuirea cu un burete abraziv de granulatie 800-1000 .

                          Rezultatul acestor zile este o durere destul de mare la maini si la spate )





                          Comment


                          • #43
                            iuhuuuuuuu

                            in sfarsit rezultate .

                            Ziua 30 :


                            Masina se suie pe platforma si se duce la cuptor la vopsitorie ( ora 06:45 ) , ploua afara asa ca se acopera cu folie de nailon si prelata .

                            La vopsitorie se sufla bine cu aerul peste tot si se degreseaza bine bine . se baga in cabina de vopsit ( cuptor ) unde se impacheteaza cu hartie si banda de hartie . Apoi incepe vopsirea 2 straturi de vopsea cu pauza aferenta sa se usuce straturile de vopsea :
















                            Comment


                            • #44
                              continuare ziua 30

                              Ziua 30 ( continuare ) :

                              Dupa ce se usuca si al 2-lea si al 3-lea strat de vopsea se aplica 3 straturi de lac Standox premium cu pauzele aferente pentru o uscare in profunzime :














                              la ora 20 se termina totul de vopsit , se baga si masina inpoi in cabina ( cuptor ) si se lasa acolo pana a doua zi la temperatura de 20 grade cu ventilatie mica . La 08:00 eram cu platforma la vopsitorie sa iau masina ca sa nu fie cabina ocupata ( baietii mai aveau de lucru in ziua respectiva )

                              Ca si la orice vopsit mai urmeaza un polis , pentru finisajele finale , insa asta peste 2-3 saptamani cand lacul este foarte bine uscat .

                              In sfarsit se vad ceva rezultate

                              Comment


                              • #45
                                calinush
                                Multumesc.
                                Nu este gata proiectul datorita timpului liber limitat care il am la dispozitie .

                                am sa fac poza la arcuri , insa cred ca din cauza greutatii eleronului nu sta portbagajul deschis , probabil ca va fi nevoie sa pui niste arcuri mai "tari " fac poze , masor lungimi si iti trimit pm ( poate chiar azi ).

                                Noroc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF