Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare w201 190D din 1986

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SHPAN
    replied
    As vrea sa cred ca aceasta minunata poveste are parte si de finalul fericit pe care toata lumea il asteapta! Scriu asta pentru ca vad ca de un an nu s-a mai postat nimic si as vrea si sper sa se concretizeze gandul minunat de la care s-a plecat! Sunt convins ca la fel ca si mine sunt mai multi care urmaresc aceasta opera de arta si care abia asteapta sa afle cum au mai decurs lucrurile! Respect!

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    Levi

    Scheme am de la mai multe modele , mi-au fost de folos mai mult sau mai putin .
    Ma bazez pe aparatul de masura si pe deductia logica .
    A mai ramas un fir de la inclzirea in scaune , unul de la spalatorul faruri si 2 de la aerul conditionat , dar sunt increzator ca le dau de capat si la alea

    Tare as fii vrut sa mearga si turometrul , dar nimeni nu a facut un tutorial clar si simple cu ce trebuie facut ..........

    Leave a comment:


  • Levi
    replied
    Originally posted by owexonline View Post
    instalatia electrica este o adevarat provocare
    o gramada de fire care n-am idee unde vin conectate ....
    Originally posted by owexonline View Post
    In zilele 35 , 36 , 37 , 38 am montat multe chestii de la instalatia electrica.
    Deci ai reușit să descurci firele? Ai făcut rost de scheme sau cum ai lucrat?

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    Ziua 35 , 36 , 37 , 38 , 39

    In zilele 35 , 36 , 37 , 38 am montat multe chestii de la instalatia electrica.

    in ziua 39 am inceput sa desfac fuzetele , deoarece trebuie sa schimb pivotii care scartaie

    n-am idee daca pot monta pivotul pe brat, sau musai sa demontez bratul sa il duc la presa .....

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    instalatia electrica este o adevarat provocare
    o gramada de fire care n-am idee unde vin conectate ....

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    ziua 31 ,32 , 33 , 34

    Sa nu credeti ca iar am tras chiulul, vremea de afara te lasa sa muncesti, mai mult ..soarele apune mult mai tarziu asa ca ... la treaba .

    Ziua 31 si 32 au trecut montand in proportie de 50% instalatia electrica din masina , pompa de frana , Abs-ul si ceva conducte .







    Ziua 33 si ziua 34 am montat incuietorile si geamurile cu accesoriile aferente .












    toate acestea le-am declarat finalizate dupa X verificari ca totul functioneaza .
    Pe sapt asta sunt multumit ...dar recunosc ca se putea si mai mult !


    PS. chiar daca am marcat toate firele cu etichete si toate piesel puse pe categorii, etc etc ,.....tot a fost nevoie de cateva demontari montari pana le-am gasit locul lor

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    :!:

    adidc
    si mie mi-ar fii placut un gri inchis, insa .......... masina a iesit pe poarta fabricii cu culoarea alb ....... consider ca in asta consta o restaurare .....sa o faci exact la fel cum o fost de noua

    Leave a comment:


  • adidc
    replied
    Dupa toata nebunia asta parca ma asteptam la alta culoare. Sigur asta tine de gusturi iar in cazul meu consider ca albul se potriveste la peretii din casa .
    Nu stiu sigur daca a iesit pe poarta fabricii asa bine vopsita.
    Felicitari!

    Leave a comment:


  • dog
    replied
    Un munte de munca. Urmaresc in continuare!

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    urmeaza

    Saptamana viitoare urmeaza vopsirea eleron , trapa , plasticuri de sub faruri ....
    astea nu am reusit sa le termin la timp asa ca vor fii facute in tura 2 . mi-a ramas vopsea si lac , asa ca nu e problema

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    calinush
    Multumesc.
    Nu este gata proiectul datorita timpului liber limitat care il am la dispozitie .

    am sa fac poza la arcuri , insa cred ca din cauza greutatii eleronului nu sta portbagajul deschis , probabil ca va fi nevoie sa pui niste arcuri mai "tari " fac poze , masor lungimi si iti trimit pm ( poate chiar azi ).

    Noroc

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    continuare ziua 30

    Ziua 30 ( continuare ) :

    Dupa ce se usuca si al 2-lea si al 3-lea strat de vopsea se aplica 3 straturi de lac Standox premium cu pauzele aferente pentru o uscare in profunzime :














    la ora 20 se termina totul de vopsit , se baga si masina inpoi in cabina ( cuptor ) si se lasa acolo pana a doua zi la temperatura de 20 grade cu ventilatie mica . La 08:00 eram cu platforma la vopsitorie sa iau masina ca sa nu fie cabina ocupata ( baietii mai aveau de lucru in ziua respectiva )

    Ca si la orice vopsit mai urmeaza un polis , pentru finisajele finale , insa asta peste 2-3 saptamani cand lacul este foarte bine uscat .

    In sfarsit se vad ceva rezultate

    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    iuhuuuuuuu

    in sfarsit rezultate .

    Ziua 30 :


    Masina se suie pe platforma si se duce la cuptor la vopsitorie ( ora 06:45 ) , ploua afara asa ca se acopera cu folie de nailon si prelata .

    La vopsitorie se sufla bine cu aerul peste tot si se degreseaza bine bine . se baga in cabina de vopsit ( cuptor ) unde se impacheteaza cu hartie si banda de hartie . Apoi incepe vopsirea 2 straturi de vopsea cu pauza aferenta sa se usuce straturile de vopsea :
















    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    Sarbatorile pascale

    numa bine ca o venit si vremea sarbatorilor pascale , asa ca e timp suficient sa se usuce cum trebuie spritchitul . Dupa 10-12 zile de stat in hala la uscat :

    Ziua 25 :


    luata toata masina cu hartie abraziva ( smirghiel ) , granulatie de 250 ,de-a roata peste tot

    apoi

    luata toata masina cu hartie abraziva ( smirghiel ) , granulatie 320 de-a roata peste tot

    Ziua 26 : luata toata masina cu hartie abraziva ( smirghiel ) , granulatie 400 de-a roata peste tot , si foarte atent la detalii

    Ziua 27: umplerea gaurelelor mici cu chit fin in strat subtire si binenteles slefuirea lor cu hartie abraziva ( smirghiel ) , granulatie 400 .

    Ziua 28: cam acelasi lucru ca si in ziua 27 )

    Ziua 29 : slefuirea totala a masinii cu o "laveta" , echivalentul unui smirghiel cu granulatie de 600 , apoi slefuirea cu un burete abraziv de granulatie 800-1000 .

    Rezultatul acestor zile este o durere destul de mare la maini si la spate )





    Leave a comment:


  • owexonline
    replied
    cam mult tras chiulul

    Da, intradevar . Cam mult timp am tras chiulul asa ca mai fac un update mic .

    Ziua 22

    Am continuat cu slefuitul


    Ziua 23 :

    am impachetat masina ( cea mai ramas din ea )











    Ziua 24

    Se sufla masina in filler / primer / spritchit ....sau ce nume o mai avea






    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF