Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare w201 190D din 1986

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • calinush
    replied
    Foarte frumos se deruleaza proiectul. Este gata? Urmeaza si Baby Benz-ul meu la o semirestaurare . Felicitari inca o data. Daca ai timp imi faci te rog o poza cu pozitia arcurilor de la portbagaj? Si al meu are eleron pe capacul portbagajului, dar nu sta deschis, trebuie sa-l tin cu o mana. Ms fain spor in continuare si felicitari!!

    Leave a comment:


  • sorin_vasile80
    replied
    Salut, daca umbli la trapa . comanda cablu nou este cam 250ron pe original si garnitura ( asta nu stiu cat este , dar nu cred ca prea mult ) .Sa dai tapiteria plafon jos , trebuie sa dai prima data luneta jos . Sa nu desfaci intai din fata , risti sa rupi tapiteria , ansamblu trapa este greu . poate stie cineva si o alta modalitate . Ps . cand montezi la loc , ai grija sa bagi furtunurile de scurgere la loc bine. Spor

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    ziua 23

    azi am dat partile unde am folosit chit cu smirghiel granulatie 150, apoi am luat masina cap coada si am refacut cu smirghiel granulatie 240 . am revizuit toate cutele si toate formele rotunde . ma dor degetele de la mana )

    cum nu am gasit nici o modalitate de a impacheta garnitura de la trapa , luni am sa dau jos pavilionul si apoi ansamblul trapa ..... ca marti sa poata sufla vopsitorul primul start de spritchit . sa speram ca o a doua tura de chituire nu va fi necesara, dar daca va fi nevoie .... va venii si aia .
    un weekend placut va doresc la toti cei care urmariti threadul meu.

    care are ceva idee sau sfat pentru a face treaba mai buna, astept cu nerabdare orice sugestie !

    Va multumesc !

    Leave a comment:


  • dog
    replied
    Felicitari pentru efortul care il depui in continuare si pentru rabdare ! Chiar daca nu postez nimic - urmaresc cu interes topicul !

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    ziua 22

    astazi mai mult smirghiel , chit, suflat cu aer , degresat, , smirghiel , chit, suflat cu aer , degresat,

    pozele nu isi au rostul , ca multe schimbari vizibile nu sunt . oricum am rezolvat ca saptamana asta sa am mult liber , adica sa stau mult la garaj ))

    Leave a comment:


  • Levi
    replied
    Păi, la tine e super OK, baftă în continuare!

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    ziua 21

    am avut noroc si azi am reusit sa fiu aproape toata ziua la garaj .
    Am slefuit cate ceva impreuna cu baiatul de e vopsitor si ma ajuta , apoi am mai pus ceva chit prin unele locuri , in restul timpului eu m-am apucat de slefuit cutele si dungile rotunjite , ceva in partile joase si ascunse, ca daca se revopseste, macar sa fie totul revopsit .

    aici cateva poze mai mult sau mai putin elocvente.














    Last edited by owexonline; 12-06-2016, 21:51 PM. Reason: am uitat de poze :)

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    Levi


    Apreciez ingrijorarea ta , insa in cazul meu este nefondata
    Masina o duc la vopsit inainte de craciun , unde va ramane pana dupa revelion banuiesc , deoarece "meseriasii" nu lucreaza de sarbatori , nu va incurca pe nimeni acolo . probabil din cuptor va fii scoasa a 2-a sau a 3-a zi dupa craciun, si va sta in garaj incalzit ( acolo la vopsitorie ) pana dupa revelion. teoretic va sta in caldura din 22 pana in 23 sau 24 , apoi va sta in super caldura ( 60 grade in cuptor ) pana in 26-27 dupa care va revenii in caldura pana prin 3-5 ianuarie .

    la smirghiluit , nu cred ca temeperatura sau fluctuatiile au vreo importanta decat la viteza cu care se usuca chitul


    azi a mai aparut un vopsitor in vizita .......cu un creier mai mic decat al unui cimpanzeu , incerca sa ma convinga ca foaia de tabla are 3 fete ) el numea interior ...partea exterioara a tablei pe care se inchide usa / capota . la intrebarea mea " partea aia a tablei care noi nu o vedem, cum se numeste" nam primit nici un raspuns decat un dat din umeri .
    Asta a fost cea mai distractiva parte a zilei de azi )

    Leave a comment:


  • Levi
    replied
    Știu că sunt chițibușar, și mai am și păsăricile mele (de fapt, un stol întreg ), dar chestia asta cu vopsitul mă obsedează... După părerea mea, ca să dai ”culoare” la o mașină pe vremea asta friguroasă, trebuie să o ai ținută la căldură un timp destul de lung încât metalul (tabla) să ajungă la o temperatură de măcar 15-20 de grade peste zero, iar după ce ai terminat de pictat, s-o ții undeva (sau tot acolo unde ai vopsit-o, dacă este posibil) încă cel puțin 2-3 zile, la aceeași temperatură constantă (nicidecum fluctuantă, adică ”lasă că aprind lemnele-n sobă dimineața de poți să stai în chiloți de baie”, dar după 3 plecăm acasă și peste noapte se lasă cu minus 5 grade în ”grajd” până dimineața următoare, apoi iarăși punem focul, și tot așa).
    Tot așa, după ce ai vopsit-o și vrei s-o duci imediat (în aceeași zi) în acel garaj încălzit de care ziceai, pe timpul transportului vopseaua nu va fi afectată de frig? Nu știu, întreb (în virtutea stolului de păsări, amintit mai sus)...

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    Levi :

    Am spatiu semi-incalzit , in sensul ca nu este etans inchis si cam iese caldura, insa ziua temperaturile sunt cu plus , mai am si o "aeroterma" pe gaz care merge non-stop . oricum eu doar o pregatesc de vopsit,, asistat de un vopsitor de meserie , ca eu nu am cum sa stiu sa fac toate lucrarile .
    cand va fii vremea vopsitului va ajunge la un vopsitor profesionist care are cuptor si toate cele necesare . apoi intentionez sa o tin intr-un garaj incalzit cam 2-3 saptamani ca sa ma asigur ca vopseaua se usuca cum trebuie, dupa care am sa ma apuc sa pun chestii pe masina

    Leave a comment:


  • Levi
    replied
    Originally posted by owexonline View Post
    Iarna incepe sa se faca simtita, si cum se apropie mos craciun, ma gandeam ca poate imi aduce o vopsea pt masina.
    Ai spațiu adecvat pt. a face treaba asta (mă refer la căldurică)?
    Întreb pt. că eu am ajuns de am renunțat până-n primăvară la a mai vopsi troaca mea, tocmai din cauza frigului, că n-am spațiu încălzit (încălzirea cu sobă pe lemne nu e tocmai ce trebuie ) și n-aș vrea să-mi bat joc de lucrare chiar la final...

    Sporrrr!!!

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    ziua 19 si 20

    Iarna incepe sa se faca simtita, si cum se apropie mos craciun, ma gandeam ca poate imi aduce o vopsea pt masina. Fortat de imprejurari si situatie am pus cateva ore mana pe smirghiel )

    Am inceput cu un stel de 70cm , pe care am pus un smirghiel de 240 si am facut toata masina .Apoi cu rotativa si smirghiel de 240 am facut toata masina . locurile unde a ramas vopseaua lucioasa era clar ca sunt adancituri asa ca acolo am facut cu smirghiel de 80 si am tras niste chit .

    aici este putinul rezultat al muncii de cateva ore/zi ( aprox 3-4 ore ) . Daca reusesc zilnic sa merg sa fac cate ceva .... cred ca pe sapt viitoare poate avea primul strat de spritchit

    Dovezile :















    Leave a comment:


  • owexonline
    replied

    Salut , prin zonele cu suduri ( cele ruginite au disparut complet ) , nu am dat cu nimic, decat am curatat bine, am degresat si am dat cu grund , mastic ,..... personal consider ca nu sunt necesare alte substante .

    ma misc MULT mai incet decat as vrea, din pacate nu am timp decat din cand in cand ...sa ma ocup de masina . sper sa fie gata cat mai curand

    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    Ceva noutati?
    Ai folosit oare inhibitori de rugina pentru zonele in care s-a sudat si pe unde era ruginit?
    Mi se pare ca te misti foarte foarte repede

    Leave a comment:


  • adidc
    replied
    Foarte tare. Spor la treaba. E fain cand te pricepi peste nivelul mediu accesibil tuturor.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF