Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare w201 190D din 1986

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Restaurare w201 190D din 1986

    Aici este masina care am cumparat-o anul trecut ,prima data am cumparat un set nou de stopuri /triple? spate pentru ca cele vechi nu se vedeau foarte bine becurile cand era soare puternic afara .






    masina arata destul de bine in modul general , dar am observat si niste defecte :


















    defectele sunt vizibile , stiu ca multi ar spune ca sunt acceptabile si se poate umbla cu masina ...insa mie nu imi place !

  • #2
    dupa discutii cu mine insami ...

    dupa multe discutii cu mine ...adica eu cu mine am luat decizia de a face ceva cu masina ca sa nu imi fie rusine sa umblu cu ea , asa ca am inceput sa o desfac , sa o spal cu pompa ...sa o curat .

    ziua 1 , incepe demontarea :








    ziua 2, motor si transmisie afara :





    apoi o spalare foarte agresiva cu pompa sub presiune :





    Comment


    • #3
      ziua 3 , continua demontarea, spalarea , moment in care descopar mai multe locuri cu rugina :







      moment in care iau decizia radicala de a repara totul la masina !

      Comment


      • #4
        ziua 4 , incepe curatarea locurilor si schimbarea table ruginite . am cumparat 2 praguri noi de la piese auto ....







        daca tot e motorul scos ... ma uit la bujiile incandescente si la ce mai e pe acolo. dau jos admisia schimb bujiile , vad ca se scurge ceva ulei pe la garnitura cartus filtru ulei, asa ca iau o garnitura noua si o schimb pe cea veche, sa speram ca nu o sa mai curga.













        Comment


        • #5
          ziua 5 curat bine sudurile facute cu o zi inainte si apoi dau totul cu un strat de grund alb , observ ca sub pompa de frana este vopseaua umflata si dedesupt rugina cat cuprinde, asa ca ma pun pe sablat , fac metalul curat , indepartez masticul care nu vrea sa vina jos, dupa care mai sablez odata locul si apoi il degresez si dau cu grund






          ajung la praguri ...cele noi cumparate din magazinul de piese auto . cu stupoare observ fara sa vreau ca aceste praguri NOI , facute de un "producator" ca sa folosesc termenul vanzatorilor auto , si sa nu ii spun pe nume ....adica falsificator de piese . pragurile noi sunt din o tabla de 2-3 ori mai subtire decat cele originale , si binenteles ca forma lor se potriveste aproxmativ ...destul de bine dar nu perfect . asa ca iau o decizie de a schimba doar elemente din prag , nu cred ca avea rost sa pun aceste praguri care le consider niste glume proaste si sa renunt la cele originale . aici e ce a iesit , praguri hibrid






          ziua 6 : vad ruginile de la usile fata si aripile fata asa ca iau decizia de a le schimba complet cu unele care nu au rugina , dar de alta culoare . consider ca e mai bine un element fara sudura pe el dar revopsit decat unul cu sudura dar culoare originala .
          dau jos usile , si mai spal odata masina peste tot , inclusiv interior . la temperatura de afara se usuca foarte repede .






          ziua 7 : ma ocup de petele mici de rugina din interior , partea spate . evit pe cat posibil sablatul , dar il folosesc daca este nevoie , apoi dau cu un strat de grund :



          Comment


          • #6
            ziua 8 continui cu sudurile ....... poze aleatorii . sudura, polizat ....grunduit
















            Comment


            • #7
              ziua 9 ajung la portbagaj unde observ ceva rugina , ma pun sa curat sablez , si vad ca deja sunt prea mari gaurile. asa ca ma hotarasc sa decupez panourile respective de pe o alta masina , unde nu sunt ruginite si sa le inlocuiesc









              ziua 10 ma apuc si matuiesc , adica dau cu smirghiel ( hartie abraziva ) de 400 , pe interioarele si lateralele de la usile de culoare albastra si pe interiorul si lateralele de la capota , a venit si un prieten asa ca am luat la mana piesele cu smirghiel de 600 ca sa fie treaba ok . vorbesc cu vopsitorul care zice ca sa le vopsesc eu ciobaneste acolo la mine , ca atunci cand o sa vina masina la el la vopsit , oricum matuieste totul s ii mai trage un start ca sa fie totul uniform ...

              ziua 11 fac ce zice vopsitorul ) adica ...il chem pe un ucenic de a lui sa sufle vopseaua ca eu sunt mult pe langa la vopsit ))







              Comment


              • #8
                ziua 12 in care sunt foarte obosit , spal motorul si alte piese de la masina :














                in ziua 13 nu fac nimic ca sunt superstitios

                Comment


                • #9
                  Felicitari, te-ai apucat seriors, nu gluma ... asteptam poze in continuare!


                  Bafta in continuare.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Felicitari!

                    Te urmãresc cu interes.

                    Comment


                    • #11
                      sper sa gasesc pe undeva si o presa de arcuri ...sa schimb fuzete ...inainte de a ajunge masina la vopsitorie nu prea imi permit sa cumpar una care sa o folosesc odata in viata

                      Comment


                      • #12
                        Felicitari pentru munca depusa ! Cred ca va iesi foarte frumos pina la urma - voi urmari cu interes topicul !
                        Daca tot ai desfacut nu te-a tentat sa montezi instalatie de AC?
                        Stefan

                        Comment


                        • #13
                          dog : montez aer conditionat , ABS , 5 viteze , geamuri electrice . probabil si trapa electrica daca nu e foarte mult de demontat / montat .

                          Comment


                          • #14
                            vad ca threadul nu prea este de interes dupa putinele raspunsuri primite, insa am sa continui sa pun poze cu proiectul deja inceput .


                            ar fi a 13-a zi de lucru , zi in care a si plouat de la pranz incoace, noroc ca dimineata e destul de lunga si am reusit sa fug un pic si pe la masina .
                            Am inceput prin zchizitia a 2 cutii de mastic pensulabil si a unei pensule pentru mastic .




                            apoi am dat toate sudurile cu mastic , dupa care am mai retusat pe unde era nevoie . masticarea sudurilor din praguri :










                            masticarea sudurilor din compartimentul motor :



                            Comment


                            • #15
                              continuarea zilei a 13-a ........mai fac un post pt ca dupa cum sitit cineva a pus o limita de 10 poze in fiecare post .....

                              masticarea sudurilor din interiorul masinii :





                              a celor din portbagaj :






                              si daca tot stateam degeaba am zis ca poate nu ar fi rau sa merg sa cumpar niste vopsea sa revopsesc compartimentul motor . odata cumparata vopseaua m-am pus pe impachetat chestiile care nu le vreau vopsite in alb )




                              acestea fiind facute m-am dus sa iau pistolul de vopsit .......dar in decursul a 5 minute cerul a devenit gri inchis si mi-era clar ca vine ceva super ploaie cat de curand asa ca am abandonat totul si am mers sa fac alte chestii care aduc bani in casa , nu consuma )))

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF